Nepriklausomai Europos automobilių saugumo organizacijai „Euro NCAP“ atlikus pasyvaus saugumo testus, „Renault ZOE“ automobilis įvertintas penkiomis žvaigždutėmis, nepaisant 2013-ųjų sausį įvestos griežtesnės vertinimo sistemos.
Bendras „Renault ZOE“ rezultatas siekia 82 proc., įskaitant maksimalų įvertinimą už pėsčiųjų saugumą. Toks pasiekimas yra vienas geriausių visame segmente.
Kiekvienoje Renault ZOE“ sėdynėje įdiegta „Fix4sure“ sistema padidina keleivių saugumą, o jautri elektromobilio važiuoklė daro modelį dar dinamiškesnį. Aplinkinius apie automobilio priartėjimą perspėjanti garsinė sistema buvo sukurta bendradarbiaujant su aklųjų ir prasto regėjimo žmonių organizacijomis. „Renault ZOE“ saugumo charakteristikos gali būti lyginamos su vidinio degimo variklį turinčiais automobiliais.
Optimali kiekvieno keleivio apsauga
„Renault ZOE“ dalijasi platforma su naujuoju „Clio“ ir siekia tokio pat saugumo lygio, kaip ir vidaus degimo variklį turintis subkompaktinis modelis. Siekiant gerų saugumo rezultatų, „Renault“ sprendimai yra paremti išsamiais realių atsitikimų ir vairavimo įpročių tyrimais, padedančiais apsaugoti automobilio keleivius. Elektronikos schemos suprojektuotos taip, kad itin greitaiįsijungtų ir efektyvesnį saugumą užtikrintų naujausios kartos apsauginės sistemos.
Suaugusių keleivių apsauga
Susidūrimo kaktomuša metu sėdintieji „Renault ZOE“ priekyje yra apsaugomi dvejomis saugos oro pagalvėmis, slydimą į priekį ribojančiomis oro pagalvėmis ir saugos diržais su įtempikliais bei 400 daN apkrovos ribotuvais.
Salono gale visos trys sėdynės turi tritaškius saugos diržus bei apkrovos ribotuvus dviem šoninėms sėdynėms.
„Fix4sure“ technologija yra „Renault“ naujovė, mažinanti keleivių slydimą įvykus susidūrimui. „Renault ZOE“ keleiviai yra apsaugoti nuo slydimo dėl specialaus iškilimo kiekvienoje sėdynėje, žemai sumontuotų saugos diržų sagčių bei vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynių dalyje įrengtų slydimą stabdančių oro pagalvių.
Įprastai automobilio šonai būna santykinai mažiau apsaugoti, todėl šoniniai susidūrimai neretai tampa mirtinų sužeidimų priežastis. Dėl įdiegtų specifinių sprendimų, testo metu „Renault“ pasiekė maksimalų aštuonių taškų įvertinimą. Dėl dviejų šoninio susidūrimo jutiklių (priekinėse duryse ir lango atramos apačioje) reakcija „Renault ZOE“ automobilyje pagreitėja iki dviejų kartų. Algoritmas pagal susidūrimo stiprumą nustato greitį, kuriuo išsiskleidžia naujos kartos galvos ir krūtinės ląstos saugos oro pagalvės.
Galinio susidūrimo ir atsitrenkimo į stulpą testai padėjo „Renault ZOE“ surinkti 32 taškus už suaugusiųjų apsaugą iš 36 galimų. Tai – vienas iš geriausių rezultatų mažų automobilių segmente.
Vaikų apsauga
„Renault ZOE“ vaikų apsaugos reitingas yra vienas geriausių B segmente (39 taškai iš 49 galimų). Šis rezultatas, nepaisant sugriežtintos vertinimo procedūros, pasiektas dėl bendros modelio struktūros ir galinėse šoninėse bei priekinėje keleivio sėdynėje įrengtos tritaškės „Isofix“ vaikiškų kėdučių montavimo sistemos.
Pėsčiųjų apsaugos lyderis
„ZOE“ priekinė dalis sukurta mažinant traumų riziką pėstiesiems. Bamperis neturi aštrių kampų, o apatinė priekinio stiklo dalis, kuri įprastai yra labai stangri, susidūrimo metu sumažina smūgio pavojų. Variklio dangčio aukštis yra padidintas siekiant padidinti atstumą nuo viršutinių variklio dalių ir šitaip amortizuoti smūgį. „Renault ZOE“ surinko 24 taškus iš 36 ir pasirodė kaip geriausias klasės automobilis pėsčiųjų apsaugos srityje.
Saugumo įranga
Standartinėje „Renault ZOE“ įrangoje yra kruizo kontrolės sistema ir greičio ribotuvas, garsiniai ir vaizdiniai signalai, primenantys užsisegti saugos diržus bei ESC. Modeliui buvo skirtas maksimalus aštuonių taškų įvertinimas už saugumo įrangą.
„Renault ZOE“ pragmatinis požiūris
„Renault“ požiūris į saugumą yra paremtas detaliais įvykusių atsitikimų ir realių vairavimo sąlygų saugumo tyrimais, o paprasčiausio komplektavimo lygio automobilyje standartiškai montuojama saugumo įranga. „Renault“ sutelkia dėmesį į efektyviausių technologijų plėtrą, kurios taptų nelaimingo atsitikimo prevencija ir užtikrintų, kad neišvengiamo susidūrimo atveju būtų atlikti reikalingi veiksmai. „Renault“ požiūris neapsiriboja viena įrangos savybe ar technologija. Bėgant laikui „Renault“ tapo automobilių saugumo etalonu, tai atsispindi modelių rezultatuose žiniasklaidos reitinguose.
Aktyviojo saugumo srityje avarinės situacijos atskleidžia važiuoklės ypatybes su automatiškai prisitaikančiomis automobilio dinaminėmis savybėmis. Standartinėje įrangoje esančios ABS ir ESC funkcijos yra dar efektyvesnės ir jas reikiamu momentu įjungus, yra išvengiama nedarnaus veikimo. Avarinio stabdymo pagalbos funkcija yra įtraukta į elektroninį kontrolės/hidraulikos bloką.
Patobulinta ergonomika leidžia vairuotojams labiau susikoncentruoti į kelią. Didinant patogumą buvo pagerintas prietaisų dizainas – nuo šiol jie ryškūs ir grafiški. „Renault ZOE“ modelyje yra įmontuota moderni pagalbinė vairavimo įranga – pažangi navigacija, balso komandomis valdoma „R-Link“ multimedijos sistema, automatinis priekinių žibintų ir valytuvų įjungimas, atbulinio parkavimo jutikliai ir atbulinio važiavimo kamera (kai kuriose versijose). Visose „Renault ZOE“ yra įdiegta „Bluetooth“ laisvų rankų sistema.
Penkiomis „Euro NCAP“ žvaigždutėmis įvertinti „Renault“ modeliai
„Laguna II“ |
Penkios žvaigždutės (2001 m.) |
„Vel Satis“ |
Penkios žvaigždutės (2002 m.) |
Mégane II |
Penkios žvaigždutės (2002 m.) |
„Espace IV“ |
Penkios žvaigždutės (2003 m.) |
„Scénic II“ |
Pirmasis segmente penkių žvaigždučių įvertinimas (2003 m.) |
„Modus“ |
Pirmasis klasėje penkių žvaigždučių įvertinimas (2004) |
„Mégane Coupé Cabriolet“ |
Penkios žvaigždutės (2004) |
„Clio III“ |
Penkios žvaigždutės (2005) |
Naujasis „Laguna“ |
Penkios žvaigždutės (2008) |
„Koleos“ |
Penkios žvaigždutės (2008) |
Naujasis „Mégane“ |
Penkios žvaigždutės (2008), geriausias kada nors pasiektas rezultatas, |
nepriklausomai nuo segmento |
|
Naujasis „Scénic“ |
Penkios žvaigždutės (bendras įvertinimas – 2009 m.) |
Naujasis „Clio“ |
Penkios žvaigždutės (bendras įvertinimas – 2012 m.) |