Rising Thunder CustomBike Show 2019 - papidlyta

    Savo šalį, ją mylint ir galvojant apie teigiamą jos įvaizdžio formavimą (frazė kiek sudėtinga, tačiau tiksliai atspindinti esmę) viešoje pasaulinėje erdvėje, galima garsinti įvairiai.

    Vieni tai daro sportiniais pasiekimais – tarkim apie Arvydą Sabonį ir Lietuvos krepšinio rinktinės pergales yra girdėję net Rodo salos gyventojai. Galima Lietuvą pristatyti per meną, kaip ilgus metus tai darė Jonas Mekas arba Bernardras Brazdžionis. O galima... išrandant dviratį. Tiksliau, motociklą. Arba, jei dar tiksliau, perdarant motociklus taip, kad jie neįtikėtinai pasikeistų.

    Kiek teko pastebėti, į moto visuomenę Lietuvoje ilgą laiką buvo žiūrima atsargiai. Nors požiūris keičiasi, tačiau labai pamažu, tad dažni motociklininkų pasiekimai lieka nežinomi. Ne visi yra girdėję apie Lietuvos moto sportininkus, o ką jau kalbėti apie auksarankius garažų meistrus, kurių perdarytais motociklais grožisi visa Europa, tačiau kurie yra užmirštami gimtinėje. „Matydama tokią situaciją, mes metai iš metų ir organizuojame „Rising Thunder CustomBike Show“ renginį, kad visi, kurie sukūrė kažką gražaus ir išskirtinio, galėtų savo kūrybą pristatyti plačiajai visuomenei“,- sakė motoklubo „Twins Forever MC“ prezidentas Tomas Danius.

    Nuo 2011 metų vykstantis renginys organizuojamas kas dvejus metus, parenkant vis kitą, įdomią vietą. „Buvo laikas, kai bandėme perdarytų ir patobulintų motociklų „gamintojus“ sukviesti kasmet. Situacija pasikeitė, kai analogišką renginį, pasimokę iš mūsų, pradėjo organizuoti latviai iš klubo „XIII MC Latvija Cesis“ Tuomet sutarėme, kad vienais metais organizuoja jie, kitais – mes. Taip nebeliko daugelių gyvenimo sričių būdingos konkurencijos. Be to, mūsų meistrai dažnai važiuoja pas latvius, o latvių atvyksta pas mus, tad taip „pasidalinus“ visiems yra patogiau,“ – specifiką paaiškino pašnekovas. Beje, šiemetinis, Tauragėje vykęs renginys, sulaukė ne tik latvių, bet ir auksarankių iš Lenkijos ir Vokietijos.

    „Pastebėjau, kad norinčių dalyvauti ir pristatyti savo fantazijų realizavimą praktikoje skaičius auga ir tai džiugina. Gali būti, kad dalyvių skaičiui didėjant teks galvoti ir naujų nominacijų, nors ir dabar jų nėra mažai,“ – juokavo Danius. Tauragė šiemetinio renginio vieta tapo ne tik todėl, kad iš čia kilę dalis klubo narių, bet ir todėl, kad baikeriai buvo pakviesti prisijungti prie miesto šventės. Tai – vienas gražesnių savivaldybės ir moto klubų bendradarbiavimo pavyzdžių. Miesto vadovams pasiūlius, renginys ne tik buvo organizuotas vienoje iš centrinių aikščių, bet ir buvo visiškai nemokamas. „Kaip bus ateityje, žiūrėsime, bet šiandienine proga visiems norintiems iš arčiau apžiūrėti tiek išskirtinius motociklus, tiek pabendrauti su jų kūrėjais, esame patenkinti. Įdomu buvo stebėti, kad neįprastai atrodančiais motociklais džiaugėsi ne tik viskuo besidominantys vaikai, tačiau ir kartu atėję jų tėveliai, ar netgi senjorai, kai kurie, net prisimena laikus su sovietiniais motociklais. Matant tai, reiktų pagalvoti, kaip paskatinti į tokius renginius savo atžalas atvesti dar abejojančius tėčius ir mamas. Konkursai, varžybos ir kita „atributika“ visada išlieka, tačiau, pirmiausia, bet koks moto renginys, vyktų jis Tauragėje, Vilniuje ar Kaune, yra šventė, kur laukiami visi“, - situaciją apibendrino „Twins Forever MC“ prezidentas.

    Kadangi lietuvių organizuojamas „Rising Thunder Custom Bike Show“ prieš kurį laiką sulaukė tarptautinio perdarytų motociklų čempionato „AMD World Championship“ šiemetiniame renginyje dalyvavo ir minėtos institucijos fotografas Ono Vieringa (Ono „Berserk“ Wieringa). Paklaustas apie renginį, Ono liko labai patenkintas ir pasidžiaugė, kad lietuvių meistrai darbų išskirtinumu ir kokybe nenusileidžia savo „konkurentams“ iš kitų valstybių. Kadangi net trys šiemetinio „Rising Thunder CustomBike Show“ dalyviai – nugalėtojas kuriam bus padengtos kelionės išlaidos ir motociklo ekspozicija parodoje ( pagrindinis prizas 2000 eurų kelionei padengti) ir du motociklai kurie gavo vardinį AMD kvietimą nemokamai eksponuoti motociklą parodoje, keliaus į kitais metais į Kelne (Vokietija), vyksiantį Pasaulinį AMD čempionatą, pašnekovo buvo pasiteirauta, kas ten laukia mūsų tautiečių. „Labai rimta kova, - nusišypsojo fotografas. – Kasmet į pagrindinį renginį susirenka dalyviai ne tik iš Europos šalių, bet ir iš Azijos, Amerikos ar net Indonezijos. Paskaičiavus, čempionate galima sutikti 40 – 50 valstybių atstovus, o dėl pagrindinio prizo kaunasi maždaug 120 – 125 motociklai“. Pašnekovo teigimu, susidomėjimas šia sritimi auga, todėl kas du metus vykstančio renginio organizatoriai ketina gauti dar daugiau vietos, kad tilptų visi norintys. Paklaustas ar pamena Lietuvos atstovus AMD čempionate, Ono susimąstė, tačiau netrukus nusišypsojo: „Gal kažkada seniai ir buvo, tačiau tikrai bus kitąmet.“

    Linkint mūsų tautiečiams sėkmės pasaulinėje lygoje, priminsime kad šiemet „Rising Thunder CustomBike Show 2019“ nugalėjo:

    • Best Modified Harley Davidson

    Tommy and Sons, Vilnius

    Harley Davidson Softail Breakout, 2018, variklis Milwaukee-Eight 114 cubic inches

    • Best Freestyle

    Adomas Benetis, Adomomotociklai, Palanga

    Kawasaki KZ440, 1982, 440cm3

    • Best Cafe Racer

    Adomas Benetis, Adomomotociklai, Palanga

    Honda CB750, 1993

    • Best Bobber

    Falk Stefan Mertin, Vokietija

     Harley Davidson FL 1954, 1340cm3
    • Best Bagger

    Tommy and Sons, Vilnius

    Harley Davidson FLHTKSE ProLogic, 2016m, variklsi Twin Cam 110inch

    • Public's Best

    Tommy and Sons, Vilnius

    Harley Davidson FLHTKSE ProLogic, 2016m, variklsi Twin Cam 110inch

    • Best Airbrush    

    Vytenis Gražys, Kaunas

    Harley Davidson FLTRXSE, 2013, 110inches

    • Best Engineering Solution 

    Raimundas Blaževičius, RB MAchine, Kaunas

    Harley DAvidson VRSCA, 2006, 1130cm

    • Best Crazy Bike

    Gints Eglitis, Latvija

    Harley Davidson

    • Best Oldtimer

    Arvydas Milius, Raseiniai

    BMW R50, 1959, variklis 600cm3

    • Best of Show (Kelionė į kitų metų AMD)

    Baltic Bikes, Klaipėda

    Harley Davidson Iron Head 1973, 1000cm3,

    Palikite komentarą

    Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.