Į Lietuvą atvyko „SsangYong Korando“.
Populiaraus kompaktinių krosoverių segmento atstovas pirmą kartą buvo parodytas 2019 m. Ženevos automobilių parodoje, o antroje metų pusėje jau pristatytas įvairiose Europos valstybėse. Itin konkurencingame ir sparčiai augančiame segmente korėjietiškas automobilis išsiskiria 5 metų trukmės garantija ir gausia standartine įranga.
Prioritetas – saugumas
Vos debiutavęs Europoje, „SsangYong Korando“ buvo išsamiai išbandytas didžiausios nepriklausomos automobilių saugumo tyrimų agentūros „Euro NCAP“ ir surinko maksimalų įvertinimą – penkias žvaigždutes. Jis gavo išskirtinai aukštą 88 proc. įvertinimą už automobilyje sėdinčių suaugusiųjų saugumą, 85 proc. – už vaikų.
74 proc. „Korando“ kėbulo konstrukcijos sudaro itin tvirtas ir tankus plienas. Ši aplinkybė, kaip ir nemažai automobilyje įdiegtų saugumo sistemų, turėjo didelės įtakos galutiniam aukštam „Euro NCAP“ įvertinimui. Visureigyje yra 6 oro pagalvės, autonominio stabdymo, vairuotojo nuovargio stebėjimo, aktyvi apsaugos nuo virtimo, ABS su stabdymo jėgos paskirstymo sistemos.
„Korando“ taip pat gali būti komplektuojamas su galinio vaizdo kamera, elektroniniu stovėjimo stabdžiu su „Auto Hold“ funkcija, priekinių diržų įtempikliais, parkavimo asistentais ir daug kitų vairuotojui bei keleiviams malonių detalių.
Aukščiausias klasės komfortas
„Korando“ inžinieriai pagrįstai didžiuojasi gerokai mažesne vibracija ir triukšmu salone. Įvairiose jo vietose (dugne, statramsčiuose) buvo panaudota papildoma izoliacija, leidusi pasiekti aukštų rezultatų. Kardaninį veleną su pavarų dėže ir diferencialu jungia dvigubos amortizuojančios gumos, o galinių ratų transmisijos elementus vieną su kitu – keturi varžtai, tokios smulkmenos geriausiai klasėje slopina triukšmą ir vibracijas.
Pavyzdžiui, varikliui dirbant laisvais apsisukimais, „Korando“ salone triukšmo lygis tėra 44 dB, o vieno pagrindinių konkurentų „Kia Sportage“ – 45,6 dB, o kėbulo vibracijos atitinkamai yra 95 Hz ir 97 Hz.
„Korando“ siūlo daug interjero komforto įrangos – nuo šildomo vairaračio, šildomų, ventiliuojamų ir elektra valdomų priekinių sėdynių iki „Blaze Cockpit“ apdailos su 10,25 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu bei 9 colių lietimui jautriu informacinės sistemos ekranu.
Montuojami ekologiški „Euro 6D-Temp“ varikliai
Naujajame „SsangYong Korando“ montuojami du varikliai – keturių cilindrų 1,6 l dyzelinis bei 1,5 l GDI benzininis.
Visiškai naujas ir griežčiausius ekologijos reikalavimus atitinkantis 1,6 l dyzelinis variklis pasiekia 136 AG pajėgumą bei 324 Nm sukimo momentą. Matuojant naujuoju realaus važiavimo WLTP ciklu, „Korando“ su šiuo varikliu vidutiniškai vartoja 4,8 l/100 km dyzelino.
163 AG benzininis variklis yra itin elastingas ir pasiekia 280 Nm sukimo momentą vos prie 1 500 aps./min. Vidutinės jo degalų sąnaudos – 8,7 l/100 km (WLTP).
Visureigis yra komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėžėmis. Pastaroji yra sukurta „Aisin“, žinomo japonų pavarų dėžių gamintojo. Ji išsiskiria dideliu patikimumu, o montuojama į „SsangYong“ turi kelis važiavimo režimus: „Normal“ skirtas kasdieninėms kelionėms, „Sport“ kiek padidina automobilio pajėgumą, o „Winter“ pavaras perjungia anksčiau ir startuoti leidžia antra, taip sumažinama ratų prasisukimo tikimybė slidžiuose keliuose.
Tikro visureigio galimybės
Visureigio galimybės patvirtina tvirtą jo išvaizdą: kaip ir kiti „SsangYong“ automobiliai, naujasis „Korando“ pasižymi patikimais varikliais, pavarų dėžėmis, didele tempimo jėga ir pravažumu – visais būtinais atributais aktyvų gyvenimo būdą propaguojantiems miestiečiams.
„SsangYong Korando“ patempia iki 2 tonų svorio priekabą bei gali būti užsakomas su 4 varančių ratų pavara. „Automatic Drive Control“ sistema kontroliuoja kiekvieno rato sukimosi greitį realiu laiku ir užtikrina, kad vienam ratui buksuojant, sukimo momentas nedelsiant būtų perduodamas ten, kur jo labiausiai reikia.
Specialus „Lock-Mode“ režimas padidina sukimo momento perdavimą galinės ašies ratams ir veikia iki 40 km/val. – viršijus šį greitį, važiavimo režimas automatiškai nustatomas į „Auto-Mode“. Greitį vėl sumažinus, „Lock-Mode“ automatiškai įjungiamas, tad vairuotojui papildomai nereikia galvoti apie šios sistemos įjungimą privažiavus sudėtingo kelio atkarpą.
„Korando“ išsiskiria didele ratų baze – arti buferių esantys ratai ne tik didina važiavimo komfortą, bet ir užtikrina didesnį pravažumą. Šio visureigio užvažiavimo ant rampos (18 laipsnių) ir nuvažiavimo (24,5 laipsnio) kampai – pavydėtinas rezultatas daugeliui konkurentų. Tai užtikrina, jog miško keliais važiuoti galima drąsiau ir negalvoti, kad įkalnėje ar duobėje bus užkliudytas buferis.