Sparčiai auganti vidutinio dydžio krovininių furgonų rinka netrukus sulauks rimto varžovo – trečios kartos „Opel Vivaro”.

Nuo 2001 metų „Vivaro“ kūrė tvirto krovinių gabentojo ir biuro ant rato įvaizdį. Nuo to laiko jau pagaminta virš milijono šio modelio automobilių. Turintis skirtingus dydžius ir pritaikomas įvairiems poreikiams, su moderniausiomis technologijomis, naujasis „Vivaro“ taps geru talkininku atliekant bet kokį darbą.  Ateityje „Opel“ bus atsakingas už lengvojo komercinio transporto (LCV) pasaulinę plėtrą ir vystymą visoje automobilių gamybos „Groupe PSA” grupėje, kuri LCV rinkoje Europoje užima lyderio pozicijas. 

„Opel Vivaro“ sukurtas remiantis modernia platforma ir klientams bus siūlomas įvairių variantų: krovininis furgonas, furgonas su dviguba kabina talpinantis 6 žmonių ekipažą, kabina su platforma, ir „Combi“ keleivinis mikroautobusas, be to, pirmą kartą vietoj dviejų ilgių bus siūlomi trys (4,60 m, 4,95 m ir 5,30 m).  Naujame „Vivaro“ didžiausia kroviniams skirta vieta sudaro 6,6 kubinio metro, apkrova iki 1400 kg, o tai yra 200 kg daugiau nei ankstesnėje versijoje. Taip pat padidėjo vilkimo galia, kuri dabar sudaro 2500 kg, tai yra pusė tonos daugiau nei prieš tai. Dauguma variantų aukštis siekia 1,90 m, todėl naujas „Vivaro” be problemų įvažiuos į požemines aikšteles ar prekybos centrus.

Stabilumą ir saugumą slidžiuose keliuose, esant purvui, smėliui ar sniegui, užtikrins pažangi „IntelliGrip” traukos kontrolės sistema. Dugno apsauga ir aukštesnė prošvaisa galima su papildoma specialia „work-site“ įranga. Nuo pat užsakymų pradžios naują „Vivaro” bus galima rinktis su bekelės specialistų  „Dangel” sukurta visų varomų ratų sistema.

Į krovinių skyrių patogu patekti pro plačias šonines slankiojančias duris, kurios pirmą kartą šiame modelyje atsidaro automatiškai kojos judesiu. 4,02 m ilgio krovinius gabenti leis įrengta „Flex-Cargo” anga po priekinio keleivio sėdyne 5,30 m ilgio versijoje.

„Vivaro” viduje keleiviai ir vairuotojas jausis lyg keleiviniame automobilyje: projekcinis ekranas, 180rodanti galinio vaizdo kamera, galimo priekinio susidūrimo įspėjimo su automatinio avarinio stabdymo sistema, pastovaus greičio palaikymo sistema leis vairuoti atsipalaidavus. Vairuotojas visus valdiklius pasieks greitai ir patogiai dėl ergonomiškai įrengtos sėdynės.

Su naujuoju „Vivaro”, „Opel” įgyvendina „PACE!” strateginį planą ir investuoja į didelės apimties sparčiai augančius automobilių segmentus. „Opel“ iki 2020 metų planuoja elektrifikuoti lengvuosius komercinius automobilius, todėl „Vivaro“ bus tinkamas darbui ne tik užmiestyje ar kaimo vietovėse, bet ir mieste teikiant pristatymo paslaugas iki durų.

Trys ilgiai ir „FlexCargo”: universalus ir išmanus „Vivaro”

Naujasis „Vivaro” turės tris skirtingus ilgius. Kompaktiška 4,60 m ilgio versija pasižymi mažu, vos 11,3 m apsisukimo spinduliu ir yra itin manevringa. Šioje mažiausioje versijoje siūloma 4,6 merdvės kroviniams, o praktiškos „FlexCargo” sistemos dėka ir išnaudojus priekinio keleivio vietą, kroviniams vieta padidėja iki 5,1m3. Be to, tai leis vežti 3,32 m ilgio krovinius vietoj 2,16 m. Didžiausioje 5,3 m ilgio versijoje vietoj 5,8 mkroviniams skirtos erdvės, galima paruošti 6,6 m3. Į „Vivaro“ pavyks sutalpinti nuo 3,67 m iki 4,02 m ilgio kopėčias, skydus ar plokštes, o salone smulkūs daiktai nepasimes įrengtose nedidelėse daiktadėžėse.

Naujos kartos „Vivaro“ turintis 2500 kg vilkimo galią nėra tiesiog furgonas – akimirksniu jis gali virsti biuru ant ratų. „FlexCargo” dėka, nulenkus vidurinės sėdynės atlošą, šis virsta stalu dokumentams ar nešiojamam kompiuteriui. Praktiškumas juntamas tik prisiartinus prie automobilio. Norint pakrauti daiktus ar krovinį, nereikės dairytis kur jį pasidėti tam, kad atsidaryti duris – šoninės slankiojančios durys atidaromos automatiškai kojos judesiu (automatiškai valdomos durys šiame modelyje įrengiamos pirmą kartą).

Visiškai įrengtas: aukščiausio lygio technologijos ir vairuotojo pagalbinės sistemos

Daugybė sėdynės reguliavimo galimybių (kai kurios ir elektra, pvz. juosmens atrama, porankis) ir vairuotojui patogiai įrengtas salonas primena keleivinį automobilį. Pagalbinės sistemos, kurios nėra dažnos šioje klasėje, užtikrins saugumą važiuojant. Neįprastas šioje klasėje projekcinis ekranas vairuotojui rodys svarbiausią informaciją ir jam nereikės nusukti žvilgsnio nuo kelio.

Papildomai įrengiama priekinės kameros ir radaro jutiklių įranga turi:

  • Išvažiavimo iš eismo juostos įspėjimo sistemą;
  • Kelio ženklų atpažinimo sistemą;
  • Galimo priekinio susidūrimo dviejų lygių įspėjimo sistemą;
  • Automatinio avarinio stabdymo sistemą; 
  • Mieguistumo nustatymo sistemą, kuri po dviejų valandų nuolatinio važiavimo ar nustačius vairuotojo mieguistumo veiksmus įspėja garso ir vaizdo signalais;
  • Adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą, pritaikančia greitį prie priešais važiuojančios transporto priemonės.

„Vivaro” priekiniame ir galiniame buferiuose įrengti ultragarso jutikliai įspėja vairuotoją apie kliūtis statant automobilį ar nepastebėtas kliūtis šone. Priklausomai nuo įrangos lygio, galinės kameros vaizdas rodomas salono veidrodėlyje arba 7 colių ekrane. Informacijos-pramogų  „Multimedia Radio” ir „Multimedia Navi Pro” sistemos taip pat turi didelį 7 colių lietiminį ekraną ir leidžia sinchronizuoti išmanius telefonus naudojantis „Apple CarPlay” ir „Android Auto”. „Multimedia Navi Pro” papildomai turi integruotą 3D Europos žemėlapį.

„Vivaro“ gali pasigirti ne tik didelėmis gabenimo galimybėmis ir naujausiomis technologijomis, tokiomis, kurios dažnos keleiviniuose automobiliuose. Juose montuojami modernūs varikliai, sklandžiai veikiančios transmisijos, tarp jų ir 8 laipsnių automatinė, todėl užtikrinamas efektyvumas, komfortas, kas svarbu įmonių automobiliams. Iki 50 tūkst. km techninės priežiūros intervalai leis dar labiau sumažinti eksploatacines išlaidas. Aukštai įmontuoti priekiniai žibintai ir 1,90 m daugumos variantų aukštis sumažina apgadinimo riziką, todėl naujos kartos „Vivaro“  tampa vienas taupiausių savo rinkoje.