Sekant „Renault Sport“ tradicijas, šis naujos kartos MÉGANE R.S. TROPHY-R rezultatas priklauso nuo automobilio galios – jo 300 AG variklis yra toks pat kaip ir „Mégane R.S. Trophy“, kuris buvo pristatytas 2019 m. pradžioje.

Nedidelė specialistų komanda per labai trumpą laiką MÉGANE R.S. TROPHY-R sukūrė kaip lenktyninį automobilį, komanda buvo susitelkusi ties trimis aspektais: maksimalus svorio sumažinimas (iki 130 kg, lyginant su „Mégane RS Trophy“, neskaičiuojant kitų parinkčių), aerodinamikos tobulinimas ir radikalesnis varomųjų ašių pritaikymas.

Nurburgringe pasiektas rekordas bei „Renault Sport“ aistra sportui lėmė naujus iššūkius, pavyzdžiui, „Spa-Francorchamps“ lenktynių trasoje, kuri buvo prestižinių 24 valandų Spa lenktynių akcentas. Naujasis MÉGANE R.S. TROPHY-R „Spa-Francorchamps“ lenktynių trasoje pasiekė naują oficialų serijinių miesto automobilių absoliutų rekordą ir kontrolinį laiką. R.S. dienomis buvo sumuštas Belgijos lenktynių trasos rekordas, ir tai padaryta 2019 m. liepos 24 d., 11.55 val.

„Mégane R.S. Trophy-R“ vairuotojas Laurentas Hurgonas, daugelio rekordų savininkas, vairuojantis skirtingų kartų automobilius Nurburgringo lenktynių trasoje: „Aš ir vėl labai didžiuojuosi ir džiaugiuosi. „Spa-Francorchamps“ yra viena vairuotojų mėgstamiausių Europos lenktynių trasų. Ji labai greita ir sudėtinga, o šis automobilis puikiai tinka šiai konfigūracijai. Darbas, atliktas su aerodinaminiu balansu, visiškai atsipirko. Jausmas važiuojant per Raidillon, Pouhon ir Blanchimont kampus yra tikrai puikus. Koks tai malonumas!“ 

 Be fanų, esančių varžybų vietoje, lenktynes realiu laiku stebėjo visa „Renault Sport“ bendruomenė savo socialiniuose tinkluose. Puiki ir praktiškai precedento šioje srityje neturinti iniciatyva.

Šios R.S. dienos buvo rengiamos kaip „Formula Renault Eurocup“ renginio dalis „Toboggan of the Ardennes“ vadinamoje vienoje gražiausių pasaulio lenktynių trasų su savo legendiniais linkiais, tokiais kaip Raidillon de l’Eau Rouge. Tai buvo galimybė mūsų dienomis (iš naujo) atrasti vakarykščius „Renault Sport“ modelius, taip pat surengti išskirtinius susitikimus su įvairių čempionatų ekspertais ir vairuotojais. Tarp dviejų bandymų sesijų trasoje galėjo važiuoti R.S. modelių savininkai. Jie taip pat galėjo susitikti su Laurentu Hurgonu, kuris visada džiaugiasi galėdamas pasidalinti savo aistra su gerbėjais. O kad ši patirtis tęstųsi ilgiau, „Renault Sport“ sukūrė patrauklią TROPHY-R tekstilės liniją, kuri buvo parduodama renginio metu ir kurią taip pat galima rasti svetainėje: www.renaultsport.com.

„Mégane R.S.“ istorija ir jo rekordai tęsiasi daugiau kaip 10 metų, ypač Nurburgringo lenktynių trasoje. Tai prasidėjo nuo pačio pirmojo rekordo priekinių varomųjų ratų kategorijoje 2008 m.: „Mégane R.S. R26.R“ apvažiavo Nordschleife ratą per 8’17 ‘. Po trijų metų pasiektas naujas rekordas su antrosios kartos „Mégane R.S. Trophy“ versija, kurią vairavo Laurentas Hurgonas (8’07“97). 2014 m. jis pirmą kartą atvažiavo greičiau nei per 8 minutes (7’54“36) su trečiosios kartos „Mégane“. Jis taip pat vairavo naująjį MÉGANE R.S. TROPHY-R ir pasiekė naują greičio rekordą su 07’40“100 kontroliniu laiku 20,600 km Nordschleife lenktynių trasoje (arba 07’45“389 oficialiame 20,832 km rate), siekiant šių rekordų kova dėl kiekvienos sekundės vis sunkesnė. O dabar Laurentas Hurgonas pasiekė naują rekordą, šį kartą „Spa-Francorchamps“ lenktynių trasoje.

MÉGANE R.S. TROPHY-R bus pristatyta į rinką iki 2019 m. pabaigos, tai bus ribota 500 egzempliorių serija. Kaina: prasidės nuo 55 000 eurų (kaina Prancūzijoje, kitose šalyse gali skirtis).

Per pirmąjį viešą MÉGANE R.S. TROPHY-R pasirodymą 2019 m. gegužės 24 d., atidarant MONAKO FORMULA ONE GRAND PRIX, šį automobilį vairavo „Renault F1“ komandos vairuotojai Daniel Ricciardo ir Nico Hulkenberg.

Kuriant naująjį „Mégane R.S. TROPHY-R“, „Renault Sport“ dirbo su žinomais techniniais partneriais: „Akrapovič“ – išmetimo sistemos, „Brembo“ – stabdžiai, „Bridgestone“ – padangos, „Öhlins“ – amortizatoriai, o „Sabelt“ – specialios formos sėdynės.