Straipsniai

Pirmasis „papimpintas“ „Seat Leon“ modelis su 179 AG 1,8 l varikliu rinkoje pasirodė 1999 m. Netrukus automobilių gamą papildė 209 AG variklį gavęs automobilis „Cupra R“. Pirmos kartos gamyba buvo nutraukta 2005 m. Netrukus pirkėjams buvo pasiūlyta antra „Seat Leon“ karta, kartu atsivedusi ir naują „Cupra“ versiją su 241 AG TSFI tipo varikliu.

Moderniausia visų laikų „Astra“: oro pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,285. Išmanūs dizaino sprendimai: kompaktiškos formos sumažina oro pasipriešinimą. Didelis dėmesys detalėms: optimizuotas galinis oro aptakas, galinis statramstis ir dugno aerodinamika. Pagerintas efektyvumas: puikios aerodinaminės savybės ir naujausios kartos varikliai.

Audi į trasą išvairuoja įspūdingos galios limuziną – net 445 kW (605 AG) pajėgumo Audi S8  plus, išvystantį įspūdingą 305 km/val maksimalų greitį ir užtikrinantį maksimalų komfortą bei neišdildomus važiavimo įspūdžius vairuotojui ir keleiviams.

Visi motociklų ir motorolerių vairuotojai žino, kad nuo šių metų pradžios įsigaliojo Kelių eismo taisyklių pakeitimai, vienas kurių numato 0,0 promilių normą kraujyje ne tik sunkiasvorių vilkikų vairuotojams, bet ir motociklininkams bei važinėjantiems motoroleriais.   Priimant šiuos pakeitimus buvo teigiama, kad to reikalauja Europos Sąjungos direktyvos, abejones buvo bandoma sklaidyti teiginiais, kad esą taip mūsų…

“Lexus” profesionalius lenktynininkus- Benediktą Vanagą, Darių Baltramiejūną, Ward Sluys bei Daniel Colembie pakvietė priimti iššūkį ir įveikti trasą, nupieštą pagal gražuolės Justinos Kazlauskytės kūno linijas.

Praleidęs kelias dienas prie naujojo prancūzų gamintojo krosouverio vairo, įsitikinau, kad pastaruoju metu gana dažnai sutinkama naujojo „Renault Kadjar“ reklama apie tai, kad „Renault Kadjar“ sukurtas iššūkiams, visiškai atitinka tikrovę. Ir tai džiugina.

Mažų, kompaktiškų, ekonomiškų, bet tuo pat metu ir ganėtinai dinamiškų automobilių paklausa nuolat auga, todėl nenuostabu, kad šis rinkos segmentas nuolat pateikia naujovių – vieni gamintojai pristato visiškai naujus modelius, kiti atnaujina turimus. Būtent taip atsitiko „Opel Corsa“, modelio, gaminamo nuo pat 1982 m., atveju.

2014 m. pabaigoje automobilių gamintojas „Audi“ atnaujino savo mažiausią krosouverį „Audi Q3“. Įdomu tai, kad modernizuotas automobilis buvo jo pardavimams nuolat augant. Turbūt todėl inžinieriai nesiėmė radikalių permainų keisdami tiek automobilio išorę, tiek ir vidų.

Pagaliau ir į Lietuvą atkeliavo atsinaujinęs ir gerokai pasikeitęs „Hyundai i20“. Suprasdami, kad europiečių ir azijatų požiūris į automobilius kiek skiriasi, naujojo „i20“ išvaizdos kūrimą korėjiečiai patikėjo savo europinio padalinio „Hyundai Motor’s Design Centre Europe“, esančio Riuselchaime, specialistams.

Šiandien Amerikos rinkoje dėl pigiausio automobilio vardo kovoja „Nissan Versa“ (mūsų regione geriau žinoma kaip „Tida“) ir „Chevrolet Spark“. Abiejų automobilių kainos viršija e 12 000 JAV dolerių. Kaina nėra pati didžiausia, tačiau buvo laikas, kai automobiliai kainavo dar pigiau.

Tradiciškai, paskutinį gegužės savaitgalį, jau aštuntus metus iš eilės du kauniečių moto klubai – „Steely Pegasus MC“ ir „Forever Free MCC“ – organizavo šventę, visuomenėje žinomą kaip „Baikerių naktys“. Nors, geriau pagalvojus, šis pavadinimas ne visai tikslus, nes pati šventė prasideda dar dieną.

Pirmojo pažintis su „Lexus NX“ serijos atstovu įvyko vėlyvą praėjusių metų rudenį – tada kelias dienas praleidau prie „Lexus NX 300h“ vairo. Šį kartą pasitaikė proga išbandyti „NX“ modelį su naujuoju turbininiu varikliu.

Filmo režisierius Džordas Mileris iš Kolino Gibsono, filmo dailininko, atsakingo už visus juostoje pasirodančius automobilius, pareikalavo įspūdingų vaizdų. Ir gavo. Gavo netgi daugiau negu prašė – kiekvienas filme panaudotas automobilis buvo funkcionalus, o kompiuterinė grafika – verta aukščiausių pagyrų.

Tikrai ne visi žino, bet būtent šiemet sukanka 10 metų kai atnaujinta „Dacia“ pasirodė Europos šalių rinkose. Pirmasis modelis, kuriuo atgimęs rumunų automobilių gamintojas 2005 m. pabandė užkariauti Europą buvo „Logan“. Tiesa, šis modelis, ypač lyginant jį su dabartiniais „Dacia“ automobiliais, nebuvo labai vykęs, tačiau rumunai ganėtinai greitai pasimokė iš savo klaidų ir kiekviena nauja…

Pirmos kartos „Audi TT“ debiutavo dar tolimaisiais 1998 m. Jau tada automobilis išsiskyrė ne tik dailia išvaizda, bet ir savitu, patraukliu interjeru. Šiais metais visuomenei buvo pristatytas trečios kartos „Audi TT“ modelis. Modernesnis, inovatyvesnis, bet toks pat gražus ir traukiantis praeivių dėmesį.