Gruodžio viduryje Sardinijoje (Italija) įvyko naujojo „Renault Kadjar“ bandymai. SUV automobilis, kuris Lietuvoje pasirodys 2019 m. pradžioje
Jis kainuos nuo 18 050 eurų, nuo pirmtako skiriasi ne tik atnaujinta išvaizda, bet ir gerokai kokybiškesne salono apdaila bei pažangiomis elektroninėmis sistemomis. Taip pat „Renault Kadjar“ turi patikimą visų varančiųjų ratų sistemą, užtikrinančią saugumą ir puikų pravažumą tiek važiuojant sniegu ir ledu padengtu keliu, tiek ir bekelėje.
2015 metais debiutavęs „Renault Kadjar“ Europoje ir kitose pasaulio šalyse greitai tapo vienu populiariausiu SUV automobiliu – originalaus dizaino, aptakių kėbulo linijų padidinto pravažumo modelis savo dinamika ir komfortu pavergė vairuotojų širdis, todėl nieko keisto, kad vos per kelis metus buvo parduota beveik pusė milijono „Kadjar“ modelių.
„Kadjar“ yra vienas svarbiausių „Renault“ šeimos modelių, kurį daugiau kaip 50-yje šalių jau įsigijo virš 450 000 pirkėjų. Naujasis „Renault Kadjar“ dar labiau įtvirtino savo poziciją segmente atnaujinta ir šiuolaikiška išvaizda, didesniu komfortu ir aukšta apdailos kokybe. Be to, jis siūlomas su visų ratų pavara, kuri vis rečiau naudojama šio segmento modeliuose,“ – apie naująjį automobilį sako „Renault“ grupės rinkodaros direktoriaus pavaduotojas Olivier Tschanhenz.
Nauja išvaizda ir didesnis komfortas
Naujasis „Renault Kadjar“ išsiskiria šiuolaikiška išvaizda ir didesniu komfortu. Dinamiškomis ir moderniomis linijomis pabrėžiami SUV automobilio genai, o atnaujintame salone ypatingai daug dėmesio skirta didesniam komfortui, medžiagų ir surinkimo kokybei, taip pat ergonomikai.
Naujasis modelis turi „Renault“ šeimai būdingus C formos žibintus su integruotomis LED posūkių šviesomis. Stačiakampio formos rūko žibintai dera prie modernios „Kadjar“ išvaizdos, taip pat turi „LED Pure Vision“ technologiją („Intens“ ir aukštesnėse komplektacijose) – šie sprendimai ne tik pagerino matomumą, bet ir iki šešių kartų sumažino energijos sąnaudas, palyginti su įprastais halogeniniais žibintais.
Gale sumontuoti nauji LED posūkių, atbulinės eigos ir rūko šviesų žibintai – pastarieji dabar yra siauresni ir įrengti buferyje bei atrodo elegantiškiau.
Naujos kartos varikliai
„Renault Kadjar“ siūlomas su visiškai naujais, dar taupesniais ir galingesniais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, užtikrinančiais smagias važiavimo savybes. Benzininio 1.3 TCe variklio, kuris pagamintas bendradarbiaujant su aljanso partneriu „Daimler“, galia siekia nuo 140 iki 160 AG. Šis naujos kartos motoras ne tik pasižymi didesne galia, bet ir didesniu sukimo momentu (ypatingai esant mažiems sūkiams), mažesne CO2 emisija ir mažesnėmis degalų sąnaudomis.
Naujos kartos dyzeliniai varikliai pavadinti „Blue dCi“ vardu ir turi naujausias taršos emisiją mažinančias technologijas. Naujasis „Kadjar“ galimas su 1.5 Blue dCi 115 AG ir 1.7 Blue dCi 150 AG varikliais.
Nauja salono kokybė ir pažangios elektroninės sistemos
Atnaujinto salono prietaisų skydelyje sumontuotas naujas, didesnės raiškos ir jautresnis lietimui multimedijos sistemos ekranas. 7 colių ekrane atvaizduojama „R-LINK 2” sistema, o ekrano šonuose yra papildomi lietimui jautrūs valdikliai. Ekranas yra tolygiai integruotas į prietaisų skydelį, taip salonui suteikiant labiau šiuolaikišką ir elegantišką išvaizdą.
Buvo atnaujintas klimato kontrolės sistemos valdymas, kuris dabar yra pažangesnis ir patogesnis naudotis, o temperatūra ir oro srauto paskirstymas yra rodomi trijų valdiklių centruose esančiuose ekranuose. Vėdinimo sistemos angos, durelių rankenėlės ir centrinio prietaisų skydelio elementai padengti chromo apdaila, durelėse sumontuoti elektrinių langų ir veidrodėlių valdikliai turi apšvietimą, todėl jais patogiau naudotis tamsoje.
Naujasis „Kadjar“ turi daug standartinės ir papildomai užsakomos pagalbinės įrangos, tokios kaip statymo pagalba, automatinio stabdymo, perspėjimo apie priešpriešinį susidūrimą, išvažiavimo iš savo eismo juostos, perspėjimo apie nematomoje zonoje esančią kliūtį ir kitas sistemas. Šis sąrašas papildytas perspėjimo apie greičio viršijimą sistema, kuri dabar atsižvelgia ne tik į GPS sistemos duomenis, bet ir priekinės vaizdo kameros atpažintus kelio ženklus, tad vairuotojas visada žino, koks yra leistinas greitis.
Tikro visureigio pravažumas bekelėje
Naujasis „Renault Kadjar“ turi itin pažangią ir patikimą visų varančiųjų ratų pavarą stabiliam važiavimui slidžiais ir apsnigtais keliais, o net 200 mm prošvaisa užtikrina didelį pravažumą net ir rimtoje bekelėje. Lengvai įveikti bet kokią kliūtį padeda ir didelis įvažiavimo (17°) bei nusileidimo (25°) kampas.
Automobilyje galima pasirinkti tris skirtingus važiavimo režimus. „2WD“ režime varomi tik priekinės ašies ratai, pasiekiant maksimalų degalų taupymą. Pasirinkus „Auto“ režimą, elektronikos valdoma sistema automatiškai paskirsto sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies – iki 50 % sukimo momento gali būti perduodama į galinę ašį.
Pasirinkus „Lock“ režimą, blokuojamas centrinis diferencialas, o sukimo momentas priekinei ir galinei ašiai paskirstomas tolygiu 50:50 santykiu. Šis važiavimo režimas yra specialiai pritaikytas važiuoti bekele ir yra galimas važiuojant iki 40 km/h greičiu.
Automobiliai su priekiniais varančiaisiais ratais galimi su pažangia „Extended Grip“ važiavimo bekele sistema. Ji komplektuojama su padidinto pravažumo universaliomis „M+S“ padangomis, o sistema padeda lengviau važiuoti per purvą, sniegą ar smėlį. Visus tris skirtingus važiavimo režimus galima pasirinkti pasukamu valdikliu šalia pavarų perjungimo svirties.