• Tobulos proporcijos ir preciziškos linijos atsispindi kiekviename 4,54 m ilgio, 587/1470 l bagažinės talpą turinčio automobilio centimetre.
  • Išraiškingas dizainas ir pavyzdinis efektyvumas.
  • Adaptyvi greičio palaikymo sistema ACC, važiuoklės reguliavimo sistema DCC, kintamos galios vairo stiprintuvas „Progressive Steering“ – papildomos įrangos sąraše.

 Martorelis (2013 07 23). Naujasis „SEAT Leon ST“ – tai jaunatvišku ir dinamišku dizainu bei šiam modeliui būdingomis sportiškomis savybėmis pasižymintis automobilis, išsiskiriantis ypatingu praktiškumu. Trečiasis naujos kartos „Leon“ šeimos narys savo savybėmis ir išvaizda įtikinamai „pareiškia“, kad jaudinantis sportinis charakteris ir kasdieninis praktiškumas yra lengvai suderinamos savybės. Automobilio bagažinė gali pasiūlyti ypatingą universalumą, iki mažiausių detalių išbaigtą, „Leon“ modeliams būdingą funkcionalumą, aukščiausios kokybės medžiagas ir puikią surinkimo kokybę. Naujojo „Leon“ bagažinės talpa siekia 587 litrus, tačiau ją galima padidinti net iki 1470 litrų, nulenkus galinių sėdynių atlošus. Tai reiškia, kad „Leon ST“ automobiliu galima vežti net ir itin didelius daiktus.

 Naujasis „Leon ST“ tęsia emocionalaus SEAT dizaino tradicijas, pasižymėdamas aukštos kokybės medžiagomis ir kiekvienos detalės išbaigtumu. Automobilio valdymas toks nepriekaištingas ir dinamiškas, kaip ir „Leon“ bei „Leon SC“ modelių. Naujasis modelis gali pasiūlyti platų modernių technologijų spektrą, įskaitant ir pirmą kartą savo klasėje „full-LED“ žibintus, ACC aktyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą bei DCC reguliuojamą pakabą.

Pasirenkant „Dynamic Pack“ komplektaciją, DCC ir kintamos galios vairo stiprintuvo „Progressive Steering“ sistemos užtikrina puikias valdymo savybes važiuojant tiek kasdieniu, tiek ir sportiniu režimu.

 

„Niekam nebereikia rinktis tarp sportiškumo ir praktiškumo. Naujasis „Leon ST“ suderina abi šias savybes“, – sako SEAT S.A prezidentas ir vadovas Jürgen Stackmann. „Savo sportiška išvaizda, stebėtinu praktiškumu bei moderniausiomis technologijomis „Leon ST“ nustato naują standartą kompaktinių universalų klasėje. Už labai priimtiną kainą. Kaip ir didele sėkme pasižymintys „Leon“ ir „Leon SC“, taip ir ST modelis tobulai reprezentuoja SEAT prekinio ženklo vertybes.“

 Sportiška išvaizda ir išskirtinis efektyvumas buvo tarp svarbiausių prioritetų, kuriant „SEAT Leon ST“ modelį. Taupūs TDI ir TSI varikliai, kurių darbinis tūris – nuo 1,2 iki 2.0 litrų, o galia siekia nuo 63 kW (86 AG) iki 135 kW (184 AG), turi tiesioginio įpurškimo sistemą ir turbokompresorių.

 Išraiškingas grakštus dizainas

 Įspūdingai mažiems degalų sąnaudų rodikliams daug įtakos turi ir lengvas automobilio svoris. Bazinis „Leon ST“ modelis sveria vos 1233 kg, t.y. tik 45 kg daugiau negu penkerių durų „Leon“ ir tai yra lengviausias universalas savo klasėje. Nepaisant to, ST modelis gali pasiūlyti gausybę funkcionalios įrangos, kuri gerokai palengvina kasdienį vairavimą. Galinių sėdynių atlošus labai paprasta nulenkti, taip padidinant erdvę bagažui, o dvigubos grindys leidžia lengvai sukrauti ir iškrauti bagažą. Priekinio keleivio sėdynės atlošą taip pat galima nulenkti, kodėl automobilyje galėsite vežti ilgus daiktus.

 „Mes įgyvendinome tobulą pakabos konstrukciją, kuri pasižymi komfortu ir sportiškumu,“ – sako už tyrimus ir produktų vystymą atsakingas SEAT viceprezidentas dr. Matthias Rabe. „Pradedant „Leon ST“ modeliu, DCC ir kitos vairavimą palengvinančios sistemos dabar galimos visoje šio modelio automobilių gamoje.“

 Unikali dizaino kalba

 Daugiausia aplodismentų sulaukęs „Leon“ dizainas atsispindi ir ST modelyje. Preciziškai išlietos linijos sukuria jaudinantį šviesos ir šešėlių žaismą. Universalas taip pat pasižymi aštriomis linijomis ir tiksliais kampais, kurie pabrėžia modelio energiją ir gyvybingumą. 27 cm prailginta bagažinė leis sutalpinti net ir didelį bagažą, o išlenktas galinis stiklas, švelniai užapvalinta stogo linija ir raumeningi „pečiai“ dar labiau įkaitina kraują ir užtikrina – šį automobilį malonu vairuoti. Techniška „Leon ST“ elegancija atsispindi ir „full-LED“ priekiniuose bei galiniuose žibintuose.

 „Mes įsitikinę, kad dinamiškas charakteris neturi nukentėti dėl funkcionalumo. Naujas „Sport Tourer“ prideda prie „Leon“ šeimos visiškai naują dimensiją – dinamiškas „Leon ST“ siluetas atrodo pasitempęs ir elegantiškas, o praktiškumas tinka tiek darbui, tiek laisvalaikiui, tiek šeimai, tiek sportui,“ – sako „SEAT Design“ vadovas Alejandro Mesonero-Romanos. „Leon ST“ gali būti ir tiesiog unikalus sportiškas FR universalas. Savo ekspresyviu sportišku dizainu tiek priekyje, tiek gale, jis puikiai atspindi termino „sportinis universalas“ reikšmę.“

 Dinamiški ir taupūs varikliai

 Naujojo „Sport Tourer“ technologijų paketas labai panašus į „Leon“ ir „Leon SC“ modelių. Universalas siūlomas su plačiu įvairių benzininių variklių pasirinkimu. Galimos 1,2 litrų TSI variklio dvi versijos: 63 kW (86 AG) ir 77 kW (105 AG). Dėl „Start/Stop“ sistemos ir stabdžių energijos regeneracinės sistemos 77 kW variklis 100 km sunaudoja vos 4,9 litrus degalų (CO2 emisija – 114 g/km). 1,4 TSI variklis, siekiantis 90 kW (122 AG) galią bei 1,4 l 103 kW (140 AG) TSI variklis – modernūs varikliai, o pastarasis pasižymi vos 5,3 litrų vidutinėmis sąnaudomis 100 km kelio. Benzininių variklių gamos viršūnėje yra FR versija su 1,8 l TSI varikliu, išvystančiu net 132 kW (180 AG) galią ir 250 Nm sukimo momentą.

 

Plačioje „Leon ST“ dyzelinių TDI variklių gamoje puikuojasi varikliai, kurių galia svyruoja nuo 66 kW (90 AG) iki 135 kW (184 AG). Pirmasis gamos komponentas – 1,6 litrų TDI variklis su 66 kW (90 AG) galia bei pagarbos vertu 230 Nm sukimo momentu. 2,0 l TDI variklis, pasižymintis 110 kW (150 AG) galia ir 320 Nm sukimo momentu – tai galinga „SEAT Leon ST“ varomoji jėga. Padedant „Start/Stop“ ir stabdžių regeneracinei sistemoms, šis variklis vidutiniškai naudoja vos 4,1 l degalų 100 km (CO2: 106 g/km). Sportiškiausia „žvaigždė“ – tai 2,0 litrų 135 kW (184 AG) TDI variklis, pasižymintis 380 Nm sukimo mementu. Jo degalų sąnaudos yra vos 4,3 l/100 km (CO2: 112 g/km).

  Adaptyvi važiuoklės valdymo DCC sistema ir aktyvi greičio palaikymo ACC sistema

 Puikiai subalansuota pakaba paryškina dinamišką „Leon ST“ charakterį. Važiuodami jūs galite jaustis ramūs – „Leon ST“ pasižymi užtikrintomis valdymo savybėms, nors tuo pačius komfortiška pakaba puikiai sugeria kelio nelygumus. Sportiškoji SEAT FR versija siūlo naujausios kartos adaptyviąją važiuoklės valdymo sistemą DCC su trimis skirtingais vairavimo režimais, kuriuos galima pasirinkti per „SEAT Drive Profile“ valdymo sistemą centrinėje konsolėje.

 „Sport“ režimas suteikia modeliui veržlumo, o važiuojant „Comfort“ režimu universalas bus pastebimai komfortiškesnis. Taupiems ar išrankiems skirti ECO bei „Individual“ važiavimo režimai. Pasirenkant „Dynamic Pack“ paketą, jame montuojama DCC ir kintamos galios vairo stiprintuvo „Progressive Steering“ sistemos, kurios leidžia automatiškai pasistatyti automobilį bei užtikrina patikimesnį valdymą vingiuotame kelyje.

 Adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema ACC yra nauja „SEAT Leon“ vairuotojams. Radarų pagalba sistema palaiko ne tik nustatytą greitį, bet ir automatiškai laikosi nustatyto atstumo nuo priekyje važiuojančio automobilio, pati didindama ar mažindama automobilio greitį. Sistema veikia nuo 30 iki 160 km/h greičio diapazonuose. ACC sistema derinama tiek su mechanine, tiek su automatine DSG transmisija.

 Moderniausios pagalbos ir informacinės sistemos

 Moderniausios vairuotojo pagalbos sistemos taip pat atsirado naujajame „SEAT Leon ST“ modelyje. Standartinei komplektacijai priklauso „Multi Collision“ stabdžių sistema, vairuotojo nuovargį atpažįstanti sistema, automatinė trumpųjų bei ilgųjų šviesų perjungimo bei eismo juostos laikymosi automatinės sistemos. „SEAT Leon ST“ vairuotojai neliks nežinioje ir nenuobodžiaus nė minutės. Tuo pasirūpins „SEAT Connect“ operacinė sistema, atliekanti komunikacijos ir pramogines funkcijas. Visas funkcijas galima valdyti 5,8 colių skersmens lietimui jautriame ekrane.