SEAT Ateca

Off Canvas

 

SEAT Ateca

Populiarusis SEAT kompaktinės klasės padidinto pravažumo modelis „Ateca“ visapusiškai atsinaujina, todėl šį automobilį pasirinkę vairuotojai nuo šiol galės mėgautis efektyvesniais varikliais, didesniu komfortu ir saugumu, bei naujausiomis technologijomis, kurios sutalpintos į dar unikalesnio ir išskirtinesnio dizaino „Ateca“ kėbulą.

Tvirta, bet emocionali išvaizda

Oficialus SEAT automobilių importuotojas Lietuvoje, UAB „Autojuta“ į Lietuvą atvežė pirmuosius atnaujintus „Ateca“ modelius. Kompaktinės klasės padidinto pravažumo automobilis tapo dar emocionalesnis ne tik išorėje, bet ir viduje.

„Ateca” ispaniškajai markei atnešė neįtikėtiną sėkmę ir pakėlė SEAT į naują lygmenį pardavimų ir įvaizdžio prasme. Jis sukurtas Barselonoje, Ispanijoje, o gaminamas Čekijos Kvasiny mieste esančioje gamykloje.

Atnaujinto modelio gamyba prasidėjo šių metų rugpjūtį, o pirmieji automobiliai prekybos salonus pasiekė šią savaitę. Tuo pat metu atnaujinta „Ateca“ atvyko ir į Lietuvą.

„Nuo pat savo debiuto 2016-aisiais, „Ateca“ pademonstravo, kad ir didesnio pravažumo kompaktiškas automobilis gali atrodyti dinamiškai ir būti lengvai atpažįstamas. Atnaujintas modelis šiuos bruožus dar labiau sustiprina, todėl mes laukiama dar didesnio pirkėjų susidomėjimo mūsų parduodamu automobiliu,“ – sako UAB „Autojuta“ pardavimų direktorius Vytautas Švedas.

Priekinė „Ateca“ dalis dabar bus papuošta naujo stiliaus bamperiu ir FULL LED žibintais.

Galinėje automobilio dalyje taip pat atnaujintas bamperio dizainas, sumontuoti nauji LED žibintai su dinaminiais posūkio signalais. Šie atnaujinimai puikiai dera prie tvirto, bet grakštaus automobilio galinės dalies dizaino, kuris užtikrina ir praktiškumą, nes „Ateca“ bagažinės talpa net 510 litrų (485 l versijose su visais varomais ratais).

Iš šono automobilis išlaiko dinamiško ir tvirto automobilio profilį. Atvėrus „Ateca“ duris, su vairuotoju ir keleiviais automobilis pasisveikins ant žemės matomomis šviesos hologramomis su užrašu „Hola!“.

Norintys dar dinamiškesnės išvaizdos, galės pasirinkti „FR“ komplektaciją, kuri pasižymi agresyvesne išorės apdaila, į kurią įeina matine „Cormo Grey“ spalva nudažyti priekinio ir galinio bamperių apdailos elementai, išorinių galinio vaizdo veidrodėlių dangteliai. Taip pat toks „Ateca“ bus papuoštas ir kitokiomis radiatoriaus aušinimo grotelėmis.

Pirkėjai galės pasirinkti ir naują „XPERIENCE“ komplektaciją, kuri „Ateca“ suteikia visureigiams būdingų agresyvesnių bruožų. Pavyzdžiui, priekinio ir galinio bamperio apačioje bus aliuminio apdaila, o juodos spalvos ratų arkų apdailos elementai sustiprins „Ateca“, kaip didesnio pravažumo automobilio įvaizdį.

Atnaujinto „Ateca“ pirkėjai galės rinktis iš 14 skirtingo dizaino lengvojo lydinio ratlankių, kurių dydis nuo 16 iki 19 colių, taip pat vieną iš 10 išorės spalvų, įskaitant ir naują „Dark Camouflage“, kuria galės būti nudažytas bet kuris automobilis, nesvarbu koks įrangos lygis bus pasirinktas. Visa tai leidžia susikurti tokį „Ateca“, kuris geriausiai atspindi jo vairuotojo gyvenimo stilių.

Modernūs sprendimai interjere

Vos įsėdus į atnaujintą „Ateca“, galima pajausti, kad tai ne tik dinamiškas bei patogus, bet ir inovatyvus automobilis. Pirkėjai galės rinktis skaitmeninį 10,25 colio prietaisų skydelį, o pagrindines automobilio sistemas valdyti per 9,2 colio (standartinėje įrangoje 8,25 colio) lietimui jautrų ekraną centrinėje konsolėje. Prie automobilio multimedijos sistemos bus galima prisijungti naudojant „Apple Carplay“ arba „Android Auto“ sąsajas.

Atsinaujino ir „Ateca“ interjero apdaila. Pavyzdžiui, naujojo modelio durų apdailai nuo šiol naudojamas dar kokybiškesnis plastikas su naujo stiliaus apipavidalinimu. Vairuotojai į rankas paims ir atnaujintą vairą, kuris bus šildomas, todėl net ir žiemiškos kelionės bus patogesnės bei malonesnės. Beje, tik šildomu vairu SEAT neapsiribojo. Naujajame „Ateca“ bus montuojamas ir priekinis stiklas padengtas „Climacoat“ sluoksniu, kuris stiklą leis atitirpinti vos per 2-3 minutes.

Prie vairo įsitaisyti patogiau leis ir nauja, 12 krypčių, elektra reguliuojama vairuotojo sėdynė su atminties funkcija.

Dar efektyvesni varikliai

Atsinaujino ir „Ateca“ techninė pusė. Benzininis, trijų cilindrų, 1.0 l darbinio tūrio TSI variklis naudos „Milerio“ ciklo degimo procesą ir turės kintamos geometrijos turbiną. Tai leidžia pasiekti 110 arklio galių pajėgumą ir 200 Nm sukimo momentą, taip pat degalų sąnaudas, palyginus su ankstesnes variklio versija, sumažinti 10 proc.

Didesnis, 1.5 l darbinio tūrio, keturių cilindrų turbininis benzininis TSI variklis siūlo 150 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą. Variklis galės būti derinamas tiek su mechanine, tiek ir su DSG automatine pavarų dėžėmis. Esant nedidelei apkrovai, variklis veikia tik dviem cilindrais ir taip užtikrina dar geresnę degalų ekonomiją.

Galingiausia „Ateca“ benzininė versija bus varoma 2.0 l darbinio tūrio TSI varikliu, kurio galingumas 190 arklio galių, o sukimo momentas padidėjo iki 320 Nm. Šis variklis pirkėjams bus siūlomas tik su dvigubos sankabos DSG automatine pavarų dėže ir visų varančiųjų ratų pavara.

Dyzeliniai varikliai vis dar išlieka mėgiami tarp „Ateca“ pirkėjų, todėl nuo šiol jie bus dar švaresni, nes turės dvigubą „AdBlue“ įpurškimo sistemą, kuri leidžia pasiekti itin mažus taršos rodiklius atitinkančius ypač griežtus Euro 6AP reikalavimus.

Nuo šiol pirkėjai galės rinktis vieną iš kelių skirtingo galingumo 2.0 l darbinio tūrio TDI versijų. Silpniausias variklis turės 115 arklio galių ir 300 Nm sukimo momentą ir bus siūlomas tik su šešių pavarų mechanine pavarų dėže.

Galingesnė 150 arklio galių ir 340 Nm pajėgumą išvystanti versija galės būti derinama ir su mechanine, ir su DSG automatine pavarų dėžėmis. Pasirinkę šią versiją, „Ateca“ pirkėjai papildomai galės užsisakyti ir „4Drive“ visų varančiųjų ratų pavarą. Beje, tokiu atveju sukimo momentas padidės iki 360 Nm.

Efektyviai ir efektingai išnaudoti variklių potencialą padės ir papildomai užsakoma aktyvi važiuoklės kontrolės sistema, kuris leis pasirinkti vieną iš kelių važiavimo režimų – „Eco“, „Normal“, „Sport“ arba „Individual“, o įsigiję „Ateca“ su visų varančiųjų ratų pavara, gaus ir dar du papildomus važiavimo režimus „Offroad“ bei „Snow“.

Plačios sąsajų galimybės

Žmonėms vis dažniau naudojant skaitmeninius įrenginius, būtina užtikrinti, kad automobilis su jais galėtų veikti išvien ir taip padidintų vairuotojo galimybes pasinaudoti naujausiomis technologijomis. Tai užtikrina ir atnaujinta „Ateca“, kurios pirkėjai galės rinktis standartinį 8,25 colio lietimui jautrų ekraną su galimybe prijungti išmanųjį telefoną, arba didesnį 9,25 colio ekraną su navigacijos ir valdymo balsu sistemomis.

Norint aktyvuoti valdymą balsu, pakaks ištarti „Hola hola“ ir „Ateca“ bus pasirengusi vykdyti komandas, kurių pagalba bus galima surasti mėgiamą muziką, valdyti navigacijos sistemą arba atlikti kitas funkcijas.

Norintys sujungti savo išmaniuosius įrenginius su telefonu, tai galės padaryti „Apple Carplay“ arba „Android Auto“ pagalba. Naudojantis šiomis sąsajų galimybėmis, į automobilį bus galima perkelti adresų knygelės kontaktus, klausyti mėgiamą muziką ar naudotis kitomis naudingomis funkcijomis.

„SEAT CONNECT“ sistema su integruota SIM leis automobiliui prie skaitmeninio pasaulio būti prisijungus nuolatos. Todėl „Ateca“ sistemos atnaujinimai galės būti atlikti bet kuriuo metu, o naujos programėlės įdiegtos iš karto, kai tik yra pasiūlomos.

Integruota eSIM užtikrins galimybę su pagalbos tarnybomis susisiekti ypač greitai ir efektyviai, nes paskambinus pagalbos numeriu, tarnyboms iš karto bus siunčiama informacija apie tai kiek automobilyje žmonių ir tikslias jo koordinates. Taip pat eSIM leis bet kuriuo metu susisiekti ir su SEAT pagalbos centru, kur „Ateca“ vairuotojui bus suteikiamos konsultacijos ir visa reikalinga informacija apie automobilį.

Palikite komentarą

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

© 2020 AUTOBIZNIS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt