Latvis Martins Sesks su „ADAM R2” ir toliau išlieka lyderiu po penktojo „FIA ERC Junior U27” etapo. 

Po „FIA ERC Junior U27” priešpaskutinio etapo Lenkijoje „ADAC Opel Rallye Junior” komanda užima pirmąją poziciją. Tačiau Mikolaikų žvyrkelis 19-mečiui latviui Martins Sesks ir jo šturmanui Renars Francis nebuvo toks svetingas ir lengvas. M.Sesks šeštadienį pirmavo penktame specialiame čempionato etape, tačiau sudaužęs automobilį turėjo pasitraukti jau iš pirmoje ralio rato. Po nedidelio automobilio „ADAM R2“ remonto „ADAC Opel Rallye Junior Team” komandos narys iš Latvijos kitą dieną vėl galėjo stoti prie starto linijos ir tęsti pasirodymą čempionate. Po keletą sėkmingų ratų – vėl nesėkmė. Sesks antrą kartą sudaužęs automobilį, Lenkijoje vykusiame ralyje nepelnė nė vieno taško.

Pagal „FIA ERC Junior U27” taškų skaičiavimo schemą, siekiant nustatyti poziciją bendroje rezultatų lentelėje, atsižvelgiama į keturis galutinius individualius rezultatus iš šešių. Tai reiškia, kad nesėkmė Lenkijoje latviui nesutrukdys startuoti čempionato paskutiniame etape Latvijoje, spalio viduryje, o bendroje rezultatų lentelėje jis užima pirmąją vietą. Komandos nariui Tomui Kristensson (27 metų švedas) „FIA ERC Junior U27” čempionate Lenkijoje sekėsi kur kas geriau – šiame etape jis pelnė 38 taškus ir 39 galimų ir rikiuojasi antroje pozicijoje. Bendri rezultatai leidžia „ADAC Opel Rallye Junior” komandai rikiuotis pirmoje pozicijoje.

„Džiaugiuosi rezultatu. Su „ADAC Opel Rallye Junior“ mes dar kartą buvome pasiruošę atskleisti „ADAM R2“ potencialą. Aišku, tikėjausi kitokio rezultato. Tokia šio čempionato etapo eiga nebuvo mūsų planuose. Padariau dvi klaidas iš eilės, o tai jau tikrai per daug. Apgailestauju, kad komandos nariai turėjo skubiai remontuoti apgadintą automobilį, kad galėčiau startuoti kitą ralio etapo dieną. Esu jiems dėkingas už įdėtas pastangas ir darbą. Be jų pagalbos negalėčiau džiaugtis dabar esamu rezultatu“, – po varžybų kalbėjo M.Sesks.

Tomas Kristensson su šturmanu Henriku Appelskog pasiektu rezultatu džiūgavo labiau. „Džiaugiuosi savo pirma „ADAC Opel Rallye Junior” komandai iškovota pergale, nors ir pavėluotai. Šis čempionato etapas man patiko dėl specialaus žvyro ruožo, o su „ADAM R2” jį įveikti buvo vienas malonumas. Apgailestauju, kad Martins turėjo pasitraukti iš šio etapo. Norėčiau ir toliau su juo lenktyniauti, be to manau, jis nusipelnė laimėtojo titulo. Visą sezoną Martins rodė labai gerus rezultatus“, – sako „ADAC Opel Rallye Cup“ praėjusio sezono čempionas Tomas Kristensson.

Pasak „Opel Motorsport” direktoriaus Jorg Schrott, Martins šį sezoną parodė didelę pažangą. „Šis jaunas lenktynininkas turi talentą, nori mokytis ir daug dirba. Džiaugiuosi, kad šiame etape puikiai sekėsi Tomui, kuris šį kartą puikiai susidorojo su kliūtimis ir įveikė žvyrkelio ruožą. Mūsų „ADAC Opel Rallye Junior“ komanda „ERC Junior” čempionate lyderio pozicija džiaugiasi jau ketvirtą kartą”, – sakė J.Schrott.

Šeštasis, paskutinysis „FIA ERC Junior U27” sezono etapas „Rally Liepaja”, vyks spalio 12-14 dienomis, Latvijoje. Latvijos uostamiestyje paaiškės, kas taps naujasis Europos ralio jaunasis čempionas.

„FIA ERC Junior U27” pozicijos po 5 iš 6 ralio etapų:

1. Sesks 132 taškai (European Champion); 2. Kristensson 111 taškų; 3. Llarena 97 taškai; 4. Gago 67 taškai; 5. Vita 67 taškai; 6. Wagner 60 taškų; 7. Munnings 53 taškai; 8. Broz 37 taškai; 9. Hokkanen 36 taškai; 10. Stengg 21 taškas; 11. Blach Nunez 15 taškų.