Pasaulinių „Renault“ įmonių grupės keleivinių automobilių (PC) ir lengvųjų komercinių transporto priemonių (LCV) registracijų (kurios apima ir LADA, „Jinbei“ bei „Huasong“) padaugėjo 9,8 proc.
Įmonių grupė ir „Renault“ bei „Dacia“ automobilių ženklai pasiekė pusės metų pardavimo rekordus. Įmonių grupė pardavė 2 067 695 transporto priemones, „Renault“ ženklo automobilių parduota 1 378 583, o „Dacia“ – 378 095.
Nuo 2018 m. sausio 1 d. „Renault“ įmonių grupė į pardavimų apimtį taip pat įtraukė „Jinbei“ ir „Huasong“ pardavimus, kurių iš viso parduota 85 000 vienetų.
„Trečius metus iš eilės pasiekėme naują pardavimo rekordą, kai per pirmąjį pusmetį parduota beveik 2,1 milijono automobilių. Europoje įmonių grupė toliau didina savo rinkos dalį, o tarptautiniu mastu mes pasiekėme puikių rezultatų, ypač Lotynų Amerikoje, Eurazijos regione ir Afrikoje“, – sakė vykdomojo komiteto narys, vykdomasis viceprezidentas bei pardavimų ir rinkodaros atstovas Thierijs Koskas.
Europoje įmonių grupės automobilių registracijų padaugėjo 4,4 proc., rinka čia augo 2,8 proc., pirmajame pusmetyje užregistruota 1 070 718 transporto priemonių. Įmonių grupės rinkos dalis padidėjo 0,2 punkto ir sudaro 11,0 procentų visos Europos rinkos.
Vien tik „Renault“ ženklo pardavimai išaugo 1,1 proc., šio ženklo rinkos dalis siekia 8,1 proc. „Clio 4“ yra antrasis geriausiai Europoje parduodamas automobilių ženklas, „Captur“ – savo segmente visureigis numeris vienas, o „Scénic“ – geriausiai savo automobilių kategorijoje parduodamas modelis.
Elektromobilių segmente „Renault“ patvirtino savo lyderystę ir užėmė 21,9 proc. rinkos dalies. Pardavimo apimtis padidėjo 11,6 proc. ZOE pardavimai padidėjo 1,1 proc., o „Kangoo Z. E.“ pardavimas išaugo 125 proc., ir dabar užima 38,9 proc. elektrinių LCV rinkos, kurioje ir toliau lyderiauja, dalies.
„Dacia“ prekės ženklas pasiekė pusės metų pardavimo rekordą Europoje, užregistruodamas 281 225 automobilius (14,6 proc. daugiau) ir užimdamas rekordinę 2,9 proc. rinkos dalies (0,3 punkto augimas). Tokį padidėjimą lėmė „Sandero“ 2 fazės rezultatai ir „New Duster“, kai per šešis mėnesius buvo paskelbta 63 900 registracijų.
Pirmą kartą po 22 metų registruojami „Alpine“ prekės ženklo automobiliai. Nuo gamybos pradžios buvo rezervuota daugiau kaip 4800 automobilių.
Už Europos ribų įmonių grupės registracijų skaičius padidėjo 16,4 proc. Įmonių grupės pardavimai išaugo Amerikoje (+ 18,1 proc.), Azijos-Ramiojo vandenyno regione (+ 69,5 proc.) ir Eurazijoje (+ 15,1 proc.). Pardavimai sumažėjo Afrikoje, Artimuosiuose Rytuose ir Indijoje (-4,5 proc.).