Sedano privalumai ir praktiškos salono ypatybės

„Renault TALISMAN Grandtour“ matmenys yra tokie patys, kaip ir sedano. Jo ilgis siekia 4,86 metro (1 cm ilgesnis nei sedanas), plotis yra 1,87 metro, o aukštis neviršija 1,46 metro. Jo ilga ratų bazė (2,81 metro) užtikrina pakankamai erdvės salone esantiems žmonėms ir jų bagažui. 1,61 metro priekinė ir galinė tarpuvėžė automobiliui suteikia solidžią  laikyseną.

Universalui pritaikytas „Renault“ stilius

„Renault TALISMAN Grandtour“ ypatybės:

•      Į akis krintanti, chromuota radiatoriaus apdaila su centre įkomponuotu „Renault“ logotipu;

•     Ilgas, nuožulnus kapotas, suteikiantis galios priekinės dalies išvaizdai;

•    Šviesos diodų (LED) dienos žibintai, suformuojantys išskirtinį, buferį siekiantį, C raidės siluetą;

•     „LED Pure Vision“ artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintai, lyginant su halogeniniais žibintais, pasižymintys natūralia ir itin ryškia šviesa;

•     Kėbulo skydų ir įstiklintų paviršių santykis sudaro (atitinkamai) du trečdalius / vieną trečdalį;

•    Plastiškų formų kėbulo šonus puošia ant priekinių sparnų įkomponuotos savitos išvaizdos chromo juostelės;

•    Stogo liniją užbaigia ilgas aptakas ir pabrėžia nušveisto paviršiaus faktūra dekoruoti aliumininiai stogo rėmai;

•    Šoninių langų kontūrus paryškinančios chromo juostelės;

•    Apie tvirtumą ir galią užsimenančios plačios ratų arkos;

•    Plati galinė dalis su išraiškingomis „šlaunimis“;

•   Akimirksniu atpažįstamą vaizdą sukuriantys, nuolatos švytintys galiniai žibintai su 3D efektu.

Dešimties kėbulo spalvų ir šešių ratų stilių pasirinkimas

„Renault TALISMAN Grandtour“ siūlomas su dešimties kėbulo spalvų pasirinkimu ir dvi spalvos yra visiškai naujos: „Vison Brown“ ruda ir „Carmin Red“ raudona. Visos spalvos yra ilgaamžės ir atsparios aplinkos poveikiui. Taip pat siūlomas šešių ratlankių modelių pasirinkimas (priklausomai nuo rinkos) bei galimybė rinktis iš spalvų ir apdailos įvairovės.

Maloniai pasitinkantis universalas

Su „laisvų rankų“ kortelės pagalba „Renault TALISMAN Grandtour“ pasitinka vairuotoją ir keleivius šiems dar tik artėjant prie automobilio. Tuomet uždegami dienos žibintai, galiniai žibintai ir salono apšvietimas, atlenkiami durų veidrodėliai, įsijungia aplinką nušviečiantis durų rankenėlių apšvietimas ir sumirksi posūkių signalai. Atidarius duris įsižiebia prietaisų skydelis, o R-LINK 2 ekrane pasirodo speciali animacija ir pasigirsta pasveikinimo garsas.

Beveik 1 700 dm3 siekiantis, patogus naudotis krovinių skyrius

Patekimą į bagažinę užtikrina 571 mm aukštyje esantis slenkstis ir 1 075 mm pločio arka. Elektros pagalba atidaromas ir uždaromas bagažinės dangtis gali būti valdomas nenaudojant rankų, paprasčiausiai po buferiu pajudinus koją. „Renault“ sukurta „Easy Break“ sistema leidžia be jokių pastangų sulankstyti 60/40 dalimis padalintą galinę sėdynę, naudojant dvi bagažinėje esančias svirteles.

Naujojo „TALISMAN Grandtour“ bagažinės erdvė iki uždangalo siekia 572 dm3 (pagal VDA), jos ilgis  naudojant galinę sėdynę siekia 1 116 mm, o ją sulanksčius – 2 010 mm. Šiuo atveju bagažo skyriaus erdvė pagal VDA matavimo sistemą padidėja beveik iki 1 700 dm3.

Ypatingai erdvus salonas

Kaip ir versija su sedano kėbulu, „Renault TALISMAN Grandtour“, vertinant salono erdvę, yra vienas geriausiųjų savo segmente.

•    Erdvė galvos lygyje: priekyje 902 mm ir 886 mm gale (+30 mm, lyginant su sedanu);

•    Erdvė alkūnių lygyje: 1 512 mm;

•    Didelė galinė erdvė keliams: 262 mm;

•     8 litrų dėtuvė;

•     4,6 litro talpos dėtuvės priekinėse duryse, 2 litrų dėtuvės – galinėse duryse

•      Dėtuvė po centriniu ranktūriu (šaldoma versijoje su dviejų sankabų transmisija EDC), kurioje galima laikyti pusės litro vandens butelį arba 330 ml skardinę;

•      Du puodelių laikikliai.

„Verslo klasės“ sėdynės ir sėdėjimo padėtis

Palengvinant įsėdimą, sėdynė automatiškai patraukiama 50 mm atgal (versijose su elektra valdomomis sėdynėmis). Vairuotojui atsisėdus, ji grįžta į pradinę padėtį. Kaip ir „Talisman“ sedane, sėdynių nugarėlėms panaudota „Cover Carving“ technologija, sudaryta iš naujos, pusiau standžios, tvirtos ir lengvos konstrukcijos. Ši naujovė dizaineriams suteikė papildomą laisvę, atlaisvino naudingą vietą (galinė erdvė keliams padidėjo trimis centimetrais) ir sveria 1 kilogramu mažiau, nei tradicinė plastikinė sėdynės atlošo nugarėlė.

Plačios priekinės „TALISMAN Grandtour“ sėdynės buvo sukurtos galvojant apie verslo klasę ir siekiant suteikti segmente patogiausią sėdėjimą, kurį užtikrina:

•    Dideli matmenys ir stilingas dizainas;

•     Iki 10 reguliavimo padėčių (aštuonios – elektroniniu būdu, dvi – rankomis), įskaitant 6 centimetrais pailginamą apatinę sėdynės pagalvę;

•     Keturių padėčių elektrinis juosmens padėties reguliavimas (aukštis ir gylis);

•      Aviacinio stiliaus šešių pakopų reguliuojamos atramos galvai;

•     Šildomos sėdynių pagalvėlės ir nugarėlės;

•     Ventiliacijos funkcija;

•      Derinama masažo funkcija (reguliuojamas intensyvumas: dvi programos ir penkios procedūros) bei atminties nustatymas šešiems profiliams.

60/40 dalimis padalinta galinė sėdynė pagaminta iš skirtingo tankio putų, joje įrengta anga slidėms gabenti. Dvi kraštinės sėdynės yra su galvų atlošais, kuriuos nulenkus vairuotojui atidengiamas vaizdas į teritoriją už automobilio.

Lengvesnis, lūkesčius išpildantis naudojimas

Bazinis „TALISMAN Grandtour“ siūlomas su garso aparatūra, turinčia 4,2 colio (11 cm) įstrižainės ekraną. Priklausomai nuo rinkos, šis skaitmeninis radijo imtuvas suteikia nepriekaištingą signalo priėmimą ir CD grotuvui prilygstantį garsą. Signalas taip pat perduoda tekstinę informaciją, kurioje nurodomas grojamas kūrinys, pranešimai apie orą ir eismą, paskutinės naujienos ir kt.

R-LINK 2 junglusis „TALISMAN Grandtour“ valdymo centras

Malonesnis akiai, praktiškesnis ir net dar patogesnis naudotis: junglusis „TALISMAN Grandtour“ valdymo centras „Renault R-LINK 2“.

Intuityviai valdomas, suderinamas ir junglus

•     Nuo antrojo įrangos lygio „TALISMAN Grandtour“ siūlomas su septynių colių, horizontaliu jutikliniu ekranu;

•      Į aukštesnio įrangos lygio versijas montuojamas vertikalus 8,7 colių ekranas yra didžiausias „TALISMAN Grandtour“ klasėje;

•      R-LINK 2 veikia kaip asmeninis planšetinis kompiuteris, suteikiantis tokias valdymo funkcijas, kaip priartinimą dviem pirštais, puslapių vertimą, perkėlimą tempiant ir t.t. Vaizdo grafika yra švari ir kruopščiai sukurta naudojimui automobilyje;

•     Realistinis navigacijos apipavidalinimas su trijų matmenų statinių atvaizdais;

•     Balso atpažinimo funkcija (navigacijai, telefonui) su galimybe skaityti elektroninius laiškus;

•      „Bluetooth®“ jungtis suteikia galimybę laisvai naudoti rankas ir belaidžiai transliuoti muziką  į garso aparatūrą;

•     Priklausomai nuo įrangos lygio, visiems asmenims salone siūloma daugybė prisijungimo ir elektros įrenginių krovimo galimybių: 12V elektros lizdas, 3,5 mm garso signalo lizdas, USB lizdai…

R-LINK 2 taip pat suteikia galimybę valdyti MULTI-SENSE technologiją ir pagalbines vairavimo sistemas, tuo pačiu atliekant navigacijos sistemos, garso aparatūros ir klimato kontrolės funkcijas.

Jutiklinio ekrano funkcijas galima valdyti ir daugiafunkciu, sukiojamu valdikliu, esančiu centriniame pulte bei ant vairo rato esančiais mygtukais. Visa tai leidžia naudotis sistema  laikantis visų saugumo principų.

Pačios populiariausios ir dažniausiai naudojamos funkcijos, pasinaudojant pagal individualius poreikius suformuojamais pagrindiniais ekranais ir juose naudojamais valdikliais (ikonomis), visuomet yra pasiekiamos ranka. Vienu paspaudimu vairuotojams lengva surasti jų iš užprogramuotą sėdėjimo padėtį ir salono apšvietimą.

Galima išsaugoti iki šešių skirtingų vairuotojo profilių, taip pat galima juos padaryti privačius – ši  galimybė naudinga tuo atveju, kai automobiliu naudojasi tarpusavyje nesusiję asmenys.

Programų parduotuvėje „R-LINK Store“ „Renault“ siūlo specialiai naudojimui automobiliuose sukurtą didelį programų katalogą, kuriame, be kitų programų, yra „Coyote®“ perspėjimų sistema, trys „Michelin“ programos („Viešbučiai“, „Restoranai“ ir „Kelionės“), socialinių tinklų programos ir elektroninių laiškų skaitymo balsu programa.

Daugumoje rinkų, kuriose bus parduodamas „TALISMAN Grandtour“, bus siūloma:

•   Vienerių metų nemokama prieiga prie „R-LINK Store“, suteikianti galimybę atsisiųsti programas;

•    Vienerių metų nemokama „TomTom Traffic“ (eismo informacija realiuoju laiku) prenumerata;

•    Trijų mėnesių nemokama „Coyote“ prenumerata.

„TALISMAN Grandtour“ su specialiai šiam automobiliui suprojektuota „BOSE®“ erdvinio garso sistema

Kelionės metu TALISMAN vairuotoją ir keleivius gali perkelti į koncertų salę – „Bose®“ erdvinio garso sistemos aukšta skambesio kokybė sukuria ypatingą garso pojūtį.

„Bose“ ir „Renault“ specialistai bendradarbiavo nuo pat automobilio konstravimo pradžios, sukurdami specialiai „TALISMAN Grandtour“ modeliui skirtą garso atkūrimo sistemą.

Techniniai sprendimai klausytojui suteikia  ypatingus pojūčius:

        Erdvinis garsas: neįprasta patirtis, vairuotojas ir keleiviai girdės vienodai sodrų, puikiai suderintą ir kokybišką garsą, nesvarbu, kurioje automobilio vietoje jie sėdėtų;

•      Trylika efektyvių garsiakalbių, įskaitant du žemų dažnių garsiakalbius, sukuriantys kokybišką ir visa apimantį garsą, tarsi dalyvautum „gyvame“ renginyje;

•       „Centerpoint® 2“ technologija: „Bose“ išskirtinis algoritmas  garso įrangos signalą konvertuoja į daugiakanalį signalą, taip sukuriant erdvinį garsą;

•     „Bose®“ skaitmeninis signalų procesorius: garso reguliavimas, įskaitant „TALISMAN Grandtour“ akustines savybes, kad kiekviena nata būtų tobulai perduota.

Unikalios važiuoklės suteikiamas mitrus valdymas ir komfortas

Kelyje „Renault TALISMAN Grandtour“ pasižymi išskirtinėmis dinaminėmis savybėmis ir pagal poreikius derinamomis valdymo charakteristikomis. Unikalios automobilio valdymo ypatybės pasiektos jo 4CONTROL važiuoklę (su visais vairuojamaisiais ratais) suderinus su elektronikos valdomais amortizatoriais.

MULTI-SENSE sistemos privalumai

MULTI-SENSE yra analogų neturinti įranga, kuri kontroliuoja ir koordinuoja skirtingas „TALISMAN Grandtour“ technologijas ir sukurianti išskirtinai didelį vairavimo malonumą. Įdiegęs MULTI-SENSE, „Renault“ tapo pirmuoju gamintoju, pasiūliusiu tiek daug technologijų kontroliuojančią sistemą.

Įspūdingas naudojimasis ir vairavimo pojūčiai

Su MULTI-SENSE technologijos pagalba „Renault TALISMAN Grandtour“ salone esantiems asmenims suteikia daugybę kelionės malonumų. Galimi keturi, iš anksto parinkti nustatymai („Eco“, „Comfort“, „Neutral“ ir „Sport“), priedo – visiškai derinamas „Perso“ režimas.

Kiekvienas nustatymas sukuria specifinę vairavimo atmosferą, suderinant:

•   4CONTROL sistemos veikimą;

•   Elektronikos kontroliuojamus amortizatorius;

•    Variklio reakciją;

•       EDC transmisijos veikimą;

•       Vairui pasukti reikalingas pastangas.

Tuo pat metu harmonizuojama atmosfera salone, pritaikant:

     Vidaus apšvietimo spalvą pagal pageidaujamą nuotaiką: žalią, mėlyną, tamsiai rusvą arba violetinę;

•       Prietaisų rodomos informacijos spalvą ir pateikimo būdą;

•       Variklio garsą;

•         Masažuojančią vairuotojo sėdynę, kuri pradeda veikti įjungus režimą „Comfort“;

•         Klimato kontrolės sistemos darbą, įjungus „Eco“ režimą.

Šiuos režimus ir skirtingus nustatymus valdo:

      R-LINK 2 sistema, kurios kruopščiai sukurti ir aiškūs meniu leidžia lengvai naudotis visais „Renault MULTI-SENSE“ sistemos privalumais;

•       Daugiafunkciu sukamu valdikliu, sumontuotu valdymo pulto centre;

•       „Sparčiuoju“ mygtuku.

4CONTROL suteikiamas mažo miesto automobilio manevringumas

4CONTROL sistema yra nuolatos aktyvi. Pasirinkus „Comfort“ režimą ir važiuojant mažesniu, nei 50 km/val. greičiu (60 km/val. – „Neutral“ režimu, 80 km/val. – „Sport“ režimu), galiniai ratai sukasi į priešingą pusę, nei priekiniai, pasisukdami iki 3,5 laipsnių kampu. Tai suteikia įspūdį, tarsi „TALISMAN Grandtour“ sumažintų savo ratų bazę, didindamas manevringumą. Viršijus nurodytą greitį, galiniai ratai pasisuka ta pačia kryptimi, kaip ir priekiniai. Tai suteikia pailgintos ratų bazės efektą, padidinant vairavimo malonumą, stabilumą ir saugumo pojūtį.

Amortizatorių kontrolės sistema kelio paviršių analizuoja 100 kartų per sekundę

Kai 4CONTROL sistema kontroliuoja šonines automobilio apkrovas, vertikalias apkrovas valdo vertikalų automobilio judėjimą ir važiuoklės patogumo pojūtį(?) (standi arba minkšta). Amortizatorius kontroliuojanti elektroninė sistema jų veikimą suderina, atsižvelgdama į kelio būklę, automobilio važiavimo režimą ir vairuotojo komandas. Ši sistema kelio būklę vertina ir pakabos veikimą derina 100 kartų per sekundę.

„Renault TALISMAN Grandtour“ elektroninės amortizatorių kontrolės išmanumas pasireiškia jos integravimu į automobilio valdiklių tinklą (Controller Area Network – CAN). Duomenis apie automobilio dinamines apkrovas ir važiavimo duomenis tiekia stabilumo kontrolės ESC jutikliai (ratų sukimosi greitį, vairo pasukimo kampą, išilginius ir skersinius pagreičius, stabdžių spaudimo jėgą, variklio sukimo momentą ir važiuoklės aukštį). Ši išskirtinė sistema yra patentuota „Renault“.

Ekonomija su tikru charakteriu

„Renault TALISMAN Grandtour“ yra pirmasis modelis, kuriame dviejų sankabų automatinė transmisija EDC derinama su „Energy dCi 110“ varikliu. Kaip ir sedanas, didelis „Renault“ universalas siūlomas su tokiu pat plačiu benzininių ir dyzelinių variklių pasirinkimu, kurie gali būti derinami su tokia transmisija. Visi šie varikliai sukurti panaudojant „Renault“ variklių konstruktorių patirtį, kuri sukaupta tokioje kompromisų nepripažįstančioje sferoje, kaip automobilių sportas (pažymint ilgametį dalyvavimą „Formulės 1“ lenktynėse).

„TALISMAN Grandtour“ varikliuose naudojamos naujausios kartos technologijos, tokios kaip tiesioginis degalų įpurškimas ir plieno stūmokliai. Abu benzininiai ir visi trys dyzeliniai varikliai atitinka „Euro6“ taršos normas ir padengia didžiąją dalį Europos rinkos poreikių.

„ENERGY dCi 110“: 110 AG ir 260 Nm, pasiekiami nuo 1 750 aps./min.

Matuojant pagal NEDC ciklą, „TALISMAN Grandtour“ degalų sąnaudos siekia vos 3,7 l/100 km, o tai atitinka 98 g/km CO2. Savo klasėje šis variklis pasižymi geriausiu ekonomijos lygiu. Žiedinėje trasoje pasiekiamas 185 km/val. greitis byloja apie šio variklio „ilgas kojas“. Jį galima derinti tiek su 6 laipsnių dviejų sankabų EDC transmisija, tiek su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.

„ENERGY dCi 130“: 130 AG ir 320 Nm, pasiekiami nuo 1 750 aps./min.

Šis variklis gali būti derinamas tiek su šešių laipsnių mechanine, tiek su šešių laipsnių EDC transmisija. Vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 4 l/100 km kelio (tai atitinka 106 g/km* CO2 emisiją).

„ENERGY dCi 160 EDC Twin Turbo“: 160 AG ir 380 Nm, pasiekiami nuo 1 750 aps./min.

Šiame dyzeliniame variklyje panaudota „Renault Twin-Turbo“ technologija. Jis derinamas su šešių laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija. „Renault TALISMAN Grandtour“ su šiuo variklio ir pavarų dėžės deriniu pasižymi rinkoje pirmaujančia ekonomija ir vairavimo malonumu. Greitėjimas nuo 80 iki 120 km/val. trunka vos 8,7 sekundės, tuo tarpu degalų sąnaudoms sudarant vos 4,5 l/100 km, o CO2 emisijai siekiant 117 g/km*.

„ENERGY TCe 150 EDC“: 150 AG ir 220 Nm, pasiekiami nuo 2 500 aps./min.

Šis variklis, ratus sukantis išskirtinai per 7 laipsnių, dviejų sankabų EDC transmisiją, leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 9,9 sekundės ir važiuoti maksimaliu 209 km/val. greičiu (žiedinėje trasoje). Jo vidutinės degalų sąnaudos, matuojant pagal NEDC metodiką, sudaro 5,8 l/100 km ir tai atitinka 132 g/km CO2* taršą.

 „ENERGY TCe 200 EDC“: 200 AG ir 260 Nm, pasiekiami nuo 2 500 aps./min.

Šis benzininis variklis „Renault TALISMAN Grandtour“ papildo sportiškais genais ir stipria trauka vidutiniame sūkių diapazone. Jo vikrumą patvirtina greitėjimo nuo 0 iki 100 km/val. laikas, trunkantis vos 7,9 sekundės. Degalų sąnaudos sudaro vos 5,8 l/100 km (CO2 emisija: 132 g/km*). Šis variklis yra derinamas su 7 laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija.

Realus saugumas ir kokybė

„Renault“ siekia važiavimą su „TALISMAN Grandtour“ padaryti saugų, užtikrintą ir patogų. Todėl didelis „Renault“ universalas aprūpintas įvairiomis įspėjimo ir saugumo sistemomis, suteikiančiomis aukšto lygio aktyvųjį saugumą.

Tuo pat metu „Renault“ pratęsė savo kruopštų darbą pasyviojo saugumo fronte. Pranokdamas vis griežtėjančius Euro NCAP standartus, „Renault“ visuomet pačiose svarbiausiose srityse nustatydavo dar griežtesnius savo paties kriterijus.

Ir pagaliau „Renault“ koncentruojasi ties kokybe, todėl „TALISMAN Grandtour“ buvo kruopščiai suprojektuotas, išbandytas ir pagamintas ilgalaikiam naudojimui.

Aktyvus saugumas: plati pagalbinės vairavimo įrangos gama

Užtikrinanti: prisitaikančią pastovaus greičio palaikymo kontrolę, aktyvųjį avarinį stabdymą.

Įspėjanti:  apie išvažiavimą iš eismo juostos, saugų atstumą. Yra kelio ženklų nustatymas su perspėjimu apie viršijamą greitį, aklosios zonos stebėjimo sistema.

Padedanti: automatinė statymo sistema, priekiniai, galiniai ir šoniniai parkavimo jutikliai, galinė kamera, automatiškai įjungiami tolimųjų šviesų žibintai, akių lygyje esantis duomenų monitorius, rankinis stabdys, pajudėjimo į įkalnę sistema, „laisvų rankų“ kortelė, bagažinė su „laisvų rankų“ atidarymo įranga.

Pasyvusis saugumas: dar geriau pritaikytas realioms situacijoms

Kalbant apie pasyvųjį saugumą „Renault TALISMAN Grandtour“ natūraliai išnaudoja fundamentalios CMF C/D platformos privalumus. Nepaisant 2015 metais sugriežtintų saugumo kriterijų, naujasis, didelis „Renault“ universalas yra sukurtas pelnyti penkių žvaigždučių „Euro NCAP“ saugumo įvertinimą. Tuo pat metu „Renault“ pasyvųjį saugumą vis labiau pritaiko ne tik bandymams laboratorijoje, bet ir realioms situacijoms. Tai daroma tvirtinant kėbulo struktūros stiprumą ir efektyviau kovojant su reiškiniu, kada susidūrimo metu žmonių kūnai slysta po diržais. Šie kriterijai yra dar labiau sugriežtinti 2015 metų „Euro NCAP“ protokoluose ir per pastaruosius 15 metų buvo vienais iš svarbiausių kriterijų „Renault“ inžinieriams.

Saugumo įranga visiems:

Šešios saugos pagalvės

•     Dvi didelės priekinės saugos pagalvės su dviejų pakopų generatoriais išsiskleidžia atsižvelgiant į smūgio pobūdį ir žmogaus sėdėjimo poziciją;

•     Dvi naujos kartos, didesnio efektyvumo, esančios šonuose, krūtinės ląstą saugančios pagalvės skirtos priekyje sėdintiems asmenims;

•     Dvi priekyje ir gale sėdinčių žmonių galvas saugančios saugos užuolaidos.

Saugos diržai

•     Priekyje: įtempikliai su prisitaikančiais apkrovos ribotuvais, kurie nustato apkrovą, atsižvelgdami į smūgio stiprumą ir žmogaus kūno padėtį;

•    Gale: įtempikliai su apkrovos ribotuvais.

Sėdynės

•    Su galinio smūgio metu apsaugančiais galvų atlošais;

•     Kūną nuo „panėrimo“ po diržais sauganti sistema;

•      Dvi galinės sėdynės su „Isofix“ vaikiškų saugos kėdučių tvirtinimo taškais (derinama su „i-Size“);

•      Keturios sėdynės, kuriose galima įrengti universalias vaikiškas saugos kėdutes.

Ilgaamžiškumas

Kuriant aukštos klasės modelius, kaip naujasis ESPACE ir TALISMAN, „Renault“ dėmesys kokybei yra prioritetinis.

Projektavimo proceso metu:

Ypatingas dėmesys skirtas vibracijų sumažinimui ir apdailai. Gilios spalvos apdaila padengta ilgalaikiam aplinkos poveikiui atspariu laku. Gerai matomi automobilio statusą pabrėžiantys akcentai (chromas, pulto apdaila, bagažinės kilimėlis ir prietaisų skydelio apdailos faktūra). Nuolatos matomos ir liečiamos šios detalės sukuria malonią atmosferą.

Gamybos metu:

Į Prancūzijoje esančią Djūė (Douai) gamyklą buvo investuota 420 milijonų eurų, įrengiant naujus karšto štampavimo presus, naują dažymo cecho šviesos tunelį, pritaikius naują kokybės optimizavimo procedūrą surengti 100 000 valandų trukę personalo apmokymai. Remiantis bendradarbiavimo sutartimi į pagalbą pasitelkti „Daimler“ specialistai ir patobulinta kokybės kontrolė visose stadijose.

Bandymų metu:

Papildomai prie TALISMAN sedano bandymų programos „TALISMAN Grandtour“ buvo bandomas ir 250 000 kilometrų testuose, kurių sudėtingumas atitinka 750 000 kilometrų, nuvažiuojamų kasdienėmis sąlygomis.

Šiais testais, vykdytais ekstremaliomis oro ir kelio sąlygomis, buvo siekiama sukurti poveikį, prilygstantį kelerių metų intensyviam naudojimui.

Universalūs automobiliai: sveika rinka

Klientų ir rinkos apžvalga

D segmentas Europos rinkoje šiuo metu išgyvena pakilimą 2015 metais pardavimams pakilus 16 procentų. Universalai Europoje mėgaujasi ypatingu populiarumu, sudarydami daugiau nei trečdalį (apie 630 000 automobilių) segmento pardavimų. Kai kuriose Europos rinkose universalai yra netgi populiaresni už sedanus. Pavyzdžiui, Vokietijoje 2015 metais parduota 240 000 universalų, kas sudaro trečdalį pardavimų visoje Europoje. Universalai taip pat populiarūs Italijoje, Belgijoje ir Nyderlanduose.

Yra tam tikros klientų grupės, kurios išlaiko lojalumą tradiciniams sedanams arba universalams. Jų prioritetai yra stilius, statusas, technologijos, prekybinis ženklas, kaina ir eksploatacinės išlaidos. „Renault TALISMAN Grandtour“ atitiks šių reiklių klientų (60 procentų jų yra automobilių parkai) poreikius.

„Renault TALISMAN Grandtour“ domins nepriklausomus profesionalus, įmonių savininkus ir vadovus, ieškančius statusą pabrėžiančių, erdvių, komfortabilių ir išskirtinai maloniai valdomų automobilių savo šeimai. Dideliais atstumais keliaujantys vairuotojai įvertins „TALISMAN Grandtour“ važiuoklę, variklių ekonomiją ir nedidelius eksploatacinius kaštus.

Penkių įrangos lygių pasirinkimas

„Renault TALISMAN Grandtour“ bus siūlomas su trijų salono apdailos versijų ir penkių įrangos lygių pasirinkimu:

LIFE: juodas prietaisų skydas, oda aptrauktas vairas ir juodu audiniu aptrauktos sėdynės, įkvėptos audėjų tradicijų.

ZEN: tokia pati apdaila kaip ir „Life“ įrangos lygyje, bet su papildoma įranga kaip multimedijos su 7 colių ekranu.

BUSINESS: tokia pati apdaila, kaip ir „Zen“ įrangos lygyje, bet su papildoma saugumo įranga, tokia, kaip adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, aktyvi ekstremalaus stabdymo sistema ir akių lygyje esantis duomenų ekranas.

INTENS: įrangos lygis – audinio ir pusiau odinės sėdynės, pasirinktinai tamsiai rudos ar juodos „Riviera“ odos apmušimas ir atitinkamas prietaisų skydas. Šokoladinės spalvos viršutinės dygsniuotos siūlės.

INITIALE PARIS: juodas ar smėlio pilkos spalvos prietaisų skydas su tamsiais medžio anglies ar sidabrinės spalvos dygsniuotais „Nappa“ odos apmušalais ir pilkos ar solidžiai juodos spalvos „Nappa“ oda aptrauktu vairu.

Įvairiausiems poreikiams skirta aksesuarų gama

•      Nuo 17 iki 19 colių skersmens, skirtingos spalvos ratlankiai;

•       Dvipusis bagažinės kilimėlis su gumos ir tekstilės danga;

•        Durų ir bagažinių slenksčių apsaugų pasirinkimas, skirtas automobiliui suasmeninti ir apsaugoti patekimo į saloną zonas;

•        Modulinės bagažinės apsauga „Easyflex“;

•       Dėtuvės bagažinėje;

•       Nulenkiamas priekabos tempimo grąžulas: be jokių įrankių paslepiamas per kelias sekundes, komunikuoja su priekabą stabilizuojančia ESP sistema;

•    „QuickFix“ aliuminio rėmai ant stogo su apsauginėmis spynomis.

INITIALE PARIS ypatybės

Didžiausias komfortas ir vairuotojo bei keleivių gerovė –„Renault“ stiliuje

„Renault TALISMAN Grandtour INITIALE PARIS“

Sekdamas CLIO ir naujojo ESPACE pėdomis, „TALISMAN Grandtour“ yra naujausias modelis, siūlomas su INITIALE PARIS įrangos lygiu, kuris tapo sinonimu patiems geriausiems „Renault“ pasiūlymams.

Išskirtinės išorės dizaino ypatybės

Šalia standartinių spalvų siūloma išskirtinė „Améthyste Black“ juoda „metallic“ spalva;

Specifiniai 19 colių „deimanto efekto“ ratai;

Specifinis žymėjimas priekyje, žemiau „Renault“ ženklo;

Specifinės priekinių sparnų apdailos.

Ypatingas dėmesys salono komfortui

Stambios faktūros, juoda arba pilka spalva, „Nappa“ odos apdaila;

 Apglėbiančios formos „Relax“ priekiniai galvų atlošai;

„Nappa“ oda aptrauktas vairo ratas;

Siūlėmis dekoruota prietaisų skydelio apdaila;

 Šildančios, masažuojančios, vėdinamos, 10 krypčių reguliuojamos (8 kryptys reguliuojamos elektros pagalba) priekinės sėdynės;

Išorės triukšmą slopinantys, laminuoti šoniniai stiklai;

 Atbulinę eigą įjungus žemyn pasisukantys šoniniai veidrodėliai su nustatymų atmintimi;

 INITIALE PARIS emblemos ant durų slenksčių, vairo rato, priekinių sėdynių atlošų ir dekoratyvi apdaila ant priekinių galvų atlošų;

 Išskirtiniai kilimėliai;

Speciali INITIALE PARIS atrakinimo kortelė.

                     

Diskretiška technologija

Šoniniai „TALISMAN Grandtour INITIALE PARIS“ langai pagaminti iš 4 mm storio laminuoto stiklo. Jis pasižymi geresnėmis garso izoliacinėmis savybėmis, kurios geriausiai pasireiškia šalia „TALISMAN Grandtour“ važiuojant kitiems automobiliams. Nors ši detalė yra nematoma, ji atlieka ypatingą vaidmenį, sukuriant akustikos ir klimato komfortą, kuriuo gali mėgautis „TALISMAN Grandtour INITIALE PARIS“ važiuojantys žmonės.

Varikliai iš gamos viršūnės

„Renault TALISMAN Grandtour INITIALE PARIS“ siūlomas su šiais varikliais:

benzininis: „ENERGY TCe 200“ (su septynių laipsnių EDC transmisija);

dyzelinis: „ENERGY dCi 130“ (su šešių laipsnių mechanine arba EDC transmisija), „ENERGY dCi 160“ (su šešių laipsnių EDC transmisija).

 Nuotraukos A. Brazaičio