„Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje Kačerginėje apie automobilius rašantiems žurnalistams pademonstruotos naujos kartos sportinio „Audi RS 3“ automobilio galimybės. Žiniasklaidos atstovai galėjo patys įvertinti tiek šio, tiek dar dviejų išskirtine dinamika, galia ir greičiu pasižyminčių modelių – „RS 4“ ir „RS 6“ – bei visiškai elektrinio „e-tron GT“ galimybes. Automobiliai ne tik skriejo lenktynių trasa, bet ir demonstravo talentus slalome, greičio ruožuose, taip pat surengtas įspūdingas „RS 3“ šonaslydžio pasirodymas.
„RS modelių šeima greitį mėgstančių automobilių gerbėjus džiugina jau 28 metus. Įspūdinga galia, pažangios technologijos ir net kūnu jaučiamas garsas suteikia išskirtinį potyrį vairuotojui – tai tiesiog būtina pajausti, kad suprastum“, – sako „Audi“ prekės ženklo vadybininkas Lietuvoje ir Latvijoje Ilgvars Lubka.
Žiniasklaidos atstovams išbandyti veržliosios „Audi“ ketveriukės dinamiką ir valdymą profesionalioje lenktynių trasoje padėjo patyrusių instruktorių komanda, kuri juos konsultavo ir dalinosi patarimais jau važiavimo metu.
Išskirtinio dėmesio sulaukė pernai atnaujintas „Audi RS 3“ modelis, kuris pasižymi geriausiais dinaminiais parametrais savo klasėje. Sukimo momento skirstymo sistema ir tik „RS“ versijai pritaikyti važiavimo režimai užtikrina nepaprastas važiavimo savybes. Galia pasirūpina itin našus penkių cilindrų 294 kW (400 AG) motoras, o 500 Nm sukimo momentas užtikrina dar greitesnį atsaką į akceleratoriaus paspaudimą. Nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja vos per 3,8 s ir gali išvystyti net 290 km/val. maksimalų greitį. „RS 3“ taip pat išsiskiria atletiškų formų kėbulu, „RS“ sportine išmetimo sistema ir kaip sportiniuose automobiliuose atrodančiais skydelio rodmenimis.
Abejingų nepaliko ir „Audi RS 4“, apjungiantis įspūdingą galią ir itin praktiškas kasdienes savybes. Po jo kapotu – 2,9 l TFSI 331 kW (450 AG) ir 600 Nm motoras, leidžiantis iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,1 sekundės.
Lenktynių trasoje taip pat gaudė galingo, tačiau manevringo universalo „RS 6“ 4.0 TFSI variklis, pasiekiantis 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą.
Elektromobilius renginyje atstovavo „Audi e-tron GT“ – keturių durelių sportiškas kelioninis elektromobilis, kurio variklių galia siekia 440 kW (598 AG), o jo kėbulas yra itin aerodinaminis – pasipriešinimo koeficientas tesiekia 0,24.
„Audi“ siūlo itin platų sportiškų automobilių asortimentą. Be kompaktinio „RS 3“, praktiškų ir greitų „RS 4“, „RS 5“, „RS 6“, „RS 7“, taip pat galima rinktis visureigių „RS Q3“ ir „RS Q8“ versijas bei superautomobilį „R8“. I. Lubka pažymi, kad visi sportiškieji „Audi“ modeliai yra ne tik greiti – komfortas, saugumas ir puiki ergonomika yra lygiai taip pat svarbios markės vertybės.
Unikalų renginį žiniasklaidos atstovams organizavo „Audi Lietuva“, bendradarbiaudama su „Audi driving academy by Autojuta“. Tai jau 118-as kartas, kai vienoje lenktynių trasoje susirenka tiek sportinių „Audi“ automobilių, o šiuo renginiu atidarytas naujas vairavimo akademijos sezonas.
Pažangūs ekstremalaus vairavimo mokymai su profesionalų komanda siūlo galimybę ne tik išbandyti įspūdingus automobilius ir patirti unikalių emocijų lekiant dideliu greičiu lenktynių trasoje, tačiau ir patobulinti vairavimo įgūdžius bei sužinoti daugiau saugaus vairavimo patarimų iš profesionalių instruktorių. Be minėtų „Audi RS“ modelių, renginio metu taip pat buvo galima apžiūrėti ir „Juta Racing“ komandos superautomobilį „Audi R8 LMS“.