Bendrovė „Hyundai Motor“ pranešė, kad netrukus į Europos gatves išriedėsiantis impozantiškų formų elektromobilis „Ioniq 6“ viena įkrova galės nuvažiuoti 614 km pagal WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) metodiką. Atlikus naujojo automobilio bandymus pagal šią visuotinai naudojamą metodiką, paaiškėjo, kad vidutinės „Ioniq 6“ elektros energijos sąnaudos siekia 13,9 kWh/100 km.
Tokie skaičiai rodo, kad korėjiečių elektromobilis taps viena našiausių elektra varomų transporto priemonių. Šiemet jis debiutuos Europoje, o kitąmet – Šiaurės Amerikoje.
„Nuo pat „Ioniq 6“ kūrimo pradžios siekėme, kad jis taptų pirmaujančiu elektromobiliu, – pažymėjo Jae Ho Huh, „Hyundai Motor Company“ vidutinio dydžio projektų valdymo centro vadovas. – Siekdami tapti pasauliniais elektromobilių gamybos lyderiais, esame įsipareigoję užtikrinti didžiausią našumą ir geriausią naudojimo patirtį šių automobilių vairuotojams.“
Įspūdingus „Ioniq 6“ duomenis pasiekti leido šio automobilio gamybai panaudota speciali „Hyundai Motor Group“ elektromobilių architektūros modulinė platforma E-GMP ir itin žemas oro pasipriešinimo koeficientas, pasiekiamas dėl išskirtinio transporto priemonės dizaino.
E-GMP platforma pasižymi elektromobilių poreikiams pritaikytomis savybėmis. Joje įdiegta itin greita 800 V įkrovimo technologija, kuri leidžia baterijos energijos atsargas nuo 10 iki 80 proc. papildyti vos per 18 min. Mažesnės spartos 400 V įkrovimo galimybė palaikoma be jokių papildomų įrenginių ar adapterių.
Viena įkrova nuvažiuojamas 614 km atstumas per bandymus buvo pasiektas su galiniais ratais varomu modeliu, turinčiu 77,4 kWh talpos bateriją. Pasirinkus versiją su visų varomųjų ratų pavara, įveikiamas atstumas siekia 583 km. Našiausia buvo galiniais ratais varoma versija su standartine 53 kWh talpos baterija – ji vidutiniškai sunaudoja tik 13,9 kWh/100 km.
Specialiai elektromobiliams skirta platforma leidžia „Hyundai Motors“ įmonei preciziškiau projektuoti transporto priemones, kad šios geriausiai atitiktų keleivių poreikius. Ant naujoviškos platformos sukurtas „Ioniq 6“ gali virsti mobilia energijos talpykla ant ratų, išplečiančia transporto priemonės naudojimo scenarijus pagal šiuolaikinius poreikius.
„Ioniq 6“ – „Hyundai“ automobilis, turintis mažiausią oro pasipriešinimo koeficientą
Vienas iš svarbių veiksnių, leidusių „Hyundai Motor“ padidinti viena įkrova nuvažiuojamą atstumą, yra aerodinamiškas „Ioniq 6“ dizainas ir įvairūs inžineriniai sprendimai. Automobilio oro pasipriešinimo koeficientas 0,21 yra mažiausias tarp visų bendrovės gaminamų transporto priemonių ir vienas žemiausių rinkoje.
Aptakus automobilio kėbulas ir tokie dizaino elementai, kaip aktyviosios stabdžių aušinimo oro sklendės, integruotas elipsiškas galinis oro aptakas ir siauresni tarpai tarp ratų bei arkų, pastebimai pagerino „Ioniq 6“ aerodinamikos rodiklius, o automobilis pateko tarp mažiausią oro pasipriešinimą turinčių modelių visame pasaulyje.
Be to, menkesnis atstumas tarp ratų ir priekinio buferio leido ne tik pagerinti aerodinamiką, bet ir sukurti ilgesnę ratų bazę, todėl salone yra daugiau vietos keleiviams.
„Mes dėjome visas pastangas, kad sukurtume našiausią elektromobilį. Mūsų dėmesys gerinant aerodinamiką padėjo pagaminti vieną toliausiai viena įkrova nuvažiuojančių elektrinių transporto priemonių rinkoje, o tai taps postūmiu viso segmento augimui. Manau, jog naujojo elektromobilio privalumus deramai įvertins vairuotojai“, – sakė Byungas Hoonas Minas, „Hyundai Motor Company“ transporto priemonių eksploatacinių savybių plėtros centro vadovas.