Tokius planus paviešino Ola Kalenius (Ola Källenius), gegužę tapsiantis koncerno Daimler vadovu.

 

Manager Magazin teigimu, tokį vokiečių sprendimą lėmė keli veiksniai, tarp kurių – ir buvusio Renault -Nissan aljanso vadovo Karlo Gono (Carlos Ghosn) problemos su teisėsauga bei dabartinio Daimler vadovo Diterio Cetšės (Dieter Zetsche), gerai sutarusio su K. Gonu, pasitraukimas iš posto.

Taip pat Daimler, iki 2021-ųjų, taikant išlaidų mažinimo ir efektyvumo didinimo priemones, sutaupyti šešis milijardus eurų. Neoficialiai teigiama, kad visame pasaulyje be darbo liks apie 10 000 koncerno darbuotojų.

Priminsime, kad bendrais Daimler ir Renault-Nissan projektais buvo pikapai Mercedes X-class bei Nissan Navara, turintys bendrą platformą, bei tarpusavyje susiję Smart ForFour ir Renault Twingo. Lieka neaišku, kaip koncernai dalinsis bendrą, Meksikoje veikiančią, variklių gamyklą.