Straipsniai

Geriausia šiuo metu niekur nevažiuoti ir likti namuose. Vis dėlto, jeigu iškilo būtinybė pasinaudoti automobiliu, nepasiduokite įtampai ir būkite labai dėmesingi, įspėja ekspertai. Techninės pagalbos tarnyba vis sulaukia skambučių, kai prašo padėti degalus supainioję vairuotojai.

Vis dar tiksliai nežinant, kiek laiko Lietuvoje truks karantino laikotarpis, Susisiekimo ministerija paskelbė keičianti privalomosios transporto priemonių techninės apžiūros atlikimo tvarką.

Vyriausybės sprendimu vairuotojai neprivalės, kaip įprasta, iki balandžio 10 dienos žiemines automobilio padangas pakeisti vasarinėmis.

Floridoje, JAV, įvyko ne kasdienė avarija – naujutėlaitis Chevrolet Corvette C8 trenkėsi į Hyundai Accent.

Lietuvos atmintinų dienų sąraše balandžio 6-oji yra paskelbta Saugaus eismo diena.

Labai tikėtina, kad netrukus išmaniųjų telefonų programėles papildysi nauji veidukai.

Apsaugos nuo koronaviruso rekomendacijų žmonės turi nepamiršti net ir sėsdami į savo automobilį. Draudikai vairuotojams pataria vengti tiesioginio kontakto su kitais vairuotojais, tarnybų bei degalinių darbuotojais. Šeimos gydytojas ragina nepamiršti, kad apsaugos priemonių nuo koronaviruso būtina turėti ne tik namuose ar darbe, bet ir automobilyje.

Kai kurie vairuotojai skundžiasi didelėmis savo automobilių degalų sąnaudomis.

eTAKSI platformoje nuo vakar pradėjo veikti speciali vairuotojų grupė, kurių automobiliuose įrengtos izoliuotos vietos keleiviams. Nuo šiol eTAKSI platformoje važinėja 15 automobilių su izoliuotomis vietomis keleiviams ir jų nuolat daugės. Tačiau išlieka ir galimybė pasirinkti automobilius su tradiciniais salonais – tam reikės programėlėje pasirinkti, kad nepageidaujate izoliuotų vietų keleiviams.

Dėl karantino Lietuvoje pastebimai sumažėjo eismo srautas – daugelis vairuotojų prie vairo sėda tik esant būtinybei. „Lietuvos draudimas“ primena, kad net ir retos kelionės turi būti saugios, todėl vairuotojams pataria, kaip tinkamai pasirūpinti savo automobiliu karantino sąlygomis ir paruošti jį jau nuo balandžio keliuose laukiantiems pokyčiams, kurių svarbiausias – žieminių padangų keitimas.

Kiekvieną karantino savaitę Volkswagen grupė praranda maždaug du milijardus eurų. Tokią informaciją kanalui ZDF pateikė grupės generalinis direktorius Herbertas Disas.

Pavežėjai ir taksi paslaugas siūlančios įmonės greitai prisitaiko prie besikeičiančių sąlygų ir siekia ne tik kuo saugiau pervežti keleivius, bet ir apsaugoti vairuotojus.

Kaip visi žino, koronavirusas COVID-19 plinta oro-lašeliniu būdu, tačiau jį galima „pasigauti“ ir palietus užkrėstą paviršių.

Nepaisant siaučiančių virusų, jau 2020 m. vasarą italai planuoja pristatyti 830 AG variklį turinčią naujovę.

Koronaviruso protrūkis privertė automobilių pardavėjus naujai pažvelgti į savo verslą.