„Alpine“ modelių gamoje išskirtinės išvaizdos sportinis automobilis „A110S“ papildė „A110 Pure“ ir „A110 Légende“ automobilius. Prabangiausias gamoje „A110S“ yra lengvas kupė, pasižymintis didele variklio galia, specialiai suderinta važiuokle ir naujais apdailos elementais.
„A110S“ buvo sukurtas užtikrinti itin tikslų valdymą ir didelį stabilumą važiuojant greitai. Rafinuota išvaizda dominuoja išorėje ir salone, o apdailai panaudotos tokios aukštos klasės medžiagos kaip anglies pluoštas ir „Dinamica“ apmušalai, kurie dar labiau pabrėžia sportinio automobilio prigimtį.
Kaip ir kiekvienas „Alpine“ modelis, „A110S“ yra vos 1114 kilogramų sveriantis dvivietis sportinis automobilis su bazėje sumontuotu varikliu, pasiekiančiu 292 AG. Jis yra ir itin azartiškas važiuojant bet kokiu greičiu, ir itin patogus važinėti kasdien. „A110S“ puikiai atspindi kertinius „Alpine“ principus: lengvo svorio konstrukciją, kompaktiškus matmenis ir ypatingai geras savybes užtikrinantį manevringumą.
„A110S“, kurį jau galima užsisakyti, kainuoja nuo 66 500 eurų*, o pirmieji automobiliai atstovybėse pasirodys spalio mėnesį. Pirmieji modeliai pirkėjus pasieks jau metų pabaigoje.
„A110S“ užtikrina ypatingą „Alpine“ vairavimo patirtį. Nuo pat „Alpine“ projekto pradžios mūsų tikslas buvo pasiūlyti įvairias „A110“ versijas su tik joms būdingomis skirtingomis valdymo ir galios charakteristikomis, – sako „Alpine“ vykdomasis direktorius Sébastienas Erphelinas. – Kaip ir kiti „A110“ modeliai, ši versija taip pat yra itin lengvai valdoma ir patogi naudotis kasdien. „A110S“ puikiai tinka visiems vairuotojams, nepaisant jų patirties.“
Išorės ir salono dizainas
Pasižymėdamas tik šiam modeliui būdingais apdailos elementais, „A110S“ itin skiriasi nuo kitų „A110“ modelių. Jis turi tokius naujus dizaino elementus kaip anglies pluošto ir oranžinės spalvos vėliavų fragmentus ant galinių statramsčių, juodą „Alpine“ užrašą gale, oranžinės spalvos stabdžių apkabas ir specialiai šiam modeliui sukurtus juodus „GT Race“ ratlankius, atspindinčius sportišką šio automobilio charakterį. „A110S“ turi žemesnę prošvaisą, taip pat jis gali būti nudažytas tik šiam modeliui siūloma matine „Gris Tonnerre“ spalva, dar labiau pabrėžiančią sportišką automobilio prigimtį.
Tradicinį „A110“ modelių mėlyną salono apmušalų dygsniavimą pakeitė oranžinės siūlės, o naujos versijos bekompromisę prigimtį geriausiai pabrėžia rafinuoti juodi „Dinamica“ stogo, saulės skydelių ir durelių apmušalai. Taip pat šiais apmušalais aptrauktos 13,1 kilogramo sveriančios „Sabelt“ sėdynės, jais apsiūtas vairas, turintis priderintas siūles ir oranžinę žymą ties 12 val. Pedalai ir atramos kojoms yra pagamintos iš aliuminio, o salono apdailai panaudotas anglies pluoštas ir su išorės elementais derantys oranžiniai vėliavos fragmentai.
„A110S“ pirkėjai papildomai galės užsisakyti blizgaus anglies pluošto stogą, kuris ne tik pabrėžia sportinio automobilio prigimtį, bet ir automobilio svorį sumažina 1,9 kilogramo. Taip pat galimi tokie pasirinkimai kaip lengvi kalto metalo „Fuchs“ ratlankiai ir anglies pluošto „Sabelt“ sėdynių apdaila. Standartinėje įrangoje sumontuota „Focal“ garso sistema, „Alpine Telemetrics“ matavimo įranga ir galiniai statymo jutikliai.
„Išskirtinis ir tikslingas „A110S“ charakteris yra atspindimas ir naujais dizaino elementais. Išorėje ir salone esantys anglies pluošto ir kontrastingos oranžinės spalvos vėliavos elementai atitinka automobilio charakterį – iš vienos pusės atspindint lengvo svorio konstrukciją, iš kitos – efektingą vairavimo patirtį, – sako Antony Villain, „Alpine“ Dizaino skyriaus direktorius. – „Dinamica“ salono apmušalai suteikia technologinę išvaizdą ir jausmą, kuris puikiai tinka „A110S“ ir drauge su kontrastinėmis apmušalų siūlėmis salonui suteikia rafinuotos aukščiausios kokybės pojūtį.“
Važiuoklė
Nuo pakabos reguliavimo iki stabilumo kontrolės nustatymų, ratų geometrijos ir specialiai šiam modeliui pritaikytų padangų – „A110S“ važiuoklė buvo specialiai sukurta suteikti nepakartojamą vairavimo patirtį.
Nors „A110S“ turi tokią pačią kaip ir kiti „A110“ modeliai lengvo svorio ir kompaktišką aliuminio kėbulo konstrukciją, bet tik šiam modeliui pritaikyti važiuoklės nustatymai jam suteikė išskirtinį charakterį. Naujos spyruoklės yra 50 proc. standesnės, taip pat buvo sumontuoti kitokie amortizatoriai. Stabilizatoriai, kurie yra tuščiaviduriai užtikrinant mažesnį svorį, yra 100 proc. standesni.
4 mm žemesnė prošvaisa sumažino svorio centrą ir „A110S“ suteikė itin didelį stabilumą važiuojant greitai bei žaibišką reakciją į vairo pasukimą, o amortizatorių eigos ribotuvai buvo suderinti maksimaliai kėbulo kontrolei. Apibendrinant, specialiai šiam modeliui suderinta važiuoklė lėmė itin tikslų valdymą ir efektyvią dinamiką.
Nauji ratlankiai ir šiam modeliui pritaikytos konstrukcijos ir mišinio „Michelin Pilot Sport 4“ padangos (215 mm priekyje ir 245 mm gale) „A110S“ užtikrina itin gerą sukibimą. Naujos padangos ir daug pakeitimų važiuoklėje lėmė, kad „A110S“ pasižymi tik jam būdingomis dinaminėmis savybėmis tiek kalbant apie specifikacijas, tiek ir apie patį vairavimą.
Taip pat buvo perprogramuota ESC elektroninė stabilumo kontrolės sistema, daugiausiai pakeitimų atlikus „Track“ režime, taip suteikiant dar daugiau tikslumo ir stabilumo. Kaip ir anksčiau, ši sistema gali būti visiškai išjungta.
Šiame modelyje „Brembo“ stabdžių apkabos ir 320 mm skersmens kompoziciniai stabdžių diskai yra standartinė įranga – kituose „A110“ modeliuose tai yra papildomai užsakoma įranga.
Jean-Pascal Dauce, „Alpine“ vyriausiasis inžinierius: „Pirmosios „A110“ versijos buvo itin artimos originaliai 1970-ųjų modelio koncepcijai ir taip pat kaip ir klasikinis automobilis jos yra žaismingos ir smagios vairuoti. Tačiau „A110S“ pasižymi visiškai kitokiu charakteriu. Specialiai jam pritaikyti važiuoklės nustatymai lėmė, kad tai yra itin sportiškas automobilis. Didelis stabilumas važiuojant dideliu greičiu ir itin tikslus valdymas – tai geriausiai jo charakterį apibūdinančios savybės. Ir nors rato įveikimo laikas niekada nebuvo svarbiausias reikalavimas mūsų keliams pritaikytiems automobiliams, „A110S“ yra greitesnis nei kitos „Alpine“ versijos.“
„Tačiau visgi svarbiausia, kad tai yra komfortiškas ir važinėti kasdien tinkamas automobilis. „A110S“ nebūtų tikras „Alpine“, jei jo pakaba būtų pernelyg standi ar jis būtų nepatogus važinėti kiekvieną dieną. Taip pat jis iš vairuotojo nereikalauja pernelyg didelių įgūdžių, kad juo būtų galima važiuoti smagiai ir azartiškai – kaip ir kitais mūsų modeliais taip ir „A110S“ gali mėgautis itin skirtingą patirtį turintys vairuotojai.“
Variklis
Naujasis „A110S“ yra greičiausias ir galingiausias gamos modelis, kadangi jo variklis pasiekia net 40 AG daugiau nei kitose versijose. Čia taip pat sumontuotas 1,8 l keturių cilindrų motoras, kurio turbinos slėgis buvo padidintas 0,4 bar, taip užtikrinant geresnę dinamiką.
Maksimali 292 AG galia pasiekiama prie 6400 aps./min – 400 aps./min. daugiau nei kitose versijose. Sukimo momentas siekia 320 Nm ir yra galimas nuo 2000 iki 6400 aps./min – 1400 aps./min daugiau nei 252 AG variklis, tad „A110S“ motoras yra ne tik galingesnis, bet ir azartiškesnis. Galia į galinius ratus yra perduodama per septynių greičių dviejų sankabų „Getrag“ pavarų dėžę, o elektronikos valdomas diferencialas užtikrina, kad „A110S“ posūkius įveikia itin aštriai, greitai ir su minimaliu ratų praslydimu.
Didesnė variklio galia reiškia, kad dabar „A110S“ galios ir svorio santykis yra 3,8 kg/AG – žymiai geresnis nei kitų modelių 4,3 kg/AG santykis, o iki 100 km/h jis įsibėgėja vos per 4,4 sekundes.
„Mūsų tikslas buvo paryškinti variklio charakterį ir pasiekiamą galią. „A110S“ galima apibūdinti kaip itin stabilų, važiuojant greitai, ir itin tiksliai valdomą automobilį, tad buvo labai svarbu šias išskirtines savybes pabrėžti ir variklio charakteristikomis, – sako Jean-Pascal Dauce. – Tarp 5000 ir 7000 aps./min. variklis yra ypatingai energingas. Jis ir toliau užtikrina dinamiką net ir prie tokių didelių sūkių, o tai tik dar labiau skatina su kiekviena pavara išnaudoti visą sūkių diapazoną.“
Techniniai duomenys
„Alpine A110S“
Degalų tipas ………………………………….. benzinas
Variklio tipas …………………………………. 1,8 l, 4 cil., 16 vožtuvų su turbina
Maksimali galia………………………………… 292 AG @ 6400 aps./min.
Maksimalus sukimo momentas………………. 320 Nm nuo 2000 iki 6400 aps./min.
Išdėstymas ………………………………………. variklis bazėje, galiniai varantys ratai
Pavarų dėžės tipas…………………………….. 7 greičių DCT, „šlapia“ sankaba
Automobilio masė (DIN) …………………….. 1114 kg
Galios ir svorio santykis……………………….. 3.8 kg/AG (262 AG/tona)
Išmatavimai……………………………………..4180/1798/1248 mm (ilgis/plotis/aukštis)
Atstumas tarp ašių ……………………………….2419 mm
Atstumas tarp ratų priekyje………………….…1556 mm
Atstumas tarp ratų gale……………………….….1553 mm
Važiuoklė………………………………………..dvigubos svirtys priekyje ir gale
Priekiniai stabdžiai……………………………..4 vožtuvų su fiksuotomis apkabomis, 320 mm diskai
Galiniai stabdžiai……………………………….vieno vožtuvo su slankiosiomis apkabomis, 320 mm diskai
Pasipriešinimo koeficientas……………………Cd: 0.32
Pasipriešinimo plotas…………………………..Cd*A: 0.621 (A 1.94 m²)
Degalų bako talpa………………………………45 l
Priekinio bagažo skyriaus talpa……………….. 96 l
Galinio bagažo skyriaus talpa………………….100 l
Ratlankiai ir padangos………………………… 215/40 R18 (priekyje), 245/40 R18 (gale)
Maksimalus greitis……………………………..260 km/h
Įsibėgėjimas (0-100 km/h)…………………………….4,4 s
Degalų sąnaudos ……………………………….…laukiama patvirtinimo
Emisija..………………………………………..…..laukiama patvirtinimo