Savo unikalia hibridine koncepcija naujasis „Renault Arkana“ laužo nusistovėjusias tradicijas, tačiau išlaiko aukštus saugos standartus: pelnė maksimalų 5 žvaigždučių nepriklausomo „Euro NCAP“ saugos testo įvertinimą.

Užtikrindamas aukščiausią keleivių ir kitų eismo dalyvių apsaugą, sportiškas, hibridinis ir erdvus SUV padidinto pravažumo modelis yra viena saugiausių transporto priemonių rinkoje, atspindintis „Renault“ įsipareigojimą ir patirtį transporto priemonių saugos srityje.

Naujasis „Renault Arkana“ priklauso saugiausių transporto priemonių kategorijai – įvertintas maksimaliu 5 žvaigždučių „Euro NCAP“ testo rezultatu.

Vairuotojo ir keleivių apsauga

Pagamintas ant tokios pat, kaip „Captur“, CMF-B modulinės platformos, naujasis „Renault Arkana“ pasižymi optimizuota kėbulo konstrukcija, naujai suprojektuotomis sėdynių konstrukcijomis ir saugos diržų tvirtinimo elementais su pirotechniniais įtempikliais bei apkrovos ribotuvais vairuotojo ir visų keleivių optimaliam sulaikymui užtikrinti. „Renault“ taip pat yra „Fix4sure“ technologijos ambasadorius. Technologija užtikrina puikią keleivių apsaugą, įgalinančią išvengti kūno išslydimo iš po diržo.

Dėl savo aptakių linijų ir unikalaus profiliuoto stiliaus naujasis „Renault Arkana“ yra tikras šeimos visureigis. Erdvus salonas nesunkiai leidžia sumontuoti vaikiškas kėdutes ant galinių sėdynių.

Didesnį komfortą ir saugą užtikrinantis pagalbinių vairavimo priemonių asortimentas

Naujajame „Renault Arkana“ įdiegtos naujausios kartos pagalbinės vairavimo priemonės. Tarp šių ADAS (pažangiosios pagalbos vairuotojui) sistemų yra vairavimo greitkelyje ir kamščiuose asistentas, eismo ženklų atpažinimo, aklosios zonos stebėjimo, eismo juostos sekimo ir važiavimo juostos laikymosi sistemos, kurios užtikrina saugesnį vairavimą. Pavyzdžiui, aktyvaus avarinio stabdymo sistema įspėja vairuotoją apie pavojingą situaciją, kai artėjama prie dviratininkų ar pėsčiųjų ir gali pradėti autonomiškai stabdyti, jei vairuotojas nesureaguoja. Kitas saugos veiksnys yra pagerintas stebėjimas ir matomumas, kuriuos lemia 360° kamera, standartinės komplektacijos 100 proc. LED priekiniai žibintai, automatinis priekinių žibintų įjungimas ir elektrochromatinis galinio vaizdo veidrodėlis salone.

Nepriklausomai nuo oro sąlygų, dieninio ar naktinio eismo, lenkimo ar persirikiavimo manevrų, vairavimo mieste ar parkavimosi metu, šios pažangios vairuotojo pagalbos technologijos užtikrina didesnį saugumą visiems eismo dalyviams ir mažina pavojų nepriklausomai nuo to, ar esate transporto priemonės vairuotojas, keleivis ar bet kuris kitas eismo dalyvis.

Naujajam „Arkana“ būdinga aukščiausio lygio aktyvioji ir pasyvioji eismo sauga pagal „Euro NCAP“ kriterijus. 5 žvaigždučių įvertinimas atspindi šios srities „Renault“ kompetenciją ir įsipareigojimą kuo daugiau žmonių pasiūlyti inovatyvesnes, patikimesnes ir saugesnes transporto priemones.

Sportinis, hibridinis ir erdvus

Hibridinis pagal stilių modelis, savitomis linijomis ir sportiškumu pasižymintis „Arkana“ nepralenkiamas dėl erdvumo, kainos ir degalų vartojimo efektyvumo. Esminės šio modernaus „SUV Coupé“ ypatybės yra šiuolaikiškos ir idealios šeimai, kuri įvertins jo erdvę ir vairavimo komfortą. Visa tai lydima aukščiausio saugos lygio visiems keleiviams ir eismo dalyviams.

Hibridinės pavaros

Naujasis „Arkana“ siūlo visiškai hibridinę technologiją dėl išskirtinai elektrifikuotų variklių:

– viena vertus, visiškai hibridinio E-TECH 145 su visais elektrinio variklio be papildomo įkrovimo privalumais: iki 80 proc. vairavimo mieste elektriniu režimu, iki 40 proc. mažesniu degalų sunaudojimu, palyginus su benzininiais varikliais bei mažesnėmis CO2 emisijomis su maksimaliai tyliu ir greita variklio reakcija pasižyminčiu važiavimo malonumu;

– kita vertus, benzininių variklių su 12 V mikrohibridizacija (TCe 140, TCe 160) kurie yra ekonomiškumo, lankstumo ir vairavimo malonumo sinonimai. Mikrohibridizacija sumažina degalų sąnaudas ir CO2 emisijas, tuo pačiu užtikrindama sklandesnius kartotinius paleidimus ir didesnį vairavimo komfortą.

Savo unikalia koncepcija nusistovėjusias tradicijas laužantis „Arkana“ sieks užkariauti  sparčiai augantį „C“ transporto priemonių segmentą tarptautiniu mastu. Su naujuoju „Arkana“ modeliu „Renault“ tampa pirmuoju automobilių gamintoju, pasiūliusių „SUV  Coupé“ kategoriją Europoje. Iki šiol tai buvo „Premium“ klasės automobilių išskirtinumas.