Peugeot 3008  – naujas kompaktiškas, bet kartu erdvus crossover tipo automobilis,

išorės ir vidaus proporcijomis, praktiška ir kartu prestižine keleivių erdve sukurtas ties riba tarp hečbeko, vienatūrio ir SUV automobilio. Automobilis siūlo tokias technines naujoves: Grip control sistemą (su šia „sukibimo kontrolės“ sistema vairuotojas turi galimybę rinktis vieną iš penkių važiavimo režimų), Dynamic Rolling control (sistema, nustatanti naujus supimo kontrolės ir amortizacijos standartus), Heads-up display (sistema, rodanti informaciją vairuotojo matymo lauke), Distance alert (atstumo iki priekyje važiuojančio automobio palaikymo sistema), automatinį elektrinį stovėjimo stabdį (sistema, neleidžianti automobiliui pajudėti 2 sekundes atleidus stabdžio pedalą, kai automobilis stovi įkalnėje), Air Quality Sensor (AQS) (sistema, kontroliuojanti oro automobilio viduje cirkuliaciją, automatiškai sustabdanti oro patekimą iš išorės, jei nustatoma didelė jo tarša) ir kt.

Kuriant 3008-ojo struktūrą pavyko suderinti vienatūrio erdvę su nuolaidžiu priekiniu stiklu ir su iš SUV tipo automobilių pasiskolintais elementais, – tokiais kaip apatinis bagažinės dangtis (vadinamasis hobby), statūs šoniniai langų stiklai, aukšta vairuotojo padėtis.

Priekinėje kėbulo dalyje Peugeot „genai“ buvo performuoti ir pritaikyti prie didesnės automobilio apimties, o žiūrint iš galo – platūs išraiškingi šonai suteikia automobiliui tvirtos laikysenos ant kelio vaizdą.

Peugeot 3008 yra tikras crossover’is savo vidumi, kadangi kiekvienam savo keleiviui suteikia aukštos kokybės, technologijų ir pertvarkymo galimybių erdvę.

Šioje talpioje erdvėje vairuotojas sėdi priešais ergonomišką aukšto lygio vairavimo pultą, panašų į aukštos klasės kupė automobilio arba lėktuvo kabiną.

Keleiviams skirtas talpus ir rūpestingai apgalvoto komforto (važiavimo padėties, sėdynių, akustikos ir kt.) salonas, kuriame kiekvienas laisvai ras sau vietą. Daugiau šviesos suteikia platus stiklinis 1,6 m2 stogas.

Multiflex tipo vidaus erdvę galima lengvai pertvarkyti – tai leidžia jo trijų padėčių bagažinės grindys ir nulenkiami galinių sėdynių atlošai. Kai šie atlošai yra nulenkti, ir nulenktas į „staliuko“ padėtį priekinės keleivio sėdynės atlošas, per visą automobilio ilgį nusidriekia plokščios grindys – nuo galinio apatinio dangčio iki priekinio skydo. Tokiu atveju jo įkrovos galimybės padidėja nuo 512 l (arba 432 dm3 pagal VDA standartą) talpos bagažinės po galine lentyna iki 1604 l (arba 1241 dm3 pagal VDA) talpos erdvės iki priekinių sėdynių.

Tam, kad būtų ramiau vairuoti ir padidėtų visų saugumas, vairuotojas gali naudotis, kaip serijine arba papildoma įranga, išskirtinėmis arba iki šiol dar rinkoje nebuvusiomis technologijomis –  pakelto vaizdo rodmenų sistema, atstumo signalizatoriumi Distance Alert (padedančiu laikytis saugaus atstumo tarp važiuojančių automobilių, priklausomai nuo jų greičio), automatiniu elektriniu stovėjimo stabdžiu, pajudėjimo į įkalnę pagalba, taip pat telematikos ir navigacijos sistemomis (WIP Nav arba WIP Com 3D).

Peugeot 3008 yra tikras crossover’is savo iškirtiniu vairavimo pojūčiu ir savo išmania važiavimo prastais keliais ar bekele (off-road) sistema.

Firmos kompetencija ir taikomos technologijos leidžia 3008-ajam demonstruoti geriausių sedanų vertas važiavimo keliais savybes, o tai yra tikras iššūkis aukštam didesnės apimties automobiliui. Tad, nepriklausomai nuo modifikacijos, viskas buvo padaryta, kad būtų pasiektas aukščiausio lygio judėjimo stabilumas ir kad nieko nebūtų paaukota iš keleivių komforto. Iš tiesų 3008-asis siekia įtvirtinti naują vairavimo malonumo ir aktyviojo saugumo standartą tarp didelių kompaktinės klasės automobilių.

Susieta su dviem galingiausiais gamos varikliais (1,6 l THP ir naujuoju 2,0 l HDi FAP) sistema Dynamic Rolling Control, įrengta ant galinės pakabos, išplečia supimo ribojimo galimybes ir kartu išsaugo optimalią amortizaciją bei komfortą.

Kita siūloma naujovė – sistema Grip Control, kurią sudaro aukštų technologijų valdoma buksavimo kontrolė ir padangos Mud & Snow. Ji leidžia optimaliai išnaudoti 3008-ojo dviejų priekinių varomųjų ratų galimybes važiuojant tikra bekele (off-road). Taigi vairuotojas, naudodamasis rankenėle, gali pasirinkti vieną iš penkių važiavimo būdų: standartinį, sniego, bekelės (purvo, grunto, šlapios žolės), smėlio ir išjungtos ESP.

Peugeot 3008 yra tausojantis aplinką crossover’is.

Kaip tik dėl to, kad buvo kuriamas crossover’is, daugiau dėmesio buvo skiriama siekiant mažinti gamtos taršą.

Todėl buvo ypatingai daug dėmesio skirta automobilio aerodinamiškumui (jo oro pasipriešinimą rodantis Cx faktorius yra tik 0,296), taip pat buvo imtasi sprendimų, mažinančių automobilio masę (lengvos medžiagos, sujungimai lazeriu), o mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos Michelin (perimtos iš 308-ojo) bus montuojamos daugumai jo modifikacijų.

3008-ojo gamtosauginio efektyvumo ašis yra šeši variklių ir pavarų dėžių komplektai, sukurti pagal naujausias šios rinkos technologijas, – benzininiai (1,6 VTi ir THP, sukurti bendradarbiaujant su BMW grupe) ir dyzeliniai (1,6 l ir naujasis 2,0 l HDi, sistemingai komplektuojami su dalelių filtrais). Ekologiškiausios versijos degalų sąnaudos tėra vos 4,9 l / 100 km, o CO2 emisija – tik 130 g/km.

2009 metais 3008-ojo variklių pasiūla bus tokia:

Dyzeliniai HDi FAP:

– 1,6 l HDi FAP 80 kW (110 ag), 240 Nm, su mechanine 6 pavarų dėže; CO2 emisija – 137 g/km.

– 1,6 l HDi FAP 80 kW (110 ag), 240 Nm, su mechanine automatizuota 6 pavarų dėže; CO2 emisija – 130 g/km (1)

– 2,0 l HDi FAP 110 kW (150 ag), 340 Nm, su mechanine 6 pavarų dėže; Euro 5 CO2 emisija – 146 g/km (1)

– 2,0 l HDi FAP 120 kW (163 ag), 340 Nm, su automatine 6 pavarų dėže – Euro 5 CO2 emisija – 176 g/km (2)

Benzininiai:

– 1,6 l VTi 88 kW (120 ag), 160 Nm, su mechanine 5 pavarų dėže; Euro 5 CO2 emisija – 165 g/km

– 1,6 l THP 110 kW (150 ag), 240 Nm, su mechanine 6 pavarų dėže; CO2 emisija – 176 g/km; vėliau – 1,6 l THP 115 kW (156 ag), 240 Nm, su mechanine 6 pavarų dėže; Euro 5 CO2 emisija – 170 g/km (2)

(1) Pasirodys nuo 2009 m. vasaros.

(2) Pasirodys nuo 2009 m. rudens, duomenys dar nepatvirtinti.

Pagaliau nuo 2011 metų 3008-asis bus pirmasis PSA Peugeot Citroën grupės automobilis, kuriame bus pritaikyta technologija HYbrid4, tokia, kokia buvo parodyta koncepciniame automobilyje Prologue HYbrid4 paskutinėje pasaulinėje Paryžiaus automobilių parodoje. Su šiuo automobiliu bus galima važiuoti ir tik elektriniu režimu, taigi visai neteršiant aplinkos.

Peugeot 3008 yra saugus crossover’is.

3008-asis yra sukurtas taip, kad būtų maksimaliai saugus visais atžvilgiais:

– pirminį saugumą garantuoja automobilio važivimo savybėms keliami tikslai;

– antrinis saugumas remiasi ypatingai optimaliai sukurta struktūra (trigubas smūgio energijos paskirstymas priekyje, smūgių amortizatorius Bogé Wagon) ir efektyviomis sulaikymo priemonėmis (6 oro pagalvės ir kt.);

 

Peugeot 3008 yra aukšto lygio crossover’is, siekiantis ambicingų kokybės tikslų.

Šiuo metu yra vykdomas planas nuvažiuoti 3 000 000 kilometrų ir surinkti visą informaciją, kuri būtų svarbi gerinant automobilio kokybę gamybos metu. Taip pat buvo įvesta griežta kokybės kontrolė kiekvienam gamybos etapui. Šis aukščiausios kokybės reikalavimų siekis ateityje turės teigiamos įtakos 3008-ojo ilgaamžiškumui, patikimumui ir jo priežiūros kainai.

Automobilio eksploatacijos kaina ir jo likutinė vertė taip pat priklausys nuo automobilio patrauklumo, nuo jo ekologinio efektyvumo ir nuo išlaidų jo remontui, – o šiuos parametrus 3008-asis tvarko tvirtais argumentais.

 

Šiuo metu automobilio  su  1.6Hdi (dyzelinas 112 Ag) varikliu ir mechaninė 6l. greičių dėže – 72300 Lt