Nuo 2021-ųjų japonų gamintojas Honda planuoja nebetiekti Europos rinkai automobilių su dyzeliniais varikliais. Juos turėtų pakeisti elektromobiliai ir hibridiniai modeliai.

Tokių priemonių Honda vadovai nusprendė imtis reaguodami į Europoje griežtėjančius ekologinius reikalavimus ir mažėjančią dyzelinių automobilių paklausą. Tikimasi, kad šį praradimą pavyks kompensuoti elektrinėmis jėgainėmis.

Atitinkami procesai jau vyksta. Honda CR-V Europai tiekiamas ne su dyzeliniais agregatais, o su su hibridinėmis sistemomis. Naujoji Honda E išvis neturi vidaus degimo variklio. 2020-ais Senajame Pasaulyje debiutuosianti Honda Jazz turės hibridinę jėgainę.

Dyzelinių variklių atsisakymas – tai dar ne visos naujienos. Iki 2025-ųjų Honda planuoja trečdaliu sumažinti modelių gamą, palikdama tik populiariausius iš jų. Tai turėtų leisti maždaug 10 proc. sumažinti pasaulines gamybos išlaidas. Sutaupytas lėšas japonai planuoja panaudoti tyrimams.

Atsisako dyzelių ir kiti gamintojai, tačiau tai dar nereiškia, kad jų laikas baigėsi. BMW atstovai įsitikinę, kad dyzeliniai agregatai aktyviai bus naudojami dar maždaug 20 metų.