Dėmesys sparčiai besiplėtojantiems automobilių segmentams ir trims pagrindinėms naujienoms: iki 2020 metų bus pristatyti „Corsa”, „Vivaro” ir atnaujintas „Mokka X”

„Opel” nuosekliai įgyvendina strateginį veiklos planą „PACE!” – siūlydama naujus modelius, siekia įtikti klientų poreikiams ir atitikti griežtus taršos mažinimo reikalavimus, kurie įsigalios 2020 metais. Ateityje siūlomų automobilių asortimentas užtikrins darnų bei sėkmingą bendrovės ir jos prekybos partnerių veiklą. Nuo 2019 metų pradžios iki 2020 pabaigos planuojama pristatyti aštuonis atnaujintus, tarp jų ir visai naujus, modelius sparčiai augančiuose automobilių segmentuose, o „Opel“ produktų asortimentas taps vienas gausiausių. Strateginis veiklos planas įpareigojo „Opel“ kasmet pasiūlyti vis naują modelį, todėl kitais metais bus pristatytas ne tik naujos kartos geriausiai parduodamas „Corsa“, bet ir atnaujintos „Vivaro“ lengvojo komercinio (LCV, light commercial vehicle) ir kleivinio automobilių versijos. Papildomi „Combo“ variantai taip pat pasirodys prekyboje ir dar labiau praplės bendrovės LCV automobilių asortimentą. 2020 metais bus pristatytas „Mokka X“ įpėdinis, kuris, kaip tikimasi, iki 2021 metų pardavimus visureigių segmente leis padidinti nuo 25 proc. iki 40 proc.

„Opel“ elektrifikuoja savo automobilius ir tai dar vienas iš „PACE!” strateginio plano įsipareigojimų, todėl jau kitų metų vasarą bus galima užsisakyti elektrinį penkiavietį „Corsa“ ir hibridinę „Grandland X PHEV“ versiją. Abu šie modeliai gaminami Eizenacho gamykloje. 2020 metais „Opel“ planuoja turėti keturis elektrifikuotus automobilius, o iki 2024 metų ketinama elektrifikuoti visus modelius ir klientams pasiūlyti techniškai ir ekonomiškai patrauklių variantų, kurie leis demokratizuoti elektrinį mobilumą, be to, bendrovė ir toliau tobulins vidaus degimo variklius.

Norint atitikti COtaršos standartus ir visą dėmesį skirti sparčiai augantiems automobilių segmentams, „Opel ADAM“, „KARL“ ir „Cascada“ modeliai nebus atnaujinami pasiekus prekės gyvavimo ciklo smukimą, tačiau dar bus parduodami iki 2019 metų pabaigos. Modernizuotas produktų asortimentas leis „Opel“ užimti 80 proc. rinkos dalies.

„Atsižvelgdami į vis griežtėjančius reikalavimus mažinant COtaršą ir siekdami tvarios mūsų bendrovės ir prekybos partnerių veiklos, klientams norime pasiūlyti konkurencingus keleivinio ir lengvojo komercinio transporto modelius. „Opel“ pasiūlys vairavimo malonumą užtikrinančius, įkvepiančio dizaino automobilius sparčiai besivystančiame LCV segmente – tai „Combo“ ir „Vivaro“. Klientai tikrai turės naudos iš įdiegiamų inovatyvių technologijų ir prieinamo elektrinio mobilumo. Nesenai iškovotas „Tarptautinio furgono 2019” titulas – reikšmingas įrodymas, kad einame teisinga kryptimi“, – sako Michael Lohscheller, „Opel“ generalinis direktorius.

Daugiau nei 120 metų automobilių gamybos patirtį turinčios vokiečių bendrovės naujų modelių projektavimas paremtas šiuolaikinėmis „Groupe PSA“ platformomis ir technologijomis. Šiais metais visi „Opel“ modeliai pasiekę prekybos salonus jau buvo sertifikuoti pagal naujus degalų sąnaudų testų standartus (WLTP). Be to, „Opel“ jau pasirengęs naujiems „Euro 6d-TEMP” išmetamų teršalų kiekio standartams ir 127 siūlomi keleiviniai automobiliai atitinka griežtus naujus apribojimus, įgaliosiančius 2019 metų rugsėjį. Pasak Lohscheller, atitikimas naujiems reikalavimams yra vienas pagrindinių veiksmų strateginiame plane, o klientai įsigiję „Opel“ automobilį neturės baimintis jokių apribojimų.