Stiprindama savo pozicijas ir siekdama tapti pelninga pasaulinio koncerno „Groupe PSA“ bendrove, „Opel“ sutelkusi stiprią komandą, vysto koncepcinio automobilio projektą. Tai, kartu su veiklos strateginiu planu „PACE!“, jau yra skelbęs „Opel“ generalinis direktorius Michaelis Lohschelleris dar praėjusį lapkritį.

„PACE!“ planas – tai kompasas vedantis „Opel“ į tvarią ir sėkmingą ateitį“, – sako Michaelis Lohschelleris. „Ši veiklos strategija padės siekti ne tik didesnio pelningumo ir efektyvumo, bet ir sustiprins „Opel“ ženklą. Mūsų komanda dirbdama ties koncepcinio modelio projektu, turi užduotį – atskleisti, kuria kryptimi mes einame ir sustiprinti „Opel“ markę.“

Vokiška kokybė, prieinamas ir stebinantis – tai trys pagrindinės prekės ženklo vertybės, kurios yra įskiepytos į kiekvieno „Opel“ modelio DNR. Dizaino, rinkodaros ir inžinerijos specialistų komanda pasitelkus naujausias technologijas ir priemones, ieško sprendimų, kaip šias vertybes dar stipriau atskleisti „Opel“ automobiliuose. Komandai vadovaujantis dizaino departamento vice prezidentas Markas Adamas teigia, kad specialistai iš naujo įvertino „Opel“ dizaino filosofiją tam, kad būtų atlikti reikšmingi patobulinimai kuriant ateities modelius Riuselsheime. Kaip atrodys „Opel“ modeliai 2020 metų viduryje, dar vis išlieka paslaptimi, tačiau jau dabar matomos reikšmingos detalės.

„Vokiška kokybė“ – tai vienas svarbus elementas, kuris leidžia suprasti, kad ir vėl bus remtasi vokiškomis tradicijomis, tačiau naujame, modernesniame lygmenyje.

„Inžinerinė pažanga, techninės inovacijos, išskirtinė kokybė išlieka pagrindiniai aspektai, kuriant naujus modelius. Tačiau šiandien esame kur kas atviresni pasauliui, globalūs ir mes kuriame žmonėms. Vokietijoje toks požiūris vadinamas „menschlich”. Tai ką mes darome, darome dėl savo klientų“, – paaiškina Markas Adamas. 

„Opel” ateities dizaino filosofijos pagrindiniai bruožai – „drąsus“ ir „grynas“, leis naujai pažvelgti į vokišką prekės ženklą. „Opel“ dizainas emocionalus, skulptūriškas ir įtikinantis.

„Kitas, ne ką mažiau svarbus aspektas – tai intuityvumas, aiškumas ir dėmesys. Visai tai apibūdina terminas „grynas“, – apie naują dizaino filosofiją pasakoja Markas Adamas. Šie bruožai „Opel“ dizaine atsispindėjo ir anksčiau, o vienas ryškiausių to pavyzdžių – tai koncepcinis automobilis „Opel CD“ (Coupe Diplomat), sužavėjęs publiką 1969 metais Frankfurto automobilių parodoje. Tokius pat bruožus įkūnijo ir kitas Riuslesheimo dizaino centre sukurtas modelis – koncepcinis GT.

„Tvirtos proporcijos, paprasti, tačiau skulptūriški paviršiai, ryški grafika, aiškiai išreikštos detalės, atsispindės ir dabar vystomame GT koncepciniame modelyje. „Opel“ vertybės turi nuoseklumą ir tęstinumą, tačiau žengiame žingsnį į priekį kurdami būsimą „Opel“ automobilių portretą. Priekyje aiškios, susikertančios linijos pabrėžia žaibo ženklą, kuris bus akcentuojamas dar stipriau nei bet kada. Charakteringos variklio dangčio linijos taip pat ryškesnės, o sparno formos dienos žibintai taps dar vienu svarbiu skiriamuoju ženklu visuose būsimuose „Opel“ automobiliuose“, – pabrėžia M. Adamas. 

 „Opel“ nauja prekės ženklo koncepciją pristatys šių metų pabaigoje. Dizaino centre projektuojamas koncepcinis modelis bus pirmasis automobilis, atskleidęs „Opel“ ateities portretą.