Trečiosios kartos „Mégane R.S.“ tikslas tas pats – būti geriausiu kompaktiniu „karštu“ hečbeku, tad jame apjungti patys naujausi „Renault Sport“ padalinio pasiekimai ir lenktynių aistra.
Panašu, kad tikslas pasiektas su kaupu, o sportinių automobilių entuziastai jau dabar nekantrauja susipažinti su naujausia „Trophy“ versija.
Sumažintas variklis, „Cup“ versijos pakaba ir „4 Control“ galinių vairuojamųjų ratų sistema
„Renault Mégane R.S.“ sumontuotas naujos kartos 1,8 l darbinio tūrio benzininis variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbina, pasiekiantis 280 AG galią. Tai – vieną didžiausių sukimo momentų, pasiekiantį net 390 Nm, savo segmente turintis variklis, užtikrinantis itin gerą dinamiką ir komfortą. Naujasis variklis, palyginti su ankstesnėje versijoje montuotu motoru, yra 8 proc. taupesnis ir pasižymi 11 proc. mažesne CO 2 emisija.
„Renault Mégane R.S.“ kūrę inžinieriai sugebėjo žengti dar toliau, pirmą kartą šioje sportiškų automobilių klasėje pritaikę unikalią visų vairuojamųjų ratų „4CONTROL“ sistemą. Dėl šios technologijos „Mégane R.S.“ pasižymi ypatingai preciziškomis valdymo savybėmis, stabilumu ir manevringumu.
Gražiausias „karštasis“ hečbekas rinkoje
Naujasis „Renault Mégane R.S.“ išsiskiria sportiško automobilio išvaizda, kurią dar labiau pabrėžia nauja „Tonic Orange“ spalva, išryškinanti kėbulo formas. Automobilio salone sumontuotos sportinės sėdynės su integruotais galvų atlošais, aliuminiu padengti pedalai ir pavarų perjungimo svirtis. Tikras desertas sportinių automobilių mėgėjų akims.
Balus skyrė ir kviestiniai ekspertai
Apdovanojimų komisiją sudarė žurnalo „TopGear Lietuva“ redakcijos nariai ir kviestiniai bandytojai: Europos Ralio kroso čempionas Rokas Baciuška, Italijos kartingo „BirelART“ gamyklos pilotas Gustas Grinbergas ir „Energizer Racing“ komandos lenktynininkas, 2018 metų Baltijos žiedinių ištvermės lenktynių čempionato bendros įskaitos prizininkas Rimvydas Savickas.
„Renault“ ruošia dar galingesnį „Megane R.S.“. Labai laukiama „Trophy“ versija turės 1.8 l turbininį variklį, kurio galia sieks 300 AG, o sukimo momentas – 400 Nm.