„Premium“ automobilių gamintojas „Volvo Cars“ pristatė du naujus koncepcinius automobilius, kurie švedų markę nukreipė nauja drąsia kryptimi ir žymi oficialią globalios mažų automobilių strategijos pradžią.
Pirmą kartą pristatyti 40-os serijos koncepciniai modeliai atskleidžia planuojamą „Volvo“ plėtrą didelėje ir klestinčioje pasaulinėje mažų „Premium“ automobilių rinkoje. Bus siūlomi automobiliai, kurie apjungia drąsų išorės ir vidaus dizainą, drauge su pirmaujančiomis jungiamumo, elektromobilumo ir autonominio vairavimo technologijomis.
Naujieji koncepciniai automobiliai bus pirmieji, kurių gamyboje naudojama naujoji „Volvo“ „Compact Modular Architecture“ (CMA) platforma, specialiai sukurta mažesniems automobiliams ir kuri suteikė kompanijos dizaineriams ir inžinieriams galimybę pritaikyti drąsius ir netikėtus naujus sprendimus.
„Kiekvienas mūsų naujos produktų šeimos narys pasižymi tik jam būdingu charakteriu, lygiai taip pat kaip ir įprastoje šeimoje. Naujoji CMA platforma leido mums sukurti kai ką ypatingo ir jaunatviško mūsų naujuosiuose koncepciniuose automobiliuose. Jie pasižymi energija, azartišku ir įtraukiančiu miesto charakteriu, leidžiančiu išsiskirti minioje. Tai tiesioginis būsimų mažųjų „Volvo“ automobilių atspindys“, – sakė Thomas Ingenlathas, vyresnysis „Volvo Car Group“ dizaino skyriaus viceprezidentas.
„Volvo“ mažų automobilių strategija yra itin svarbus kompanijos vykdomos globalios operacijų ir finansinių pokyčių elementas. Šiuo metu švedų įmonė realizuoja ambicingą atnaujinimo ir markės perpozicionavimo planą, kuris per artimiausius keturis metus suteiks galimybę konkuruoti su kitais pasaulio „Premium“ automobilių gamintojais.
Naują „Volvo“ pasaulinę mažų automobilių gamą sudarys tiek elektromobiliai, tiek ir iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai, taip laikantis gamintojo įsipareigojimų visus gamos modelius siūlyti ir su elektros varikliais. Planuojama, kad iki 2025 metų visame pasaulyje bus parduodama iki milijono „Volvo“ automobilių su elektros pavara.
„Kūrimo metu tiek automobilio konstrukcijai, tiek ir transmisijai pritaikius modulinės gamybos metodus, mums pavyko aplenkti daug „Premium“ segmento žaidėjų“, – sako dr. Peteris Mertensas, Tyrimų ir plėtros padalinio vyresnysis viceprezidentas. – „Mūsų nauji elektros pavaros variantai atverčia dar vieną įkvepiantį besitęsiančios „Volvo“ istorijos puslapį“.
Be drąsios išvaizdos ir elektrinių transmisijų pasirinkimo galimybės, nauji automobiliai taip pat siūlys ir visą gamą naujoviškų jungiamumo paslaugų, taip pat pasaulyje pažangiausias standartines saugumo sistemas ir nepakartojamą skandinavišką salono dizainą.
„Naujoji 40-oji serija turi potencialą padidinti mūsų įsiskverbimą į svarbią augančio segmento rinką“, – sako Håkanas Samuelssonas, prezidentas ir vykdantysis direktorius. – „Elektrinių transmisijų programa, apimanti tiek naująjį kompaktinį iš tinklo įkraunamą hibridinį modelį, tiek ir elektromobilį, yra pagrindinis CMA platformos akcentas“. Jis taip pat pridūrė, kad pirmųjų 40-os serijos modelių gamyba turėtų prasidėti 2017 metais.
Naujosios „Volvo“ pasaulinės mažų automobilių strategijos paskelbimas sutampa su ypatingai sėkminga ir pelninga metų pradžia.
Įmonė paskelbė, kad per pirmuosius tris šių metų mėnesius, palyginti su pernai, pajamos išaugo 24 proc., iki 41,7 mlrd. Švedijos kronų, pasiekus 3,1 mlrd. Švedijos kronų veiklos pelną ir 7,5 proc. pelno maržą. Pirmąjį 2016 m. ketvirtį pardavimai pasaulyje išaugo 11,9 proc., iki 120 591 automobilių. Artimiausiuose planuose „Volvo“ tikisi, kad per metus parduos 800 000 automobilių. 2015 m. buvo parduoti 503 000 automobilių.