Populiariausias pasaulyje rodsteris pakeitė veidą ir pridėjo vairavimo kokybės

Leverkuzenas, lapkričio 15 d. „Mazda MX-5“ rodsteris visuomet buvo mylimas už judrumą ir paklusnumą vairuotojo komandoms. Atnaujintas MX-5 šių savybių tiesiog turi dar daugiau.

Pirmiausia į akis krenta agresyvesnis atnaujinto rodsterio priekis, tačiau maloniausi dalykai slypi viduje. Koncerno inžinieriai patobulino automobilio akceleratoriaus valdymo sistemą taip, kad  kiekvienas pedalo spustelėjimas be jokių pauzių didina variklio sūkius. Žaibiška reakcija itin gerai juntama važiuojant nedideliu greičiu – tuomet reakcijos trukmės žmogaus juslės tiesiog nespėja užfiksuoti.  

Pokyčių susilaukė ir vakuuminis stabdžių stiprintuvas – nauji nustatymai pagerino stabdymo kontrolę. Taip pat pavyko geriau paskirstyti svorį tarp ašių.

Visų šių patobulinimų rezultatą lengviausia pajusti įveikiant posūkius – stabdant ir pagreitėjant. MX-5, kurio stichija visuomet buvo vingiuoti keliai, nuo šiol juose jausis dar geriau.

Dar vienas labai svarbus patobulinimas – naujo tipo variklio dangtis ir jo valdymo sistema. Susidūrimo su pėsčiuoju atveju sistema automatiškai pakelia dangtį, tokiu būdu gerokai padidėja smūgio zona ir sumažėja poveikio koncentracija, todėl pėsčiojo sužalojimai būna mažesni. Pakeista apatinė buferio dalis dabar geriau apsaugos žmonių kojas. Šie saugumo sprendimai lemia, kad MX-5 jau dabar atitinka griežtinamus ES pėsčiųjų apsaugos standartus. 

Suprantama, kad tokie patobulinimai turėjo įtakos viso automobilio pirmagalio išvaizdai. Giliau įsodintos radiatoriaus grotelės ir naujos išvaizdos priekinis buferis suteikė automobilio priekiui išraiškingumo, jis atrodo platesnis ir žemesnis. Nauji rūko žibintų lizdai ir priekinis spoileris pagerino MX-5 aerodinamines savybes.

Kaip ir anksčiau, „Mazda MX-5“ bus siūlomas su dviejų tipų sulankstomu stogu – kietu ir sintetinio audinio. Pridėta ir viena nauja kėbulo spalva – „Dolphin Grey“ pilka. Tokia pat spalva dažomi ir vairo stipinai bei priekinės konsolės dekoro detalės.

MX-5 siūlomas su dviem varikliais – 126 AG 1,8 litro darbinio tūrio MZR, komplektuojamu su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže, arba 160 AG 2 litrų darbinio tūrio MZR, komplektuojamu su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.

Automobilių prekybos salonuose atnaujintas „Mazda MX-5“ rodsteris pasirodys jau kitais metais.