Paklausiausių vartojimo prekių (FMCG) kroviniai, pavyzdžiui, vaisių ir daržovių, logistika „nuo durų iki durų“ reikalauja maksimalaus punktualumo ir profesionalumo.

Tiekėjai taip pat turi lanksčiai reaguoti į įmonių veiklą ir kartais pervežti vos kelis padėklus, o ne pilną sunkvežimį. Be to, klientas visada turi galimybę stebėti savo krovinius internetu. Pervežimui keliami tokie pat aukšti reikalavimai kaip ir gamybai. Ispanijos įmonė „Germans Barri“ naudoja naujausias saugojimo ir vėsinimo technologijas ne tik vaisiams ir daržovėms, bet ir skaitmeniniam pervežimo procesų optimizavimui.

Užsakovas

Tai, kas prieš 60 metų tilpdavo į mažą vaisių ir daržovių stendą Barselonos Mercado de Born turguje, dabar išsiplėtė į didmeninį Mercabarna turgų, kurio plotas siekia 2100 m2 ir kuriame stovi 12 stendų. Šiuolaikinis šeimos valdomos įmonės, kuriai vadovauja jau antrosios kartos atstovai, broliai Luis Barri ir Salvador Barri, sandėlio plotas yra 7000 m2. Skirtingos bulvių, svogūnų ir salotų rūšys, taip pat ridikai, žiediniai kopūstai, brokoliai, porai, morkos ir pomidorai yra tikrinami, rūšiuojami ir pakuojami naudojant pažangias technologijas. Būtent taip, kaip nori ir reikalauja klientas.

Iššūkis

30 proc. produktų, užaugintų „Germans Barri“ ūkyje, parduodama didmeninės prekybos Mercabarna turguje, 20 proc. – šalies ir užsienio prekybos centruose, 10 proc. – didmeninėje prekyboje, o 20 proc. – mažmeninėje prekyboje. Dauguma produktų yra importuojami, pavyzdžiui, jukos šaknys yra vežamos iš Pietų Amerikos, imbieras iš Kinijos, o saldžiosios bulvės iš JAV. Be to, eksportuodami produktus į visas Europos šalis, „Germans Barri“ per metus veža 150 milijonų kilogramų šviežių produktų.

„Siūlome platų produktų asortimentą geromis kainomis, puikų aptarnavimą ir papildomus logistikos sprendimus. Mūsų klientai gali užsisakyti pilnų krovinių (angl. FTL) arba tik kelių padėklų gabenimą. Mes turime būti lankstūs ir prisitaikyti prie itin specifinių šaltų produktų grandinei keliamų vežimo reikalavimų. Visi nori geros kokybės traškių ir sultingų vaisių bei daržovių už prieinamą kainą reikiamu metu“, – teigia įkūrėjo bei administracijos ir finansų departamento vadovo Ramón Barri dukra Marta Barri.

Didžiausias „Germans Barri“ iššūkis yra tai, kad klientų interesai, užsakymų apimtys ir užsakovų ritmas dažnai skiriasi. „Mūsų užsakymai ir maršrutai nuolat keičiasi. Tai reiškia, kad mums nuolat reikia naujų transporto paslaugų teikėjų. Mes patyrėme didžiulius nuostolius ir vėlavimus ieškodami krovinių gabenimo partnerių. Galbūt buvo perskaityta tik 10–20 proc. iš 2000 išsiųstų laiškų. Tai yra neproduktyvu ir dažnai erzina, nes mes visada turime žaisti gaudynių. Dirbdami visą parą su šviežiais produktais, susiduriame su aukštais techniniais reikalavimais, susijusiais su šaldytų prekių gabenimu“, – pasakoja „Germans Barri“ dispečerė Natalija Echeverry.

Sprendimai

  1. Echeverry gali užtikrinti saugų planavimą dėl to, kad kiti TimoCom naudotojai turi plačią aprėptį ir spartų reagavimo greitį, todėl taip pat gali lanksčiai reaguoti: „Įvedus krovinį, žinau, kad per 10 minučių gausiu atsakymą iš reikiamo transporto paslaugų teikėjo.“

Paprasta paslaugų teikėjo paieška taip pat palengvina kasdieninį siuntimą: „Galima netgi atlikti daugybę paieškų vienu metu. Filtras padeda pritaikyti paiešką prie poreikių: pagal automobilio tipą, pakrovimo metrus, maršrutą bei kt.“

Dar vienas svarbus dalykas yra pasitikėjimas, kurio taip pat prideda TimoCom paslaugų teikėjų suteiktas stebėjimo leidimas: „Priskirdami transporto paslaugų teikėją per TimoCom platformą, galime būti tikri, kad prekės bus pristatytos į reikiamą vietą. Platformoje sukūrėme patikimų partnerių, su kuriais reguliariai dirbame, tinklą“.

TimoCom supaprastinta, greitesnė ir saugesnė krovinių paskirstymo galimybė leidžia „Germans Barri“ daugiau dėmesio skirti kitoms užduotims ir toliau gerinti kompleksinių paslaugų kokybę, siūlant logistiką „nuo durų iki durų“.