„Dakaras tęsiasi“, – džiūgaudamas finiše šoko „Agrorodeo“ ekipažo šturmanas Saulius Jurgelėnas.
Privertę pasijaudinti savo gerbėjus dėl netiksliai veikiančios GPS sistemos, Vaidotas Žala su S. Jurgelėnu galiausiai pasirodė finiše, 23-oje vietoje. Nuotykių per visą dieną netrūko nei ekipažui, nei jį sekantiems fanams – oficialiame Dakaro ralio puslapyje buvo rodoma, jog ekipažas sustojo pirmoje greičio ruožo pusėje, prieš antrą įskaitinį punktą (angl. Way point) iš aštuonių. Tačiau tai – organizatorių sistemos gedimas, mat ekipažas iš Lietuvos sėkmingai važiavo toliau.
„Šiandien viena iš tų dienų, kai daug dalykų tiesiog neišeina, tad džiaugiamės pasiekę finišą. Iš pradžių sulankstėm dugno apsaugą, tada ratą pramušėm ir desertui dar ant didelio akmens pakibom – ilgai užtrukom, kol nuo jo nusikrapštėm“, – pasakojo iš automobilio išlipęs vairuotojas V. Žala.
Juokdamasis sportininkas pridūrė, kad bivake už sulankstytą dugno apsaugą mechanikai jo nepagirs.
Trasoje patirti nuotykiai turėjo įtakos bendram rezultatui. Pirmame etape į finišą atskrieję septyniolikti ir iš tos pačios pozicijos startavę antrajame, lenktynininkai šiame greičio ruože finišavo 23-i. Bendroje automobilių įskaitoje „Agrorodeo“ po dviejų etapų užima tą pačią 23 vietą.
„Navigatoriams nebuvo didelio iššūkio, nors pirmo ekipažo šturmanas būti nenorėčiau. Pernai tikrai buvo sunkesnių vietų, manau, šiemet tokių irgi bus. Kelio knygoje matydamas kai kurias vietas įtariau, kad jos gali būti klaidžios, taškai (waypoints) sudėtingose vietose išdėstyti, tačiau visus paėmėm“, – pasakojo šturmanas S. Jurgelėnas.
Automobilių įskaitoje antrame etape greičiausias buvo Sebastieno Loebo ekipažas, vos aštuoniomis sekundėmis nuo jo atsiliko Nani Roma, o trečias liko Bernhardas ten Brinke. Bendroje automobilių įskaitoje pirmauja Ginielis de Villiersas. Sportininkai greičio ruožuose įveikė jau daugiau nei keturias su puse valandos, tačiau skirtumas tarp pirmos ir dešimtos vietų – mažesnis nei 4 minutės, tad situacija gali bet kada pasikeisti.
Antrasis etapas nesėkmingai susiklostė vienam Dakaro favoritų Orlando Terranovai. Patyręs avariją, jis skundėsi nugaros skausmais ir buvo išgabentas į artimiausio Ikos miesto ligoninę. Finišo podiumo jis jau neišvys.
Šios dienos prisiminti nenorės ir Nasseras Al-Attiyah bei Stephane‘as Peterhanselis. Katarietis pirmadienį finišavo aukščiausioje pozicijoje, tačiau „atidaryti trasą“ ir važiuoti pirmam nėra paprasta. Jis padarė ne vieną klaidą ir finišą pasiekė tik 11-oje vietoje, o Mr. Dakar pravardžiuojamas prancūzas – 17-oje.
Kitoms lietuvių komandoms antras Dakaro etapas sekėsi skirtingai. Benediktas Vanagas su Sebastianu Rozwadowskiu visus 342 kilometrus įveikė be didesnių nesklandumų ar nuklydimų bei finišavo 16-i. Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio „Toyota Hilux“ likus vos 30 km iki finišo sugedo. Ekipažas iki gedimo važiavo 29-oje vietoje.
Antrajame Dakaro etape taip pat įvyko rokiruotė: motociklininkai apsikeitė su automobilių ekipažais, pirmi startavo pastarieji. Todėl motociklais važiuojantys lietuviai, Arūnas Gelažninkas ir Balys Bardauskas, daugumai automobilių pasiekus finišą dar buvo trasoje.
Dakaro ralio dienos maršrutas tampa vis ilgesnis. Trečiadienį sportininkai turės įveikti net 798 km distanciją: 467 km pervažiavimą tarp miestų ir 331 km greičio ruožą. Šis bus išdėstytas Dakaro dalyviams dar nematytoje vietoje – Akari kopyne.