Kai „Lexus LF-LC“ idėja debiutavo 2012 metų Šiaurės Amerikos automobilių parodoje, visi svarstė, ar šio modelio stilius ir proporcijos kada nors taps realiu automobiliu. Praėjus keturiems metams po debiuto minėtoje parodoje, idėja tapo realybe – „LF-LC“ įkvėpė „Lexus“ sukurti visiškai naują prabangų, sportinį kupė – „Lexus LC 500“. Gamintojas žada, jog šis  provokuojantis, atletiškas automobilis taps „Lexus“ ateinančių kartų prototipu.

„Lexus LC 500“ simbolizuoja naują pradžią mūsų atstovaujamam prekės ženklui“ – teigia „Lexus Vilnius“ vadovas Edmundas Povilauskas. „Šiame automobilyje bus neįtikėtinų technologinių naujovių, kurios atsiras ir daugelyje kitų ateities „Lexus“ modelių. Šis prabangus kupė Lietuvą taip pat pasieks 2017 metais “– apie didžiąją „Lexus“ naujieną pasakojo E. Povilauskas.

Naujasis „Lexus“ kupė komplektuojamas su galingu 5 litrų darbinio tūrio V8 formos atmosferiniu varikliu, generuojančiu 467 AG ir 527 Nm sukimo momentą. Turės naują 10 laipsnių automatine pavarų dėžę ir iki 100 km/ val. pagreitės per 4,5 sekundės. Automobilis bus ir su visiškai nauja galinių ratų traukos sistema,  ratų bazė  sieks 2 870 mm (20 mm ilgesnė nei „Lexus GS“ modelio) ir turės beveik idealų  52/48 svorio balansą. Kupė aukštis vos viršys 1,3 m, ilgis sieks 4,7 m, o plotis – 1,9 m. Žemas svorio centras užtikrins, kad kelyje “Lexus LC 500“  bus itin stabilus ir lengvai valdomas.

„Jau ankstyvoje gamybos stadijoje dizaineriai, bendradarbiaudami su inžinieriais, stengėsi ne tik atskleisti „Lexus LC 500“ modelio dinamiško važiavimo viziją, bet  ir perkelti ją į automobilio dizainą. Šis projektas buvo pirmas toks, kurio metu dizaineriai pasinėrė į inžineriją, dalyvavo automobilio bandymuose tam, kad suprastų, ko reikia vairuotojams, kaip jiems sukurti dar patogesnę, patrauklesnę ir saugesnę erdvę“ –  pasakojo Tadao Mori, vyriausiasis „Lexus LC 500“ dizaineris.

Per pastaruosius penkerius metus „Lexus“ savo kūrybingumu ir plačiu požiūriu užsitvirtino tarptautinį prabangos ir kokybės vardą. Įspūdingi nauji modeliai NX, RC ir IS iškėlė emocionalaus stiliaus ir dinamiško vairavimo svarbą. Akio Toyoda, „Lexus“ ženklo vadovas, teigia, jog ryškesnių vairavimo potyrių siekis tapo „Lexus“  plėtros komandos misija, pagrindinis tikslas – išlaikyti „Lexus“ ne tik dizaino etalonu, bet ir aukščiausios vairavimo kokybės pavyzdžiu.