„Volvo Cars“ pranešė apie 2018 m. pasiektą 14,2 mlrd. Švedijos kronų veiklos pelną – 0,9 proc. didesnį nei 2017 m.

Grynosios pajamos padidėjo net 21 proc. iki 252,7 mlrd. Švedijos kronų – per metus buvo parduoti 642 253 automobiliai – daugiausiai kompanijos istorijoje ir 12,4 proc. daugiau nei 2017 m. Metų veiklos pelno marža siekė 5,6 proc. – prieš metus ji buvo 6,7 proc.

„Šis rezultatas sutapo su mūsų lūkesčiais, bet ne visai atitinka mūsų ilgalaikių planų ambicijas. Nors 2018 m. pajamos ir pardavimai buvo teigiami, bet pelningumui turėjo įtakos tokie išoriniai faktoriai kaip tarifai ir kai kuriose rinkose didėjanti kainų konkurencija, – sako Håkanas Samuelssonas, „Volvo Cars“ prezidentas ir generalinis direktorius. – 2019 metus matome kaip dar vienus augimo metus, kadangi ir toliau išnaudosime stiprią modelių programą ir didėjančias gamybos apimtis. Bet turime būti realistai ir suvokti, kad maržai ir toliau darys įtaką aplinkos poveikis.“

Kompanijos paskutiniojo ketvirčio veiklos pelnas siekė 4,5 mlrd. Švedijos kronų – tai 25 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus.

Paskutinįjį ketvirtį grynosios pajamos padidėjo 20 proc. iki 73 mlrd. Švedijos kronų – pardavus 169 700 automobilių, mažmeninė prekyba padidėjo 7,3 proc., veiklos pelno marža siekė 6,2 proc. (tuo pačiu laikotarpiu prieš metus – 5,9 proc.).

2018 m. Lietuvoje buvo parduoti 426 nauji „Volvo“ automobiliai – 16,6 proc. daugiau nei 2017 m. Mūsų šalyje didelių prestižinių SUV segmente pats populiariausias yra „Volvo XC90“ – jų pernai buvo parduota 115 vnt. (15 proc. daugiau nei 2017 m.). Vidutinio dydžio prestižinių SUV segmente kaip ir 2017 m. daugiausiai buvo parduota „Volvo XC60“ – 125 vnt. (20,7 proc. rinkos dalies).