Šiandien „Renault” pristato savo pirmąjį mažą miesto visureigį „Captur”, kuris iš išsiskiria savo konkurentų geriausiomis savybėmis trijose srityse:
- Išraiškingas dizainas ir visureigį atitinkanti vairavimo pozicija,
- Vienatūriui būdingas erdvus salonas ir transformacijos galimybės,
- Kompaktinio sedano vairavimo malonumas ir vikrumas.
„Clio” atnaujinimo metu pasirodantis „Captur” žymį naujos Laurenso Van der Ackerio sukurtos „Renault” dizaino strategijos pradžią.
„„Renault Captur” yra neagresyvus, kompaktiškas visureigis, kuriuo naudotis itin lengva. Jis pasižymi geriausiomis „Renault” automobilių savybėmis”, – teigia A / B segmento automobilių direktorius Benoît Bochardas.
„Renault Captur” išorė
„Renault Captur“ išorė pasižymi glotniomis, švelniomis ir subalansuotomis formomis. Tvirta, į aukštesnį statusą pretenduojanti išvaizda buvo pasiskolinta iš „Captur” koncepcinio modelio – remtasi ta pačia dizaino filosofija bei paliktas išskirtinis vardas. Naujojo „Renault” visureigio linijos iš pirmo žvilgsnio atrodo nepretenzingos, tačiau staigiai besileidžiantis priekinis stiklas išryškina dinamišką modelio prigimtį.
Kompaktiškų matmenų, didesnės prošvaisos, platesnio skersmens ratų ir apsauginių slenksčių derinys leis pasinaudoti visomis kasdienio vairavimo galimybėmis.
„Renault Captur” bus lengvai pritaikomas pagal asmeninius poreikius ir dažomas dviem atspalviais, sukuriant kontrastą tarp stogo ir kėbulo.
„Renault Captur” vidus
Nepaisant kompaktiškų matmenų (ilgis – 4,12 m), „Renault Captur” pasižymi didele salono erdve, paremta priekinio stiklo pozicija bei plačiais interjero matmenimis.
Spalvingas salonas yra šiltas bei atpalaiduojantis. Interjerą galima pritaikyti pagal asmeninius poreikius, keičiant spalvas bei apdailos motyvus.
„Renault Captur” išsiskiria vienatūriui būdingomis erdvės ir komforto savybėmis, pavyzdžiui, aukšta sėdėjimo pozicija, didele bagažine, transformuojamu salonu ir novatoriškais sprendimais daiktų laikymui salone.
Standartinėje „Renault Captur” versijoje bus įdiegta aukštesniam segmentui būdinga įranga – laisvų rangų įranga, pajudėjimo įkalnėje pagalba bei galinio parkavimo jutikliai.
Taip pat bus galima užsisakyti pažangią, integruotą „Renault R-Link” multimedijos sistemą su lietimui jautriu ekranu, šešiais garsiakalbiais, „Bluetooth” ryšiu, garso perdavimo galimybe bei „Arkamys” aukštos kokybės garsu.
„Renault Captur” – kompaktiško sedano teikiamas vairavimo malonumas ir vikrumas
„Renault Captur” bus gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir „Clio”, kuris pasižymi vienomis iš maloniausių vairavimo savybių visame B segmente: nuo puikios dinamikos, stabilumo kelyje iki variklio atsako bei vikraus valdymo.
„Renault Captur” naudojamuose benzininiuose ir dyzeliniuose varikliuose įdiegtos naujausios „Renault” technologijos, o degalų sąnaudos ir CO2 emisijos, prasidedančios vos nuo 96 g/km, yra mažiausios klasėje.
„Renault Captur” bus gaminamas „Renault” gamykloje Valjadolide, Ispanijoje. Automobilis bus pristatytas kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje.
Nuo kovo 5 dienos interneto vartotojai turės galimybę:
– Detaliai apžiūrėti naująjį „Renault” visureigį savo asmeniniame ar planšetiniame kompiuteryje bei išmaniajame telefone.
– Stebėti spaudos konferenciją Ženevos automobilių parodoje.
– Susipažinti su knyga, kurioje pasakojama apie automobilio dizaino kilmę.
– Sudalyvauti naujose „Captur the Day” varžybose.