Japonų automobilių gamintojas Mazda Motor pranešė, kad iki 2030 m. planuoja savo variklių gamoje palikti tik elektromotorus ir hibridines sistemas.

Planuojama, kad mažiausiai 5 proc. visų automobilių bus elektriniai.

Koncernas daugiausia dėmesio skirs dviejų modelių gamybai. Vieną jų maitins akumuliatoriai, kitas gaus rotorinį variklį, užtikrinantį akumuliatorius kraunančio generatoriaus veikimą. Pirmąjį savo elektromobilį Mazda žada pristatyti 2020 metais.

Apie planus atsisakyti dyzelinių vidaus degimo variklių prabilo ir Nissan. Šio gamintojo vadovų teigimu, tai buvo nuspręsta stebint mažėjančią dyzelinių agregatų paklausą. Nissan partneriai – prancūzų Renault, bei švedų automobilių gamintojas Volvo taip pat artimiausiu metu planuoja nutraukti dyzelinių variklių gamybą.