1996 metais „Renault“, pristačiusi ikoniškąjį SCENIC modelį, sukūrė kompaktinių vienatūrių segmentą. Nuo to laiko trijų kartų SCENIC modeliai parduoti beveik 5 milijonų tiražu. Tęsdama šią sėkmės tradiciją, „Renault“ pristato naująjį SCENIC.
Naujasis SCENIC, pasitelkiant naują požiūrį į tradicinius segmento bruožus, iš naujo suformavo supratimą apie vienatūrius.
„Groupe Renault“ vadovas Carlosas Ghosnas ir grupės vyriausiasis viceprezidentas dizainui Laurensas van den Ackeris naująjį SCENIC oficialiai pristatys kovo 1 dieną Ženevos automobilių parodoje.
Vienatūrių segmento atgaivinimas
Esminis ketvirtosios kartos SCENIC principas yra galimybė visiškai naujai pamatyti kompaktinį vienatūrį. Kaip ir naujajame „Espace“, čia pirmą kartą suformuotas trijų dalių priekinis stiklas, suteikiantis panoraminį vaizdą ir padidintą apžvalgos lauką.
Daugybė stilistinių sprendimų naujajam SCENIC suteikia dinamišką išvaizdą. Palyginti su SCENIC 3, jo prošvaisa buvo padidinta, o galinė iškyša sutrumpinta, o štai platesnis priekinis ir galinis tarpuvėžis sukuria tvirtumo įspūdį.
Naujasis SCENIC išsiskiria C formos priekiniais žibintais, kuriuose panaudota aukštesnės klasės modeliams būdinga šviesos diodų „LED Pure Vision“ technologija.
Naujasis SCENIC bus parodytas kovo 1-osios vidurdienį Ženevos automobilių parodoje esančiame „Renault“ stende. Automobilį pristatys „Groupe Renault“ vadovas Carlosas Ghosnas ir vyriausiasis viceprezidentas dizainui Laurensas van den Ackeris.