Šeštos kartos „Opel Corsa” turės efektyvius benzininius ir dyzelinius variklius, kurie užtikrins ne tik mažas degalų sąnaudas, bet ir išskirtinį važiavimo malonumą.

Transmisijų asortimentą papildo nauja aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė, o pažangiausios vairuotojo pagalbinės sistemos, inovatyvi informacijos-pramogų sistema garantuoja gerą kokybės ir kainos santykį. Šį kartą, šeštos kartos lengvos konstrukcijos modelis dar aiškiau sudaro sportiško automobilio įspūdį, kadangi salone suprojektuota žemesnė vairuotojo sėdėjimo pozicija. Taip pat bus galima rinktis įvairias šio modelio apdailos versijas – nuo standartinės „Edition“, elegantiškos ir komfortiškos „Elegance“ iki sportiškos „GS Line“.

Naujasis „Corsa“ su 130 AG (96kW) varikliu pasiekia maksimalų 208 km/h greitį, ir tai parodo, kad pirmtakui reikėjo 15 proc. daugiau galios (110kW/150 AG), kad galėtų išvystyti maksimalų 207 km/h greitį. Nuo nulio iki 100 km/h naujos kartos „Corsa“ įsibėgėja per 8,7 s ir tai yra 0,2 sekundėmis greičiau už penktos kartos modelį. 1,2 l turbininis 100 AG (74 kW) variklis taip pat veiksmingas, su kuriuo naujasis „Corsa“ išvysto maksimalų 188 km/h greitį (3 km/h daugiau nei tokios pat galios ankstesnis modelis). Priklausomai nuo pavarų dėžės, ši versija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja 1 sekunde greičiau nei anksčiau. 

Patobulinti ne tik naujos kartos „Corsa” varikliai, bet ir transmisijos;

  • 75 AG (55kW) variklis standartiškai montuojamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže.  
  • 100 AG (74kW) agregatas galimas su šešių laipsnių mechanine arba su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėžėmis. Adaptyvi pavarų perjungimo programa ir  „Quickshift” technologija naujame „Corsa“ modelyje – moderniausi šiame segmente.  Be to, automatinės transmisijos pavaras vairuotojas gali perjungti pats svirtele ant vairo.
  • 130 AG (96kW), 1,2 l variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema komplektuojamas su aštuonių laipsnių automatine transmisija.

Elektromobilių mėgėjai galės rinktis elektrinę „Corsa-e” versiją. Nesvarbu, benzininis, dyzelinis ar elektrinis, visos naujojo „Corsa“ versijos pasižymi lengva konstrukcija, o tai turi įtakos važiavimo dinamikai. Naujos kartos penkiadurė „Corsa“ versija neviršija 1000 kg ribos ir be vairuotojo dabar sveria 980 kg. Lyginant su pirmtaku, tai 108 kg mažiau.

Su naujuoju „Corsa” siūlomos naujausios technologijos ir vairuotojo pagalbinės sistemos, kurios labiau žinomos aukštesnės klasės automobiliuose. Adaptyvūs, prie eismo sąlygų prisitaikantys „IntelliLux LED®“ matricos žibintai, pirmą kartą bus prieinami mažų automobilių segmente. Sistemą sudaro 8 LED segmentai valdomi naujausios kartos aukštos raiškos priekinės kameros, pritaikančios šviesos spindulių srautą prie esamų eismo sąlygų. Priekinė kamera taip pat atpažįsta kelio ženklus, o adaptyvi greičio palaikymo sistema veikianti radarų principu ir turinčia „flank-guard“ jutiklius šonuose užtikrins dar didesnį saugumą važiuojant ir manevruojant mažesniu nei 10 km/h greičiu.

Galimos ir kitos saugumą užtikrinančios sistemos, tokios kaip nematomos zonos šonuose stebėjimo ir įspėjimo sistema, 180 laipsnių rodanti galinė vaizdo kamera ir kitos naudingos funkcijos. 

Nauja informacijos-pramogų sistema užtikrina nepriekaištingą ryšį. Galima rinktis „Multimedia Navi” turintį 7 colių jutiklinį ekraną arba modernų  „Multimedia Navi Pro” su didesniu, 10 colių jutikliniu ekranu. Papildomai galima rinktis naujas „Opel Connect“ telematikos paslaugas – navigacija ir eismo informacija realiu laiku,  tiesioginis sujungimas su technine pagalba kelyje, pagalbos iškvietimas eismo įvykio metu. Visa tai garantuoja saugias ir atpalaiduojančias keliones vairuotojui ir keleiviams. Naujos kartos „Corsa“ gamybą staruos šį spalį, o užsakymai klientus pasieks kitų metų pradžioje.