Straipsniai

Šeštadienį Vievyje, Crazy Ferma trasoje startavo 2-asis Lietuvos motociklų Cross Country čempionato etapas kurių šiemet planuojami net 9.

Didžiausios pasaulyje telekomunikacijų bendrovės jau pradėjo 5G ryšio bandymus, o prognozės rodo, kad per artimiausią penkmetį daugiau nei 20 proc. mobiliojo ryšio vartotojų pereis prie šios naujovės. Galingas, greitas ir kur kas mažiau vėluosiantis 5G ryšys suteiks daugybę privalumų, kurių itin laukia transformacijai besiruošianti automobilių pramonė.

„Sukaupta patirtimi reikia dalintis“, – sako „Agrorodeo“ komandos lenktynininkas Vaidotas Žala. Jau dešimties metų patirtį ralio trasose sukaupęs sportininkas pripažįsta, kad įsilieti į automobilių sportą neretai yra sudėtinga, todėl kartu su pagrindiniu komandos partneriu sukūrė prekės ženklą „Agrorodeo Academy“ bei sieks pasidalinti patarimais tiek jauniems lenktynininkams, tiek ūkininkams, siekiantiems tobulėti.

Įprastus telefonus su mygtukais jau seniai pakeitė jutikliniai, didelių ekranų išmanieji, o dabar vis dažniau šį apibūdinimą galime pritaikyti ir naujiems automobiliams. Gamintojai dažnai modelius aprūpina dideliais jutikliniais ekranais, minimizuoja fizinių mygtukų skaičių, kad atrodytų dar išmanesni ir inovatyvesni.

„Toyota Motor Europe“ savo automobilių centrus už išskirtinę klientų aptarnavimo kokybę kasmet įvertina „Toyota Ichiban“ apdovanojimais. Dėl jų varžosi daugiau kaip 2500 japonų gamintojo prekybos atstovybių visoje Europoje, o apdovanojimą gauna vos 45-ios. Vienas iš jų jau 6-ąjį kartą iškeliavo į sostinės „Toyota“ centrą „Tokvila“.  

Nors populiari frazė apie tai, kad pasibaigus Dakarui prasideda Dakaras gali pasirodyti tiesiog skambūs žodžiai – joje yra labai daug tiesos. Dakaro ralio gerbėjams turbūt atrodo, kad iki ateinančio didžiojo nuotykio dar liko marios laiko, bet besiruošiantys startui sudėtingiausiose pasaulio lenktynėse intensyviai treniruojasi. Į pirmą kartą organizuojamą šešių dienų „Fenix Rally“ Tunise, kuriame prie starto…

Pavasarį pranašaujančios Moters dienos išvakarėse „Aurum 1006 km lenktynes“ organizuojanti viešoji įstaiga „Promo events“ kartu su moterų televizija TV8 pradėjo registraciją į maratoninių lenktynių programoje vietos radusias ir nemenko populiarumo jau susilaukusias 108 km moterų iššūkio lenktynes.

Automobilių gamintojai vis labiau neriasi iš kailio siūlydami išmanesnius ir inovatyvesnius naujų modelių sprendimus. Nors vienos technologijos orientuotos tik į kelionių saugumą, nemažai diegiama ir dėl vairuotojų patogumo. Būtent dėl to galima rasti nemažai šiuolaikinių automobilių sistemų, kurios įdiegtos iš kitų išmaniųjų įrenginių arba valdomos jais. Vis dėlto automobilių ekspertai išskiria 5 pagrindines sistemas, kurios…

Norą varžytis didžiausiame automobilių sporto renginyje Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynėse“, vyksiančiose Palangoje šių metų liepos 14-17 dienomis, jau pareiškė 19 komandų.

Keturračių, motociklų sportas, automobilių bekelės varžybos ir gamtos apsauga, regis, sunkiai suderinami dalykai. Žiniasklaidoje nuolat nuskamba istorijos, kad viena ar kita įžymybė įkliuvo policijai ar gamtosaugininkams. Tačiau netrūksta ir pastebėjimų, kad, susitarus dėl aiškių taisyklių, tinkamai edukavus visuomenę, problemas galima išspręsti. O kol kas tiesiog trūksta susistemintos informacijos, kas, kur ir kokiomis transporto priemonėmis gali…

Trečiadienį Lietuvos techninių sporto šakų federacijų vadovai dalyvavo bendrame Seimo jaunimo ir sporto reikalų komisijos posėdyje. Su seimūnais nuotoliniu būdu bendravo Lietuvos motociklų, automobilių, motorlaivių, vandens motociklų sporto federacijų ir Lietuvos aeroklubo (vienija 9 federacijas) atstovai. Techninių sporto šakų federacijų atstovai pateikė siūlymus, kaip reikėtų keisti Sporto įstatymą ir kitus norminius aktus, kenkiančius techninėmis sporto…

Sukinėjimasis daugiaaukštėje stovėjimo aikštelėje arba bandymas įsprausti automobilį į laisvą vietą, vos didesnę už jo matmenis, visuomet kelia šiek tiek streso, ypač jei skubama. Vienas neatsargus judesys vairu gali baigtis nedideliu eismo įvykiu, kuris reiškia sugadintą nuotaiką, sugaištą laiką ir kėbulo remontą.

Privalomasis civilinės atsakomybės draudimas vairuojant elektromobilį ir tos pačios galios įprastą automobilį skiriasi tik nuo, kad neturi darbinio tūrio kategorijos. Toliau viskas priklauso nuo to, kaip intensyviai eksploatuojama transporto priemonė, kur važinėjama ir kokia vairuotojo patirtis. Tos pačios taisyklės galioja ne tik Lietuvoje, bet ir kaimyninėse Baltijos šalyse.

Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ specialistai apibendrino praėjusiais metais M1 bei N1 klasės automobilių patikros rezultatus bei įvardijo fiksuotus pokyčius. Pastarųjų, tiesą sakant, nėra daug ir kaip tik tai gąsdina.

Pagaliau baigėsi daugelio žmonių neigiamais epitetais linksniuojami 2020 metai. Nemažai daliai tautiečių šie metai buvo pakankamai sudėtingi, tačiau buvo ir tokių, kuriems pastarieji dvylika mėnesių atnešė ir teigiamų vėjų.