-
-
Sudėtinis modelio vardas – pirmasis „Nissan“ ir „ELLE“ partnerystės žingsnis
Išskirtiniai ypatumai: panoraminis stiklinis stogas, išradingos technologinės detalės, naujos stilingos spalvos ir apdaila, subtilus ženklinimas
Prekyboje nuo 2012 m. rudens
Stilinga, žavi ir mylinti didmiestį. Toks apibūdinimas vienodai tinka tiek automobiliui „Nissan Micra“, tiek didžiausio pasaulyje tiražo madų žurnalo „ELLE“ skaitytojai.
Tiesą sakant, ši porelė taip puikiai dera, kad „Nissan“ ir „ELLE“ sujungė jėgas ir sukūrė specialią šio populiaraus miesto automobilio versiją.
Paryžiaus automobilių parodoje pristatomas „Nissan Micra ELLE“, kuriuo prekiauti Europoje bus pradėta šį rudenį, pasižymi stilinga išvaizda, išmaniomis technologijomis ir ugninga dvasia. Tai tobulas veiklios, nepriklausomos, šiuolaikiškos moters aksesuaras.
„Tai daug daugiau nei ženklelis ant mašinos“, – sako Europos „Nissan“ vyriausioji rinkodaros vadovė Geraldine Ingham – „„Micra“ ir ELLE sieja daugelis bendrų dalykų, nes šis automobilis ir žurnalas patinka labai panašioms pirkėjoms“.
Spartus gyvenimo tempas verčia labai užimtą šiandieninę moterį ieškoti būdų, kaip suderinti darbą, laisvalaikį, kaip rasti laiko šeimai, draugams, partneriui, tad jai reikia gero sąjungininko. Tas sąjungininkas yra „Nissan Micra ELLE“ – jis kasdien teiks moteriai nepamainomą pagalbą keliaujant po miestą.“
Manevravimas su „Micra“ itin paprastas, nes automobilis pasižymi, pavyzdžiui, geriausiu savo klasėje apsisukimo spinduliu. „Pure Drive“ technologijos variklis į aplinką išmeta labai mažai anglies dioksido, todėl automobilis yra draugiškas aplinkai.
„Nissan Micra ELLE“ sukonstruota pagal „Acenta“ modelį, o prie standartinės įrangos priklauso tokie privalumai kaip automatinis oro kondicionierius, išmanusis raktas su užvedimo mygtuku, elektra šildomi ir užlenkiami durų veidrodėliai, pastovaus greičio palaikymo sistema ir greičio ribotuvas.
Tarp specialių dizaino ypatumų paminėtinas panoraminis stiklo stogas, chromo akcentai grotelių apačioje, chromuotos vidinės durų rankenėlės, lengvojo lydinio ratlankiai, rūko žibintai ir stogo aptakas.
Apie ryšį su „ELLE“ subtiliai sufleruoja maži ženkleliai ant bagažinės durelių ir priekinių sparnų, logotipai ant priekinių grindų kilimėlių ir stilingos, „ELLE“ ženklu pažymėtos priekinių slenksčių apdailos juostelės. Kai automobilis pasirodys prekyboje, klientės bus kviečiamos pasisemti naudos iš specialių „Nissan“ ir „ELLE“ kartu rengiamų akcijų.
Klientės galės rinktis iš daugelio spalvų, įskaitant naująją „Cosmic Cobalt“ spalvą, o visi pavyzdžiai bus su nauju sėdynių audiniu. Papildomai galima užsisakyti pažangią „Nissan Connect“ palydovinę navigacijos ir informacinę-pramoginę sistemą.
„Nissan Micra ELLE“ automobilyje montuojami du varikliai: 1,2 litro 80 AG trijų cilindrų variklis arba 1,2 litro tiesioginio įpurškimo benzininis variklis su kompresoriumi (DIG-S), išvystantis 98 AG, tačiau CO2 išmetantis vos 99 g/km.
Abiejų variklių tarša tokia maža, kad jie atitinka „Nissan“ „Pure Drive“ ženklo reikalavimus, o šis ženklas suteikiamas tik patiems ekologiškiausiams „Nissan“ modeliams.
Papildoma informacija redaktoriams
Žurnalas „ELLE“ buvo pradėtas leisti Paryžiuje 1945 metais, o septintajame dešimtmetyje apie šį leidinį jau kalbėjo: „Jis ne tiek atspindi madą, kiek ją diktuoja“. Šiandien tai yra geriausiai parduodamas žurnalas pasaulyje, iš viso išeinantis 43 leidimais, iš kurių 25 yra Europoje. Visame pasaulyje „ELLE“ turi 19 milijonų skaitytojų, kiekvieną mėnesį parduodama 5,1 milijono žurnalo egzempliorių.
Dinamiškas, gyvenimo būdą diktuojantis žurnalas „ELLE“ priklauso Prancūzijoje įsikūrusiai organizacijai „Lagardère Active Group“, kuri visuose penkiuose žemynuose kuria vietines madingų drabužių bei aksesuarų licencijavimo programas ir vadovaujasi artumo, atviro mąstymo, laisvės bei optimizmo principais.
Šias kolekcijas, sukurtas pagal „Lagardère Active Enterprises“* atstovybių vykdomas prekių ženklų licencijavimo programas, galima įsigyti per pasirinktą paskirstymo tinklą.
* „Lagardère Active Enterprises“ yra „Lagardère Active Group“ verslo padalinys, visame pasaulyje užsiimantis prekių ženklų plėtra.
-