Blgijoje, Antverpene, pajungus prie Superlager krovimo stoties užsidegė ir visiškai sudegė Tesla Model S.

Elektromobilio vairuotojas nusprendė pasinaudoti greitos įkrovos stotelės Supercharger esančios Novotel, Luithagen-Haven, paslaugomis. Grįžęs po kelių minučių vyras pastebėjo, kad jo Tesla ir įkrovos stotelė liepsnoja. Tikėtina, kad tai įvyko dėl techninio gedimo.

Ugniagesių gelbėtojų komanda panaudojo įdomią liepsnų gesinimo technologiją, kuria buvo užkirstas kelias pakartotinam elektromobilio užsiliepsnojimui, kas yra tipiška šių transporto priemonių problema.

Antverpeno gelbėtojų komanda patalpino elektromobilį į didžiulį rezervuarą su vandeniu. Kiek anksčiau tokį pat metodą panaudojo Nyderlandų ugniagesiai, gesindami BMW i8.

Prieš kurį laiką Tesla visuotinai atnaujino savo elektromobilių akumuliatorių valdymo programą. Tai buvo padaryta po to, kai keli Tesla Model S užsidegė savaime, be aiškių priežasčių.

Elektromobiliai, lyginant su transportu su vidaus degimo varikliu, geriau apsaugoti nuo gaisrų, tačiau čia daugiau problemų gali padaryti gaisro „vėlavimas“, kadangi ličio jonų akumuliatoriai užsiliepsnoja tik po kurio laiko.