„Toyota Motor Europe“ savo automobilių centrus už išskirtinę klientų aptarnavimo kokybę kasmet įvertina „Toyota Ichiban“ apdovanojimais. Dėl jų varžosi daugiau kaip 2500 japonų gamintojo prekybos atstovybių visoje Europoje, o apdovanojimą gauna vos 45-ios. Vienas iš jų jau 6-ąjį kartą iškeliavo į sostinės „Toyota“ centrą „Tokvila“.

 

Išvertus iš japonų kalbos, „Ichiban“ reiškia „aukščiau už pirmą“ ir simbolizuoja aukščiausią klientų aptarnavimo bei paslaugų kokybę. Tokį apdovanojimą „Toyota Motor Europe“ teikia nuo 2006 metų.

Kasmet „Toyota“ prekybos atstovybės Europoje yra kruopščiai vertinamos pagal įvairius verslo procesų ir klientų aptarnavimo kokybės kriterijus, ypač atsižvelgiama į klientų atsiliepimus ir nuomonių tyrimus. Jie apima įvairias klientų patirtis – nuo pirmojo kontakto, apsilankymo automobilių salone ir automobilio įsigijimo iki techninės priežiūros ir automobilio remonto visą jo eksploatavimo laiką.

„Pastarieji metai visiems buvo itin sudėtingi. Tokiu metu labai svarbu būti lankstiems, atviriems naujovėms ir nuolat tobulėti. Aukščiausias „Toyota Ichiban“ apdovanojimas gerai atspindi tai, kaip mums sekėsi šiuo laikotarpiu įsiklausyti į savo klientus ir išpildyti jų lūkesčius”, – sakė „Tokvila“ generalinis direktorius Gintautas Ignotas.

Dirbant visuotinės pandemijos ir griežtų verslo suvaržymų sąlygomis „Tokvila” savo veikloje pritaikė daug klientams patogių naujovių, tokias kaip virtualios konsultacijos ir automobilių salonas internete, automobilių įsigijimo procesas be tiesioginio kontakto, serviso savitarna, automobilio paėmimo ir grąžinimo bei kitos paslaugos.

„Šis aukštas gamintojo pripažinimas nebūtų įmanomas be savo darbui pasišventusių darbuotojų. Būtent jie kuria ryšius ir ypatingas klientų aptarnavimo patirtis, kurios kviečia ir vėl sugrįžti į mūsų saloną”, – apibendrino Gintautas Ignotas.