Palangoje tęsiasi „Aurum 1006 km lenktynės“.

Per pirmąsias tris nuo jų starto prabėgusias valandas varžybų lyderiai – „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ – nuvažiavo 127 ratus arba daugiau nei trečdalį visos distancijos. Komandos lenktynininkai vairuoja „Porsche 911“ automobilį.

Antroje vietoje – iš tokios pat pozicijos startavusi „Circle K milesPLUS racing team“ („Porsche 911 GT3 Cup“), atsiliekanti vienu ratu, o trečioje – „Palanga Spa Hotel 2 by SpeedLover“ komanda, kaip ir lyderiai, vairuojanti „Porsche 911“ ir nuo jų atsiliekanti dviem ratais..

Priminsime, jog iš viso iki finišo sportininkų laukia 373 trasos ratai, sudarantys 1006 km distanciją.

Stebina veržlus bendroje lenktynių ir atskiroje „TCR Baltic Trophy“ įskaitose dalyvaujančių komandų ryžtas. Daugelis dar prieš varžybas prognozavo, kad nauja lenktynių serija sparčiai populiarės ir Lietuvoje, tačiau kad iškart stebins tokiais rezultatais, tikėjo, ko gero, nedaugelis.

Šioje klasėje madas diktuoja ketvirtoje bendrosios įskaitos pozicijoje esanti „Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ komanda, kurios lenktynininkai vairuoja naujausią šios serijos „Hyundai i30 N TCR“ ir kurį Palangos trasoje jau spėjo išbandyti ir „Hyundai Motorsport“ lenktynininkas bandytojas Kevinas Abbringas.

Po pirmųjų trijų valandų kovos lyderių dešimtuke buvo net trys komandos, vairuojančios „TCR Baltic Trophy“ įskaitos automobilius.

Kol kas penkta „DHL Racing Team“ komanda, o įkandin jos žengia estų „ALM Motorsport“ sportininkai, tarp kurių ir jaunas Lietuvos lenktynininkas Justas Jonušis.

Dešimta – „London Grill Racing Team“.O ir kitos TCR automobilius vairuojančios ekipos per daug nenutolę nuo dešimtuko, į kurį taikosi visi.

Per pirmąsias tris lenktynių valandas trasoje dėl įvairių priežasčių buvo nemažai sustojimų, kai į ją buvo išvažiavę saugos tarnybų automobiliai. Todėl žiūrovai prognozuoja, jog šiemet lenktynės jų trukmės rekordo nepagerins.

Dėl variklio, tiksliau BMW 120D turbinos gedimo ginklus sudėjo ir „Sparti reklama – PF Kekava Racing Team“ ekipa, kurios lenktynininkai ir komandos vadovas Linas Vaina, žinoma, tokios baigties neprognozavo.

„Prabėgus nuo starto maždaug trečdaliui lenktynėms skirto laiko limito, o tiksliau – 3 valandoms, neišvengta nedidelių incidentų ir techninių problemų, tačiau toks vaizdas būdingas šioms varžyboms, – lenktynių spaudos centrui, viešųjų ryšių agentūrai „Visus Bonus“ sakė „Aurum 1006 km lenktynių“ sporto komisarų kolegijos pirmininkas Gražvydas Smetonis, čia dirbantis nuo pat pirmųjų, 2000-aisiais Palangoje įvykusių maratoninių lenktynių. – Apmaudu, tačiau būtent tokie iš pirmo žvilgsnio nereikšmingi dalykai laidoja daugelio viltis, o kartu – ir kruopštų triūsą, rengiantis lenktynėms“.

  1. Smetonio nuomone, lenktynininkams ir sportiniams automobiliams neparankus karštas oras įtakoja dažnesnį aušinimo sistemų ir kitų agregatų gedimą.

„Reikia tik atidžiau pažiūrėti į vairuotojų keitimosi procedūrą ir tada be žodžių nesunku bus suprasti, kokie pavargę sportininkai užleidžia savo vietą kolegai. Tai bene iškalbingiausia byloja apie šių lenktynių svorį ir pergalės vertę jose“, – įsitikinęs G. Smetonis.