Detroite, JAV, prasidėjo tarptautinė automobilių paroda. Beje, tai – pirmoji 2015 m. paroda. Per kelis pastaruosius metus parodos formatas gerokai pasikeitė: pikapus ir masyvius automobilius išstumia krosouveriai ir kompaktiški super automobiliai. Panašios tendencijos išliko ir šiemet – parodos lankytojai išvydo kelis modelius, kurie jau šiemet gali užkopti į pardavimų viršūnes. Tai naujos kartos „Audi Q7“ ir „Mercedes-Benz GLE Coupe“. Savotiška staigmena tapo kinų gamybos „GAC GS4“ debiutas.

„Audi Q7“

audi q7 Custom

Parodos programos vinis – naujos kartos „Audi Q7“. Didžiausias šio vokiečių automobilių gamintojo krosouveris debiutavo prieš 9 metus ir iškart sulaukė didelio susidomėjimo visose svarbiausiose „Audi“ rinkose – JAV, Kinijoj, Vokietijoje ir Rusijoje.

Naujosios kartos „Audi Q7“ pasikeitė labiau negu buvo galima tikėtis. Jis tapo 325 kg lengvesnis ir 26 proc. ekonomiškesnis, nors automobilio išmatavimai liko tokie patys, kaip buvę. Tiksliau, „Q7“ netgi tapo kiek kompaktiškesnis, lyginant jį su pirmtaku. Nepaisant to, salone vietos padaugėjo. 115 litrų, iki 890 l, padidėjo bagažinės tūris. Automobiliui numatyti 4 varikliai: du benzininiai – 252 AG ir 333 AG, bei du dyzeliniai – 218 AG ir 272 AG. Taip pat numatyta ir hibridinė, iš tinklo pakraunama, versija. Šis variantas gaus 258 AG dyzelinį variklį su turbina. Žadama, kad mišriu ciklu automobilis naudos tik 1,7 l/100 km kelio.

„Audi Q7 II“ gaus ir daugybė papildomos įrangos. Tarkim, aukščiausios sąrangos modeliai turės lazerinius žibintus. Salone buvo sumontuota multimedinė naujos kartos MMI sistema su dideliu, lietimui jautriu ekranu, kietuoju disku, HD grafika ir Wi-Fi.

 

„Volvo S60 Cross Country“

volvo s60 cross country Custom

Švedai toliau eksperimentuoja miesto krosouverių segmente. Taip „V40“ ir „V60“ „Cross Country“ šeimyną papildė sedanas „S60“ – pirmasis pasaulyje serijinis visureigis, kurio gamybai buvo panaudotas įprastas sedanas. Nuo standartinės versijos jis skiriasi ne tiek ir daug – iki 200 mm padidinta prošvaisa ir apsauginėmis bamperių bei slenksčių plastmasėmis. Automobilis gaus tuos pačius variklius, kaip ir įprastas „S60“. Išimtį sudarys tik 2,4 l turbo dyzelis, „pasiskolintas“ iš krosouverio „XC 60“.

Pasak koncerno atstovo Aleno Viserio, – „S60 Cross Country“ – vienintelis sedanas visureigis. Pasak jo, „Volvo“ tiki, kad rinkoje dar yra vietos ne tik ypatingu pravažumu, bet ir stilingu dizainu išsiskiriantiems visureigiams. „S60 Cross Country“ skirtas tiems, kurie ieško patruklių, galingų sedanų, galinčių konkuruoti su visuregiais.

 

„Alfa Romeo 4C Spyder“

Alfa Romeo 4C Spyder Custom

Nuo tada, kai „Alfa Romeo“ nutraukė modelio „Spyder“, kurto naudojant „Brera“ gamybą, italai nebeturėto kabrioleto. Modelis su minkštu atlenkiamu stogu JAV debiutavo ne atsitiktinai – „Alfa Romeo“ daug tikisi iš JAV rinkos. Prekyboje naujovė turėtų pasirodyti šių metų vasarą. „Spyder“ dizainas beveik nesiskiria nuo kupe „4C‘ išvaizdos. Naujasis automobilis gavo „Targa“ tipo kėbulą ir minkštą, sulankstomą stogą.

„Spyder“ varys legendinis variklis su įpūtimu 1,75 TBI, 240 AG. Jis suderintas su robotizuota pavarų dėže ir dviguba sankaba. 100 km/val. „Spyder“ pasiekia per 4,2 s, maksimalus greitis apribotas 250 km/val.

 

„Mercedes-Benz GLE Coupe“

Mercedes-Benz GLE Coupe Custom

„Mercedes-Benz GLE Coupe“ debiutavo būtent Detroito automobilių parodoje. Naujovė gerokai primena savo pagrindinį konkurentą – „BMW X6“. „GLE Coupe“ pirkėjams siūlomas didžiulis tiek benzininių, tiek dyzelinių variklių pasirinkimas, galia svyruoja nuo 258 AG iki 367 AG. Visos versijos derinamos su 9 pavarų APD. Kaip ir renkantis lengvąjį automobilį, „Mercedes-Benz“ „GLE Coupe“ siūlo du pakabos tipus – spyruoklinę arba pneumatinę. Rinkoje automobilis turėtų pasirodyti šią vasarą.

Parodoje pristatyta ir sportinė „Mercedes-AMG GLE“ versija. Šis automobilis gavo 5,5 l 557 Ag variklį, o 100 km/val. greitį pasiekia per 4,4 s.

 

„Lexus GS F“

Lexus GS F Custom

Panašu, kad japonai nusprendė rimtai konkuruoti su „BMW M5“ ir „Mercedes-Benz E63 AMG“. Kaip atsaką „Lexus“ sukūrė galingą ir greitą sedaną „GS F“. Naujovė jau ne projektinis modelis, o serijinis variantas, rinkoje pasirodysiantis artimiausiais mėnesiais

„Lexus GS F“ gavo 5,0 l 467 AG variklį, suderintą su 8 pavarų APD. Jeigu žiūrėtume tik technines charakteristikas, nuo pagrindinių konkurentų šis variklis atsilieka – „BMW M5“ variklio galia 552 AG, „Mercedes-Benz E63 AMG“ – 550 AG. Kita vertus, „GS F“ sveria 115 kg mažiau negu „BMW M5“ ir net 195 kg mažiau negu „Mercedes-Benz E63 AMG“.

 

„Volkswagen Cross Coupe GTE“

Volkswagen Cross Coupe GTE Custom

Kol kas šis krosouveris – tik projektinis modelis, bet žadama, kad po metų bus pradėta serijinė jo gamyba. Krosouveris, dydžiu kiek lenkiantis „Tiguan“, gavo hibridinę jėgainę, sudaryta iš 3,6 l V6 tipo variklio ir dviejų elektromotorų. Suminė jėgainės galia – 355 AG, 100 km/val. greitį automobilis pasiekia per 6 sekundes, be papildomos įkrovos automobilis gali nuvažiuoti 32 km.

Projektinis modelis „Cross Coupe“ sukurtas panaudojus kitą pramoginį koncerno automobilį – CrossBlue“. Pirmą kartą modelis prieš tris metus buvo pristatytas Šanchajaus automobilių parodoje. Pirmoji salono versija buvo sukurta pagal formulę 2+2+2. Buvo planuojama serijinę modelio gamybą pradėti 2015 m., tačiau debiutas vis atidedamas.

 

„Infiniti Q60“

Infiniti Q60 Custom

„Infiniti“ planuoja sudaryti konkurenciją naujajai „BMW 4-Series“. Į Detroitą japonai atgabeno projektinį „Q60“ modelį. Naujovei panaudota ta pati platforma, kurią turi ir sedanas „Q50“. Per pristatymą buvo žadama, kad serijinė gamyba prasidės po metų. Automobilis turi hibridinę jėgainę, sudaryta iš 3,0 l V6 tipo variklio ir elektromotoro. Bendra galia – 450 AG.

Užpakaliniais ratais varomas kupe, kaip ir sedanas „Q50“, gaus firminę vairo sistemą „Direct Adaptive Steering“. Naująjį modelį „Infiniti“ planuoja gaminti Sanderlende (Didžioji Britanija) esančioje gamykloje. Praėjusių metų spalį ten pradėta pirmosios „Infiniti“ gamyklos Europoje statyba.

 

„Chevrolet Volt“

Chevrolet Volt Custom

Namų rinkai amerikiečiai pristatė ir naują hibridinio „Chevrolet Volt“ kartą. Nuo pirmtako naujovė skiriasi gerokai padidėjusiu atstumu, įveikiamu važiuojant vien elektra. Jis išaugo iki 80 km, ankstesnės kartos modelis galėjo įveikti tik 60 km. Daugiausia įtakos šiems pokyčiams turėjo sumažėjęs automobilio svoris.

Per bandymus „Volt“ su vienu kuro baku (33,7 l) nuvažiavo 640 km. „General Motors“ atstovas Alanas Beitis pareiškė, kad „Chevrolet Volt“ garantuoja naujus, elektromobilio vairavimo keliamus, pojūčius. Atstovas tikisi, kad automobilis, kurį inžinieriai kūrė atsižvelgdami į klientų poreikius ir pastabas, taps nauju etapu elektromobilių istorijoje.

 

„Ford GT“

Ford GT Custom

Projektinis „Ford GT“ – vienas tų modelių, kurie primena lankytojams, kad paroda vyksta Detroite. Amerikiečių super automobilis – prieš 10 metų gaminto legendinio modelio „palikuonis“. Automobilį varys 600 AG „EcoBoost“ serijos variklis, suderintas su 7 pavarų APD. Dinaminės „Ford GT“ charakteristikos, kol kas, atskleistos nebuvo.

Planuojama, kad serijinė modelio gamyba bus pradėta kitais metais. Tik lieka neaišku ar serijinis modelis išsaugos parodos metu pristatytą variklį ir iš aliuminio, karbono ir anglies pluošto pagamintą kėbulą.

 

„GAC GS4“

GAC GS4 Custom

Kinų automobilių gamintojas „GAC“ į Detroitą atvežė naujovę – krosouverį „GS4“. „GAC Group“ yra vienas didžiausių Padangių karalystės koncernų. Koncernas, kartu su antrinėmis įmonėmis, gamina „Trumpchi“, „Gonow“, „GAC“ ir „Changfeng“ prekių ženklų automobilius.

Detroite debiutavęs krosouveris „GS4“ gali turėti vieną iš dviejų variklių, o visų keturių ratų varomą sistemą teks užsisakyti papildomai. Patys kinai krosouverį vadina pirmuoju „GAC Group“ modeliu, sukurtu laikantis visų tarptautinių kokybės standartų.

 

„Mercedes-Benz CLA Shooting Brake”

Mercedes-Benz CLA Shooting Brake Custom

Be nemažai triukšmo sukėlusio krosouverio „GLE“, vokiečiai į Detroito automobilių parodą atvežė ir mažiausią savo universalą – „CLA Shooting Brake“. Tiek Europos, tiek JAV rinkose modelis pasirodys jau šių metų kovą. Automobilis galės turėti tiek benzininį, tiek ir dyzelinį variklį, galia svyruos nuo 122 iki 211 AG. „Mercedes-Benz CLA Shooting Brake“ turės ir „papimpintą“ versiją – „AMG“. Šis modelis gavo 2,0 l bezininį 360 AG variklį, turintį 450 Nm sukimo momentą. 100 km/val. greitį „AMG“ versija pasiekia per 4,7 sekundės, maksimalus greitis – 250 km/val.

 

Nuotraukos gamintojų ©

Logo auto PRIM 2012-08-08