„Mazda6“ yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų, o išvaizda atitinka „Kodo“ („judesio sielos“) dizaino filosofiją.

„Kurdami trečiosios kartos „Mazda6“, mes itin stengėmės išryškinti vieną svarbiausių „Mazda“ vertybių – vairavimo malonumą. Norėjome sukurti automobilį, kuris reaguoja ir elgiasi būtent taip, kaip iš jo tikimasi. Itin kruopščiai projektavome tas detales, su kuriomis tiesiogiai liečiasi vairuotojas – siekėme, kad jos taptų savotišku mūsų kūnų tęsiniu“, – pasakojo „Mazda6“ programos vadovas Hiroshi Kajiyama.

Išskirtinėje naujos kartos „Mazda6““ išvaizdoje dominuoja jėga ir judrumas. Skulptūriškas automobilio priekis išsiskiria apjungiančia, grakščia sparno mosto linija, kuri tampa atpažįstamu naujos kartos koncerno modelių išvaizdos akcentu. Išorės dizaino visuma sukuria įspūdį, kad automobilis nekantrauja pajudėti. „Mūsų inžinierių ir konstruktorių meistriškumas leido sukurti automobilį, kuris yra valdomas taip gerai, kad rodosi, jog jis reaguoja į vairuotojo norus, o ne konkrečius veiksmus vairuojant, stabdant ar spaudžiant akceleratoriaus pedalą. Nekantrauju pamatyti veidus žmonių, kurie ką tik pirmą kartą pabuvojo už „Mazda6“ vairo“, – šypsojosi H. Kajiyama.

Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų.

„Mazda6“ bus pirmasis „Mazda“ modelis, kuriame bus įdiegta stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“. Šios sistemos debiutas žymi antrąjį koncerno aplinkosaugos technologijų „Building Block Strategy“ plėtros strategijos etapą. Strategija numato nuoseklų egzistuojančių technologijų tobulinimą pereinant į elektra varomų aparatų erą.

Trečios kartos „Mazda6“ puikiai dera flagmanui būdingas komfortas ir nepriekaištingai tikslus Mazda valdymas. Tai pirmasis Mazda automobilis, kuriame įdiegtos visos SKYACTIV technologijos ir yra pirmoji Mazda, kurioje pritaikyta unikali „i-ELOOP“ regeneracinių stabdžių sistema. Tai reiškia, kad „Mazda6“ yra daug galingesnė ir kartu ekonomiškesnė nei bet kuris kitas iki šiol sukurtas Mazda modelis. Dizaineriai ir inžinieriai glaudžiai bendradarbiavo, kol išgavo šią kvapą gniaužiančią formą.

Rezultatas neginčijamas – gauni tokį malonumą vairuojant, kokio tikiesi išvydęs automobilį. Optimaliai subalansuotos transmisijos leido padidinti galią ir kartu sumažinti degalų sąnaudas. Važiuoklės ir kėbulo konstrukcijos, dėl itin tampraus plieno, yra dar standesnės, todėl naujoji Mazda6 yra vienas saugiausių visų laikų mūsų sukurtų automobilių. Vairo ir pakabos sistemos apjungia tikslų valdymą važiuojant lėtai ir išskirtinį stabilumą esant dideliam greičiui. Dėl šių charakteristikų, naujoji „Mazda6“ pasižymi itin veržliu ir tiksliu valdymu, lenkdama bet kurį CD segmento automobilį. Naujoji „Mazda6“ – automobilis, kurį užsigeisite vairuoti vos jį pamatę, ir jūs tikrai nenusivilsite tai padarę.

 

Suknelės – Danguolės Labanauskienės