Prabėgusį šeštadienį, sausio 19-ąją dieną, tarp Vilniaus ir Kauno esančiame „Bačkonių“ komplekse vyko kiek neįprasta šeimų šventė – automobilių pristatymas. Atrodo kiek gremėzdiškai, bet būtent tokia formuluotė tiksliausiai atspindi minėtą renginį.
Šeimų šventė
Renginį, sąlyginai, galima suskirstyti į kelis etapus. Pirmajame daugiavaikės šeimos aptarė einamuosius reikalus ir galimus nuosavo verslo vystymo modelius, kas, auginant keletą vaikų, yra viena geriausių išeičių mąstant apie įsitvirtinimą darbo rinkoje. Antrajame, po automobilių pristatymo, pažintis su jais buvo pratęsta „darbinėmis sąlygomis“ – leidžiantis į kelią. Kol tėveliai užsiėmė rimtais reikalais, mažaisiais renginio dalyviais, kurių, kaip ir priklauso, buvo daugiau negu suaugusiųjų, užsiėmė nenuilstantis, puikią programą parengęs „Nieko sau teatras“. Buvo nepamiršta akcija ir akcija „Būk matomas“ – viename salės kampų nuolat triūsė Pocių šeimos atstovė, ant visų norinčių vaikučių striukių klijavusi nepametamus atšvaitus. Finaliniu, spektaklius ir automobilių bandymus vainikavusiu renginio akcentu tapo „Armyday“ pietūs gryname ore pagaminti ant gyvos ugnies. Sakykite, ar kada matėte automobilių pristatymą, kuris labiau primintų šventę?
Pažintis su penkiais modeliais
Čia, daugiavaikių šeimų asociacijos „Mes“ iniciatyva, prisijungus „strateginiam partneriui“ – UAB „Sostena“, susirinkusiems buvo pristatyti net penki automobiliai – stilingasis Renault Scenic, talpusis keleivinis Renault Trafic, gerokai atsinaujinęs Dacia Duster, septynvietis Dacia Lodgy ir praktiškasis Dacia Dokker. Tie, kas domisi automobiliais, gali paklausti – ir ką čia pristatinėti, jeigu visi modeliai jau yra pažįstami? Kitu atveju toks pastebėjimas gal ir būtų teisingas, bet šį kartą buvo vienas „bet“ – automobiliai buvo pristatyti daugiavaikėms šeimoms, kurios pačios ne visada randa laiko apsilankyti automobilių salonuose.
Pasak renginio iniciatorės, daugiavaikių šeimų asociacijos „Mes“ vadovės Jurgitos Pocienės, džiugu, kad UAB „Sostena“, suprasdama keturis, penkis ar daugiau vaikų auginančių šeimų lūkesčius bei poreikius rado laiko ir pusdieniui „saloną“ perkėlė į „Bačkonis“. „Mūsų laikais keletą vaikų auginančioms šeimoms, ypač toms, kurios gyvena mieste, automobilis yra būtinas. Kitaip fiziškai niekur nespėsi,“ – realijomis dalinosi J. Pocienė. „Problema tame, kad išsiruošti su krūva vaikų į parduotuvę jau yra sudėtinga, o ieškant automobilio lankytis salonuose išvis tampa „misija neįmanoma“. Juk visi norime ekonomiško ir patvaraus automobilio, tačiau maža vien paskaityti bukletą. Automobilį reikia apžiūrėti, pačiupinėti, pabandyti. O kaip tai padaryti, kai dar turi sužiūrėti tuntą vaikų?“ Tad labai smagu, kad Renault ir Dacia prekių ženklus atstovaujanti įmonė pažiūrėjo į mūsų pasiūlymą geranoriškai ir tinkamai įvertino situaciją. Tai leido atvykusiems asociacijos nariams, kurie savo gyvenimo be automobilio neįsivaizduoja, ne tik išgirsti, bet ir pabandyti juos sudominusius modelius. Be to, dabar visi žino, kad jeigu dar liko neatsakytų klausimų, visada galima kreiptis artimiausią „Sostena“ saloną ir gauti tiek profesionalią konsultaciją, tiek ir reikiamą informaciją apie vieną ar kitą modelį, – apibendrino pašnekovė.
Svarbiausia – saugumas
UAB „Sostena“ „Renault“ vykdomasis direktorius Egidijus Gončarovas atkreipė dėmesį į tai, kad šeimoje atsiradus vaikų, keičiasi ir tėvų požiūris į kai kuriuos, su automobiliu susijusius, dalykus. „Jeigu jaunos, vaikų neturinčios šeimos ieško greitų arba akį traukiančių modelių, tai atsiradus pirmam vaikui labai greitai prioritetai pasikeičia. Tada svarbiausiais rodikliais tampa automobilio saugumas ir talpumas. Kol vaikas vienas, bagažinėje turi tilpti vienas vežimėlis ir, tarkim, pirkiniai. Atsiradus antram vaikui, jau tenka galvoti ir apie saugos kėdutes. Daugėjant vaikų, auga ir automobiliui keliami, su erdve susiję, reikalavimai. Saugumo klausimas net nebekvestionuojamas – transporto priemonė turi apsaugoti ne tik vairuotoją, bet ir visus keleivius, – akcentavo UAB „Sostena“ atstovas. – Įvertinę visas šias aplinkybes, asociacijos nariams pasiūlėme susipažinti su geriausiai jų poreikius ir lūkesčius atitinkančiais automobiliais. Jie yra erdvūs, patvarūs, ekonomiški ir, svarbiausia, saugūs. Mūsų tikslas ne tik patenkintas, bet ir saugus klientas.“