Atšaukiami 4 ir 6 cilindrų variklius turintys modeliai.

Vokiečių automobilių gamintojas dėl potencialaus gaisro pavojaus praplėtė neseniai Azijoje pradėtą atšaukimo kampaniją. Iš viso servisuose turės apsilankyti 1,6 mln. dyzelinių automobilių, pagamintų nuo 2010 iki 2017 metų.

Prieš kurį laiką Pietų Korėjos valdžia, po padažnėjusių BMW gaisrų ir vairuotojų ieškinių, pradėjo tyrimą. Tada buvo pranešama, kad priežastis, dėl kurios gali kilti gaisras, slypi atidirbusių dujų recirkuliacijos modulyje EGR. BMW ne tik pripažino problemą ir viešai atsiprašė visų nukentėjusiųjų, bet ir įsipareigojo padėti tyrimui.

Dabar gamintojas pripažino, kad pavojingi gali būti ne vien Azijoje realizuoti modeliai. BMW pranešime teigiama, kad kai kuriuose dyzeliniuose varikliuose galimas aušinimo skysčio nutekėjimas. Kartu su tepalais, veikiamas šiam modeliui būdingos aukštos temperatūros, šis mišinys gali tapti degus ir pavojingas.