Vokietijos Cheminių technologijų Fraunhoferio draugijos specialistai kartu su seniausia Vokietijos aukštąją technikos mokykla – Karlsruės technologiniu institutu – sukūrė elektrinį variklį su polimeriniu korpusu.

Projektas DEmiL numato elektrinio variklio su integruotu palengvintu korpusu ir tiesioginiu statoriaus ir rotoriaus aušinimo kūrimą. Elektrinius variklius sudaro besisukantis rotorius ir nejudantis statorius. Per varines statoriaus apvijas teka elektra ir būtent čia susidaro didžiausi nuostoliai. Projekto tikslas – visiškai juos eliminuoti.

Siekiant apsaugoti nuo perkaitimo įprastus, metaliniuose korpusuose esančius elektrinius variklius, jie sujungiami su šaltu vandeniu užpildyta aušinimo mova. Instituto specialistai siūlo kitą sprendimą – jie apvalius laidus pakeitė plokščiais, kas leido aušinimo kanalus sukurti pačiame statoriuje ir padidinti šilumos efektyvumą. Šilumos išskaidymas ten, kur ji susidaro leido atsisakyti metalinio korpuso, kurį pakeitė gaminys iš armuoto termoreaktyvinio plastiko. Tokio motoro efektyvumas siekia apie 98 proc.