Straipsniai

Mes, Lietuvos Respublikos gyventojai, jau įpratome, kad mūsų valdžia, prieš rinkimus į kairę ir dešinę žarsto įvairiausius pažadus, tačiau iškart po rinkimų juos pamiršta. Iki kito karto.

1996 m. „Renault“, pristačiusi pirmosios kartos „Scénic“,atrado kompaktinių vienatūrių segmentą. Šiandien, praėjus 20 metų, „Renault“ iš pagrindų atnaujino šio segmento koncepciją.Naujasis SCENIC yra modernus, savitas vienatūris, kuris klientus vilios ne tik suteikiamu vairavimo malonumu, bet ir važiavimo komfortu, kuriuo kelionės metu galės mėgautis visa šeima.

Naujajam „Renault Mégane“ modeliui, kuris buvo pristatytas Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį, būdinga dinamiška ir kruopščiai ištobulinta išvaizda, jame siūlomas unikalus technologijų rinkinys, paprastai būdingas aukštesnės klasės segmento automobiliams. Jo charakteristikos kelyje yra tarp geriausių šioje klasėje, o siūlomų variklių asortimentas patenkins visų klientų poreikius.

1996 metais „Renault“, pristačiusi ikoniškąjį SCENIC modelį, sukūrė kompaktinių vienatūrių segmentą. Nuo to laiko trijų kartų SCENIC modeliai parduoti beveik 5 milijonų tiražu. Tęsdama šią sėkmės tradiciją, „Renault“ pristato naująjį SCENIC.

2016 metų Tarptautinė Ženevos automobilių paroda taps naujojo „Renault MEGANE“ universalo debiuto vieta, kurioje bus parodyta sportiška naujos modifikacijos versija GT. Naujojo MEGANE pagrindu sukurtas visiškai naujas, elegantiškas ir kartu sportiškas universalas. Automobilio interjeras – funkcionalus, suteikiantis galimybę rinktis įvairias bagažinės sutvarkymo kombinacijas ir pasižymintis didžiausiu segmente krovinių skyriaus ilgiu.

Stilingas, dinamiškas, praktiškas ir visuomet pasiruošęs nuotykiams mieste Unikalus dizainas, aukščiausios klasės išvaizda ir pojūčiai. Dinamiškas, preciziškai ištobulintas valdymas kiekvienoje situacijoje. Puikiai išnaudota erdvė tiek bagažui, tiek keleivių komfortui. Ekonomiškas galingas variklis, galintis išvystyti iki 140 kW/190 AG galią Aukščiausios klasės moderniosios sistemos ir ryšio galimybės.

Nors dar ne visus džiugina išdžiūvęs asfaltas ir saulutė, bet akivaizdu, kad už lango – pats tikriausias pavasaris.

Vakarykštė Prim.lt publikacija apie tai, kadJAV net 14 proc. nuo bendro motociklininkų skaičiaus sudaro dailiosios lyties atstovės, sulaukė nemažo skaitytojų susidomėjimo ir… grįžtamojo ryšio.

MIC (Motorcycle Industry Council) paskelbti duomenys rodo, kad JAV moterų motociklizmas nuolat auga. Skelbiama, kad mažiausiai 14 proc. JAV moto visuomenės sudaro dailiosios lyties atstovės. Šis skaičius pastebimai auga, nes 1998 m. motociklininkių buvo tik 8 proc.

Kai „Lexus LF-LC“ idėja debiutavo 2012 metų Šiaurės Amerikos automobilių parodoje, visi svarstė, ar šio modelio stilius ir proporcijos kada nors taps realiu automobiliu. Praėjus keturiems metams po debiuto minėtoje parodoje, idėja tapo realybe – „LF-LC“ įkvėpė „Lexus“ sukurti visiškai naują prabangų, sportinį kupė – „Lexus LC 500“. Gamintojas žada, jog šis  provokuojantis, atletiškas automobilis…

Nuotaikingą foto montažą Pasaulio Cepelinų dienos proga sukūrė Amerikos lietuviai, populiarindami šiemet jau trečią kartą organizuojamą tarptautinę lietuviško patiekalo šventę.

Jeigu dominės Lietuvos automobilizmo pasauliu ir automobilių srities naujovėmis, tikriausiai žinote, kad šiuo metu vyksta Metų automobilio rinkimai.

Lapkričio 7 dieną, Energetikos ir technikos muziejuje, vyko neeilinis renginys, skirtas pristatyti Antaną Pošką (1903-1992).

Motociklo vairavimas miesto spūstyse reikalauja nemažos patirties ir suvokimo, kad automobilių vairuotojai į pasaulį žiūri kiek kitaip.

„Cactus“ prototipas visuomenės teismui buvo pristatytas 2013 m. Frankfurto automobilių parodoje. Šį kartą ypatingai greitai „žodis tapo kūnų“ ir jau 2014 m. nuo konvejerio riedėjo pirmieji „Cactus“ modeliai.