Iki sunkiausiomis pasaulio varžybomis vadinamo Dakaro starto liko mažiau nei 100 dienų, todėl komandos dar intensyviau pradeda ruoštis šiam iššūkiui, o kartu pristato ir svarbiausias naujienas. „Agrorodeo“ komandos pilotas Vaidotas Žala pirmadienį pranešė, kad komandos partneriu tapo pagrindinis Dakaro ralio rėmėjas, alyvos gamintojas „Motul“.
Galės lengviau atsikvėpti
V. Žala neslėpė, kad pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su „Motul“ komandai yra itin svarbi, ypač šiais metais, kai pasaulį sukrėtusi pandemija tapo ir ekonominių iššūkių priežastimi. Lenktynininkas teigė, kad dauguma įmonių su nerimu laukė, kas bus toliau, todėl žinia apie prisijungiantį dar vieną partnerį komandai suteikia ir didesnę psichologinę ramybę.
„Visada naujo partnerio prisijungimas prie komandos yra svarbus įvykis, tačiau šį rudenį tai yra ypač svarbu ne tik iš finansinės, bet ir iš psichologinės pusės. Šie metai nėra lengvi, todėl ir mes esame įtemptoje situacijoje. Dėl šios priežasties labai džiaugiamės, kad „Motul“ nusprendė imtis šio žingsnio“, – teigė V. Žala.
Tarėsi jau nuo pavasario
Lenktynininkas aiškino, kad dėl bendradarbiavimo buvo tartasi jau nuo birželio mėnesio, vis dėlto gera naujiena gali pasidžiaugti tik dabar, mat prasidėjus karantinui ir kilus abejonėms, ar 2021-ųjų Dakaro ralis įvyks, sprendimų priėmimas buvo uždelstas.
„Kurį laiką gyvenome nežinioje, tačiau dabar judame užtikrintumo link, kad Dakaras įvyks. Organizatoriai išsiuntė ekipažus surašyti trasos, Saudo Arabija patvirtino renginio galimybę, ir dėl sumažėjusio viruso plitimo šalis netgi išbraukta iš „raudonojo sąrašo“. Kita vertus, jei situacija pablogėtų, Dakaro organizatoriai mus yra užtikrinę, kad jie 100 proc. kompensuos sumokėtus mokesčius. Tai tikrai nėra mūsų paskutinis Dakaras, todėl šias įmokas galėtume panaudoti kitų metų startui sunkiausiame dykumų ralyje“, – aiškino „Agrorodeo“ komandos lenktynininkas.
Užduotis ne iš lengvųjų
V. Žala prisipažino, kad naujų partnerių paieškos iš tiesų reikalauja daug pastangų, mat komandai reikalingi skaičiai yra pakankamai ženklūs. Vis dėlto Dakaro populiarėjimas visame pasaulyje bei šiomis lenktynėmis didėjantis susidomėjimas Lietuvoje padeda sulaukti ir teigiamų atsakymų.
„Motul prisijungimas yra svarbi žinia ir ateities planams. Tai yra įmonė, kuri gausiai investuoja į Dakaro prekės ženklą, ir tai nuteikia pozityviai, kad esant tinkamoms sąlygoms bendradarbiavimą galėsime išplėsti ir kitais metais“, – teigė V. Žala.
„Motul“ yra vienas iš seniausių alyvos gamintojų pasaulyje, pristatęs tokias inovacijas kaip pusiau sintetinė alyva 1966 metais ir visiškai sintetinė alyva 1971 metais.