Vilniuje, ganėtinai slaptai – Tarptautinio oro uosto ugniagesių gelbėtojų komandos patalpose – buvo pristatytas naujasis lengvasis komercinis Opel Combo.

Kaip susirinkusiesiems sakė Opel atstovas Laimonas Rubikas, naujasis Combo tapo dideliu gamintojo žingsniu į priekį. „Tam tikrų modifikacijų maksimalus krovinio tūris siekia 4,4 m3, maks. krovinio ilgis gali būti iki 3440 mm, automobilis gali pervežti iki 1000 kg svorio krovinius.“ Taip pat L. Rubikas atkreipė dėmesį į tai, kad krovinių skyriuje telpa du europadėklai, o salone gali būti iki 15 dėtuvių.

„Esant poreikiui, galima užsisakyti ilgos ratų bazės versiją „Combo XL“ arba furgoną su dviguba kabina penkiems žmonėms. „Cargo“ versija yra kompaktiška iš išorės, tačiau išskirtinai erdvi viduje. Priekyje ant vientisos keleivių sėdynės galite sėdėti trise. Ją galite laikyti atlenktą ar nulenkti, kad padidintumėte krovinių skyrių, arba paversti jį stalu – taip „Combo Cargo“ taps tikru biuru ant ratų,“ – pažymėjo Opel atstovas. Taip pat buvo paminėtos ir už saugumą atsakingos naujovės funkcijos.

„Automatinis avarinis stabdymas su pėsčiųjų aptikimo funkcija įspėja apie galimą susidūrimą su pėsčiuoju ar kitu automobiliu. Ši sistema veikia automatiškai, kai greitis yra didesnis negu 5 km/h ir mažesnis negu 85 km/h. Važiuojant nuo 0 iki 30 km/h greičiu ir lėtėjant, smūgio poveikis sumažėja 0,9 g. Važiuojant nuo 30 iki 85 km/h greičiu, sistema sumažina greitį iki ne daugiau nei 22 km/h. Pasiekus šią ribą, vairuotojas privalo stabdyti pats, galutinai sumažindamas greitį. AEBPD darbinio greičio diapazonas priklauso nuo aptiktos kliūties (judantis objektas: nuo 5 iki 85 km/h; fiksuotas objektas: nuo 5 iki 80 km/h; pėsčiasis: nuo 5 iki 60 km/h),“ – techninius niuansus akcentavo Laimonas. Visgi jis priminė, kad Opel pagalbinės vairavimo sistemos padeda vairuotojui tik iki tam tikros ribos, o už patį vairavimo procesą vis dar lieka atsakingas vairuotojas.

Tikimės, kad artimiausiu metu skaitytojams galėsime daugiau papasakoti apie šį modelį ir jo elgesį kelyje.