Civic komandai, vadovaujamai didelių projektų vadovo

Mitsuru Kariya, buvo duota užduotis sukurti ir ištobulinti naująjį Civic modelį. Nors ir dabartinis Civic modelis Europos C segmento automobilių rinkoje žinomas dėl savo unikalios stilingos išorės bei praktiško interjero, tačiau Mitsusu Kariya bei jo komanda siekė dar geriau įsigilinti į Europos vartotojų poreikius ir norus. Dabartinis Civic modelis tapo atspirties tašku, į kurį buvo sutelktas dėmesys, siekiant sukurti dar geresnį automobilį.

 

„…vertindami mūsų klientų poreikius, supratome, kad daugeliu požiūrių europiečiai yra reiklūs, o jų norai − ypatingi. Kurdami naują automobilį, sutelkėme dėmesį į tai, kad pateisintumėme klientų lūkesčius, ir tokiu būdu automobilio kūrimo standartus pakėlėme į naują lygmenį.“ didelių projektų vadovas Mitsuru Kariya) Šiuo metu Europoje nuolat augant degalų kainoms, o aplinkosaugai siekiant sumažinti išmetamų teršalų lygį, iš Europos vartotojų apklausos paaiškėjo, kad dabartiniams Civic klientams svarbu ne tik šiuolaikiškas stilius ir techninės automobilio charakteristikos, bet ir pažangios technologijos, kurių dėka Civic automobilis būtų dar ekonomiškesnis ir ekologiškesnis.

 

Naujasis Civic modelis buvo kuriamas ketverius metus. Beveik visi šiame Civic modelyje naudojami komponentai anksčiau jame nebuvo naudoti arba buvo labiau patobulinti, atkreipiant dėmesį į pakabos sistemą, su kuria pagerėtų važiavimo kokybė ir valdymas, salono medžiagas, užtikrinančias bendrus salono privalumus, naują dizainą bei aerodinamiką, kurių dėka būtų atnaujintas įvaizdis ir pagerintas efektyvumas, bei variklį, siekiant pagerinti technines automobilio charakteristikas bei sumažinti CO2 išmetimą.

 

Iš esmės naujasis Civic modelis remiasi stipriosiomis savo pirmtako savybėmis, pakeltomis į gerokai aukštesnį lygį. Šis automobilis yra vienas iš geriausių šio sektoriaus modelių CO2 emisijų mažinimo atžvilgiu – dyzelinio variklio modelis į aplinką išskiria tik 110g/km anglies dvideginio, esant 150 AG ir 350 Nm sukimo momentui.