„Renault“ pristato visiškai naują „Clio“ – penktosios kartos automobilių ikoną, kurių iš viso buvo parduota per 15 mln. vienetų.

Debiutavęs 1990 m., „Clio“ tapo geriausiai visame pasaulyje parduodamu „Renault“ grupės modeliu. „Clio“ geriau nei bet kuris kitas automobilis reprezentuoja mylimiausią prancūzų tautos mašiną, kuri nuo 2013 metų yra ir populiariausias B segmento automobilis Europoje. Įspūdingus „Clio“ pardavimus patvirtina ir tai, kad nuo 2012 iki 2018 metų šio modelio pardavimai kasmet augo.

Dar šiuolaikiškesnio ir atletiškesnio naujojo „Clio“ DNR yra tas pats, kuris užtikrino beveik 30 sėkmingų metų. Jis sukurtas remiantis geriausiomis kiekvienos iš keturių ankstesnių kartų savybėmis, taip atverčiant naują ir itin laukiamą spalvingos istorijos lapą.

  • Jau „Clio I“ pasižymėjo visais puikaus automobilio bruožais. Kaip ir 1990 m. debiutavęs modelis, naujasis „Clio“ išsiskiria tik aukštesnės klasės modeliuose, tokiuose kaip „Mégane“ ir „Espace“, naudojamomis technologijomis.
  • Iš „Clio II“ jis perėmė ypatingai aukštus erdvės ir komforto standartus.
  • Kaip „Clio III“, jis suteikia naują pirkėjų vertinamos kokybės lygį.
  • Iš „Clio IV“ jis paveldėjo įspūdingą išvaizdą, kuri tapo įkvėpimu visai „Renault“ gamai ir tikru prekiniu ženklu.

Sukurtas vadovaujantis „evoliucijos ir revoliucijos“ principu, naujasis „Clio“ perrašo taisykles brandesniu kėbulo stiliumi ir visiškai naujos išvaizdos salonu. Pasižymintis išraiškingesnėmis linijomis ir labiau išryškinta priekine dalimi, naujasis „Clio“ atrodo gyvybingesnis ir šiuolaikiškesnis, tuo pačiu išlikdamas akimirksniu atpažįstamu, nors 100 proc. detalių yra naujos. O salone revoliucija yra daugiau nei akivaizdi. Visiškai naują salono išvaizdą įkvėpė aukštesnės klasės segmentas, tiek kalbant apie pirkėjų vertinamą kokybę, tiek ir apie įdiegtas technologijas. Šiuos privalumus įvertins visi vairuotojai, nes automobilis tapo dar praktiškesnis ir patogesnis.

„Penktosios kartos „Clio“ mums yra itin svarbus, kadangi jis yra geriausiai parduodamas modelis segmente ir antras populiariausias visų klasių automobilis Europoje. „Clio“ yra ikona ir naujausia jo karta turi pačias geriausias ankstesnių modelių savybes. „Clio IV“ išvaizda pavergė mūsų pirkėjus ir vis dar yra geidžiama, tad mes nusprendėme išsaugoti šį DNR, tuo pačiu naujajam modeliui suteikdami šiuolaikiškumo ir elegancijos. O salone įvyko tikra revoliucija, žymiai pagerinus pirkėjų vertinamą kokybę, su daugiau rafinuotumo ir technologijų. Ir tai yra geriausias visų laikų „Clio“.“

Laurens van den Acker, Korporatyvinio dizaino padalinio vyresnysis viceprezidentas

Naujasis „Clio“ yra vienas pirmųjų „Drive the Future (2017–2022)“ plano „Renault“ grupės modelių. Pristatytas 2017 m. rudenį, planas turi tris pagrindines kryptis:

  • Elektrinę. Iki 2022 m. „Renault“ grupė pristatys 12 elektrifikuotų modelių. Naujasis „Clio“ yra pirmasis automobilis , kuris turės „Renault“ sukurtą hibridinę „E-Tech“ variklio technologiją.
  • Taip pat iki 2022 m. svarbiausiose rinkose bus pristatyti tinklo duomenis naudojantys automobiliai. Naujasis „Clio“, turintis naują Aljanso sukurtą tinklo duomenis naudojančią multimedijos sistemą, puikiai atspindį šį perėjimą.
  • Savavaldę. Iki 2022 m. bus pristatyta 15 modelių, kurie turės savavaldžio važiavimo technologijas. Naujasis „Clio“ yra miesto automobilių pradininkas, kuriame bus diegiamos savavaldį važiavimą įgalinančios vairuotojo pagalbinės sistemos.

Naujasis „Clio“ yra kertinis strategijos, skirtos sutvirtinti Aljanso partnerių bendradarbiavimą, modelis. Ši strategija paremta kuriant bendras technologijas ir naudojant naujas platformas, tokias kaip „CMF-B“ – naujasis „Clio“ yra pirmasis naujos platformos elektrinius ir elektroninius modulius naudojantis automobilis. Šioje platformoje gali būti diegiamos naujausios technologijos, taip prisitaikant prie rinkos poreikių.

Naujos kartos „Renault“ modelių pionierius – naujasis „Clio“ – taip pat galimas „R.S. Line“ versijoje, kurią sukurti įkvėpė „Renault Sport“ padalinys, taip pat ir kaip visiškai naujos išvaizdos „INITIALE PARIS“ versija.

Ryški naujojo „Renault Clio“ revoliucija salone

Pristatymas

Pastebėti užtenka vos akimirkos. Pirkėjų vertinama kokybė ir salono ergonomika buvo naujojo „Clio“ interjerą kūrusių dizaino komandų prioritetas. Salonas yra visiškai kito kokybės lygio su apdailai panaudotomis aukščiausios klasės medžiagomis, minkšta prietaisų skydelio, durelių ir centrinės skydelio dalies apdaila ir itin kruopščiu surinkimu. Ne toks masyvus, todėl salone užtikrinantis daugiau erdvės, ir su daugiau naujų technologijų, naujojo „Clio“ pažangus „Smart Cockpit“ prietaisų skydelis yra pritaikytas vairuotojui, o jo banguotos formos dar labiau pabrėžia erdvę. Turėdamas didžiausius ekranus segmente, jis siūlo naujos kartos ergonomiką dar labiau įtraukiančiam važiavimo potyriui. Naujajame „Clio“ įdiegtos šiame segmente anksčiau nematytos technologijos, pavyzdžiui, mieste itin patogus elektrinis stovėjimo stabdys, tapo prieinamos visiems.

Multimedijos ekranas

Svarbiausias „Smart Cockpit“ prietaisų skydelio elementas yra 9,3 colių įstrižainės (dvigubai didesnis nei 7 colių) didžiausias kada nors „Renault“ automobilyje sumontuotas ekranas. Vertikali ir šiek tiek išgaubta planšetė, įkvėpta „Espace“ ekrano, vizualiai padidina prietaisų skydelį, taip salonui suteikiant labiau šiuolaikinę išvaizdą ir didesnį patogumą naudotis. Į vairuotoją pakreiptame ekrane su naująja „EASY LINK“ junglumo sistema itin patogiai valdomos multimedijos, navigacijos ir pramoginės programos, taip pat „MULTI-SENSE“ nustatymai.

Skaitmeniniai rodmenys

Naujajame „Clio“ pirmą kartą buvo sumontuotas skaitmeninis ekranas, pakeitęs tradicinius analoginius rodmenis – ši technologija atkeliavo tiesiai iš aukštesnės klasės segmento modelių. TFT technologijos ekranas, kurio įstrižainė siekia nuo 7 iki 10 colių, gali būti itin lengvai pritaikytas patogiam naudojimui, o 10 colių versijos ekrane rodoma ir GPS navigacijos sistema. Su dviem 9,3 ir 10 colių įstrižainės ekranais, naujasis „Clio“ yra didžiausius ekranus klasėje turintis automobilis.

Prietaisų skydelis

Ypatingai daug dėmesio skirta visiškai naujam „Clio“ prietaisų skydeliui. Jis suskirstytas į tris dalis: viršutinę dalį su minkštu paviršiumi, minkštai padengtą ir pritaikomą centrinę skydelio dalį ir apatinę funkcionalią dalį su daiktadėže. Banguojančios prietaisų skydelio linijos vizualiai dar labiau praplatina priekinę salono dalį, o šį įspūdį sustiprina ir horizontalios centrinės ir šoninės vėdinimo sistemos grotelės. Žemiau centrinio ekrano buvo sumontuoti itin ergonomiški ir patogūs naudotis mygtukai ir klimato kontrolės valdikliai.  

Vairas

Naujas ir elegantiškesnis vairas, sumontavus kompaktiškesnę nei ankstesniame modelyje oro pagalvę, yra mažesnis, todėl vairuotojas geriau mato prietaisų skydelį. Su suformuotomis patogiomis zonomis pirštams ir plokštesniu apvadu, vairą laikyti yra vienas malonumas. Jame sumontuoti nauji, daugiau funkcijų turintys šviečiantys mygtukai, o pirkėjų vertinamos kokybės pojūtį dar labiau sustiprina matinio chromo apdaila.

Centrinė skydelio dalis

Centrinė skydelio dalis yra labai svarbus naujojo „Clio“ pažangaus „Smart Cockpit“ prietaisų skydelio elementas. Ją sumontavus aukščiau buvo užtikrinta geresnė ergonomika, o čia esančia trumpesne pavarų svirtimi naudotis itin patogu. Centrinės skydelio dalies, kurios paviršius yra minkštas, o išorinis kraštas turi ypatingą apšvietimą, išvaizdą galima keisti ir pritaikyti prie salono apdailos. Apatinėje skydelio dalyje esančios praktiškos daiktadėžės su belaidžiu telefono įkrovimu suteikia dar daugiau patogumo.

Sėdynės

Tokios sėdynės, kokios sumontuotos naujajame „Clio“, dažniausiai būna tik aukštesnės klasės automobiliuose. Turėdamos ilgesnę sėdimąją dalį ir labiau išgaubtą formą, jos suteikia dar geresnį prilaikymą. Jų išgaubtos ir minkštos nugarėlės užtikrina žymiai daugiau vietos sėdinčių gale keleivių keliams, o išlenkti ir plonesni galvų atlošai neužstoja vaizdo žiūrint atgal, taip pat gale sėdintiems keleiviams suteikia didesnį erdvės pojūtį. Kaip ir prietaisų skydeliui, sėdynėms buvo itin kruopščiai atrinktos apdailos medžiagos, taip dar labiau sustiprinant kokybės pojūtį salone. Pačios sėdynės yra labiau ergonomiškos, o dėl lengviau pasiekiamų reguliavimo nustatymų, jomis patogiau naudotis.

Durelių apdaila

Naujojo „Clio“ durelių apmušalai gali būti minkšti, o tai taip pat unikalu šiame segmente. Dideli apdailos elementai tokie kaip porankiai gali turėti skirtingus intarpus, taip išvaizdai suteikiant daugiau žaismingumo ir pritaikant prie skirtingų apdailos derinių. Šie intarpai taip pat turi švelnų ir dėmesio neblaškantį aplinkos apšvietimą.

Pritaikymas

Kiekvienas naujojo „Clio“ pirkėjas gali susikurti savo norimą išvaizdą, pasinaudodamas skirtingais dizaino paketais ir pasirinkdamas kaip atrodys centrinė skydelio dalis, prietaisų skydelis, vidinė durelių apdaila, vairas ir porankiai. Galima rinktis iš mažiausiai aštuonių salono apdailos derinių ir pasinaudoti pažangiomis pritaikymo galimybėmis keičiant per visą prietaisų skydelio plotį ties vėdinimo grotelėmis einančios juostos išvaizdą. Naujajame „Clio“ taip pat galimas aštuonių skirtingų atspalvių salono aplinkos apšvietimas.

Pristatymas

Žvelgiant iš bet kurios pusės elegantiškesnis ir dinamiškesnis naujasis „Clio“ paveldėjo jausmingas pirmtako kėbulo linijas. Naujasis modelis tapo ekspresyvesnis, bet išlaikė aptakias formas, o priekyje ant variklio gaubto esančiomis briaunomis pabrėžiami atletiški bruožai. Priekinės grotelės yra didesnės, o ryškesnių formų priekinis buferis turi itin išraiškingą centrinę dalį su papildomomis grotelėmis geresniam variklio aušinimui. Kalbant apie dydį, naujasis „Clio“ už pirmtaką yra 14 mm trumpesnis (4048 mm ilgio, 1798 mm pločio), bet turi erdvesnį saloną. Užtikrinant geresnę aerodinamiką ir labiau atletišką išvaizdą, aukštis buvo sumažintas 30 mm (1440 mm). 17 colių skersmens ratlankiai (priklauso nuo komplektacijos) dar labiau pabrėžia dinamišką automobilio išvaizdą. Tokios detalės kaip ryklio peleko formos antena, visų šviesų LED žibintai, nuožulni galinė dalis ir chromo apvadais įrėminti langai suteikia dar šiuolaikiškesnę išvaizdą ir padidina pirkėjų vertinamą kokybės pojūtį.

Kėbulo spalvos

Naujasis „Clio“ siūlomas su keliomis naujomis spalvomis, tokiomis kaip „Valencia Orange“, „Vison Brown“ ir „Celadon Blue“. Pabrėžiant naujojo „Clio“ gyvybiškumą, nauja „Valencia Orange“ spalva sukuria neįtikėtinai gilų spindesį, kurį suteikia ypatingas oranžinio atspalvio lakas – ši technologija pirmą kartą pritaikyta automobilių pramonėje. Iš viso naujasis „Clio“ gali būti dažomas 11 skirtingų spalvų ir turi tris išorės apdailos paketus (raudoną, oranžinį ir juodą).

Oro nukreipimo angos

Naujasis „Clio“ yra pirmasis modelis, kurio priekinių ratų arkose yra oro nukreipimo angos. Šie ortakiai mažina pasipriešinimą ir pagerina aerodinamiką, taip mažinant degalų sąnaudas. Dar vienas privalumas – dar dinamiškesnis ir sportiškesnis naujojo „Clio“ įvaizdis.

Priekiniai žibintai

Net bazinės naujojo „Clio“ komplektacijos modelio priekiniai žibintai turi visų šviesų LED technologiją ir C formos šviesos elementus, būdingus tik „Renault“ automobiliams. Jie naujajam „Clio“ suteikia dar ekspresyvesnę išvaizdą, o žibintai viršuje yra paryškinti elegantišku deimanto briaunų raštu.

 Bagažinė

Bagažinė buvo konstruojama taip, kad jos formos būtų kuo labiau statmenos. Aukščiausios klasės „BOSE“ garso aparatūra buvo pilnai integruota, todėl ji nesumažino bagažinės tūrio, kuris dabar yra didesnis, siekia 391 l (salone papildomai yra 26 l talpos dėtuvių) ir yra didžiausias klasėje. Dvigubas bagažinės dugnas palengvina daiktų įdėjimą, o nulenkus galinių sėdynių nugarėles, dugnas yra lygus.

Galiniai žibintai

Taip pat kaip priekiniai, išraiškingesni galiniai žibintai turi naują C formos šviesos elementą, sukuriantį ypatingo gylio efektą. Trečiasis, ilgesnis ir siauresnis stabdžio žibintas yra sumontuotas virš galinio lango.

Šonai

Aptakios ankstesnės kartos formos, pabrėžtos ties langais integruotomis galinių durelių rankenėlėmis, buvo patobulintos sumaniais estetiniais sprendimais. Tai yra chromuoti langų apvadai, blizgūs juodos spalvos langų rėmai ir durelių rankenėlės, taip pat durelių apačioje sumontuotos metalinės apdailos juostos su įspaustu „Clio“ užrašu. Tokia kruopšti apdaila ir dėmesys detalėms dar labiau padidina pirkėjų vertinamą išorės kokybę.

Galinė dalis

Automobilio gale kaip ir šonuose yra sumontuoti chromuoti apdailos elementai. Siekiant pabrėžti aukštą kokybę, perėjimas nuo bagažinės durelių iki buferio dabar yra nuožulnus ir tolygus. Ilgi, bagažinės durelėse sumontuoti galiniai žibintai dar labiau paryškina plačią galinės naujojo „Clio“ dalies išvaizdą.

Naujasis „Renault Sport“ įkvėptas ženklas

Su naujuoju „Clio“ debiutuoja ir naujas „Renault Sport“ ženklas „R.S. Line“, kuris pakeis dabartinę „GT-Line“ versiją. „GT-Line“ buvo sportiškos išvaizdos modelių pradininkas, nuo 2010 m. visose rinkose įtvirtinęs „Renault Sport“ gamos strategiją. Su atnaujinta ir gausesne įranga, „R.S. Line“ versija yra daugiau nei vien tik kitas vardas.

„R.S. Line“ pasižymi labiau atletiškomis išorės formomis ir sportiška salono išvaizda, taip patenkinant tų pirkėjų lūkesčius, kurie dinamiška apdaila stengiasi pabrėžti dar didesnį išskirtinumą.

„R.S. Line“ taip pat yra itin artimas galingajai „R.S.“ versijai, kurios dvi raidės yra pirmapradžio sportinio važiavimo sinonimas. Naujasis ženklas išryškina visas svarbiausias „Renault Sport“ išorės ir salono dizaino linijas. Išorėje naujasis „Clio R.S. Line“ turi sumontuotą „F1“ oro skirstytuvą – visų „R.S.“ modelių skiriamąjį atributą. Taip pat jis išsiskiria korio formos grotelėmis, specialiais 17 colių ratlankiais ir atletiška galine dalimi.

Salone taip pat pabrėžiami tokie išskirtiniai „R.S. Line“ elementai kaip sportinės sėdynės su didesniu šoniniu prilaikymu, anglies pluošto išvaizdos intarpai, perforuota oda aptrauktas vairas su dvigubu „R.S.“ žymėjimu, aliuminio pedalai ir tamsios apdailos medžiagos su raudonais dygsniais ir kraštais.

„R.S. Line“ naujajam „Clio“ suteikia dar daugiau sportiškumo ir leidžia pirkėjams patirti markės automobilių sporto paveldą, kuris ir šiandien išnaudojamas visu pajėgumu nuo „Formulė 1“ lenktynių iki klientų varžybų.aujasis „Renault Clio INITIALE PARIS“

Naujojo „Renault Clio“ nauja „INITIALE PARIS“ versija

Siūloma su daug „Renault“ gamos modelių („Captur“, „Scénic“, „Talisman“, „Koleos“ ir „Espace“), visiškai naujos išvaizdos „INITIALE PARIS“ versija pristatoma ir naujajame „Clio“, taip vairuotojams perteikiant pačią geriausią „Renault“ patirtį.

Išorėje naujasis „Clio INITIALE PARIS“ išsiskiria išgrynintu ir ypatingai elegantišku stiliumi. Chromo elementai paryškina langus, apatines durelių apsaugas ir groteles. Šios, taip pat kaip ir priekiniai sparnai, yra pažymėti „INITIALE PARIS“ ženklu. Išskirtinis stilius yra pabrėžiamas ir ryklio peleko antena, taip pat specialiais 17 colių „INITIALE PARIS“ ratlankiais.

Naujojo „Clio INITIALE PARIS“ salonas galimas dviejų skirtingų kombinacijų: juodos ir smėlio pilkumo spalvos. Tik šioms versijoms siūlomos išskirtinės paminkštinto užpildo, specialiu raštu dygsniuotos ir odiniais apmušalais aptrauktos sėdynės. Taip pat šioje versijoje yra ypatingas pastorinto apvado ir oda aptrauktas vairas.

Naujasis „Clio“ pratęsia spalvingą stilingų ir išskirtinių „Clio“ modelių gamą, kuri debiutavo 1991 m. pristačius „Clio Baccara“, su dar elegantiškesne ir subtilesne „INITIALE PARIS“ versija, vairuotojams sukuriant nepakartojamą salono atmosferą.