Volkswagen Touareg – laiko patikrintas, daugelio pamėgtas SUV, kuriam net sunki bekelė ne kliūtis. Dabar pristatomas atnaujintas VW Touareg, žavintis moderniais žibintais, naujovišku priekinės ir galinės dalių dizainu, naujais vairavimo pagalbininkais ir, žinoma, – dar galingesniais ir ekonomiškesniais, griežčiausius EU6 reikalavimus atitinkančiais, visiškai naujais V6 TDI varikliais.

 

Eksterjeras

Esminiai Touareg išvaizdos pokyčai sukoncentruoti priekinėje ir galinėje automobilio dalyje. Priekyje žvilgsnį prikausto naujos formos biksenoniniai žibintai, kurie nuo šiol – bazinės komplektacijos dalis. Galiniai žibintai taip pat kitokie, nei pirmtako. Užsisakius papildomą „Chrome & Style” apdailos paketą, apatinė automobilio dalis papuošiama ištisiniu chromo spalvos apvadu.

Kėbulo spalvų paletę papildė Reef Blue Metallic mėlynas metalikas, Sand Gold Metallic rusvasmetalikas, Black Oak Brown Metallic rudas metalikas ir and Moonlight Blue Pearl Effect mėlynas perlamutras. Lengvo lydinio ratlankių meistrai taip pat papildė asortimentą, siūlantys rinktis iš net 16 naujų ratlankių. Visiška naujove tapo 18 colių Arica ratlankiai, 20 colių ratlankiai Masafi ir į Volkswagen R kolekcijos katalogą įtraukti 19 colių Salvador bei 20 colių Talladega.

Interjeras

Atsirado daug naujų medžiagų, apmušalų ir stilių variantų. Visų valdymo priemonių rankenėlės ir mygtukai – metaliniai. Pasikeitė ir jų apšvietimas – nuo šiol jie šviečia baltai, o ne raudonai, kaip ankstesniuose modeliuose. Tai suteikia salono apšvietimui daugiau jaukumo. Išplėstas ir dekoratyvinių medžio bei metalo inkrustacijų asortimentas.

EU6 atitinkantis V6 TDI

Ko gero daugiausiai naujovių slypi po variklio gaubtu. Beveik 90% visų ankstesnių kartų Touareg pardavimų sudarė modeliai su V6 TDI varikliais. Abu asortimente esantys TDI jėgos agregatai naujos konstrukcijos ir papildyti naujovišku SCR katalizatoriumi, kurio dėka pasiekiamas maksimalus ekologiškumas bei atitikimas griežtiems Euro 6 standartams. 

Pirmasis iš siūlomų V6 TDI – 150 kW (204 AG) pajėgumo motoras. Lyginant su pirmtaku, jo vidutinės degalų sąnaudos sumažintos nuo 7 iki 6,6 l dyzelino 100 km kelio, o CO2 tarša – nuo 184 g/km iki 173 g/km.

Galima rinktis ir 193 kW (262 AG) galios variklį. Prie jo inžinieriai triūsė dar intensyviau, mat jo pirmtakas buvo tik 180 kW (245 AG) galios. Nežiūrint šio 17 AG prieaugio, vidutinės degalų sąnaudos sumažėjo nuo 7,2 l iki 6,6 l 100 km kelio, o dabartinė CO2 tarša lygi 174 g/km.

Degalų sąnaudos sumažėjo ir dar sunkesnėje bekelei pritaikytoje „Terrain Tech” versijoje su galingesne visų ratų pavara, sustiprinta pakaba ir optimizuotomis žemintomis pavaromis.

Dar viena naujovė – riedėjimo funkcija. Tai yra ne kas kita, kaip patobulinta start-stop sistema. Automobiliui važiuojant iš inercijos,  atjungiamas ne tik variklis, bet ir visa 8 laipsnių transmisija. Tai leidžia optimaliau išnaudoti kinetinę riedėjimo energiją ir dar labiau sumažinti degalų sąnaudas. Degalų sąnaudas taip pat padeda mažinti naujoviškos žemo riedėjimo pasipriešinimo padangos ir pagerintos kėbulo bei dugno aerodinaminės savybės.

Modernizuota važiuoklė ir nauji vairavimo pagalbininkai

Patobulinta važiuoklėužtikrinageresnį valdomumą ir didesnį važiavimo komfortą.Papildomai galima užsisakyti reguliuojamą pneumatinę ratų pakabą, leidžiančią bekelėje padidinti bazinę ratų prošvaisą net 300 mm, o važiuojant geru keliu ir dideliu greičiu (per 140 km/val.) –automatiškai tiek pat nuleisti kėbulą žemiau.

Daugiau skaitmeninių pramogų

Nuo šiol pasirinkus RNS 850 automagnetolą su navigacine sistema ir mobiliojo telefono jungtimi, atsiranda galimybė naudotis vairuotojams skirtomis mobiliosiomis paslaugomis – tyrinėti žemėlapius ir ieškoti įdomių kelionės tikslų naudojantis Google informaciniais servisais ir gauti operatyvią eismo sąlygų suvestinę.

Salonuose – jau šį rudenį

Vakarų Europoje bus prekiaujama naujojo Volkswagen Touaregdyzelinėmis versijomis (V6 TDI bei V8 TDI) ir benzininiu hibridu (TSI variklis + elektros motoras).

Šiuo metu Vokietijoje jau priimami užsakymai šiems modeliams. Šių metų pabaigoje naujasis Touareg bus pristatytas Rusijoje, o 2015-ųjų metų pradžioje – ir Šiaurės Amerikos bei Azijos rinkose. Be to, minėtoms rinkoms šiek tiek vėliau bus pristatyti ir benzininiai modeliai su V6 ir V8 varikliais.