Šeštos kartos „Opel Corsa”, kurio debiutas numatytas šių metų pabaigoje – tai automobilis, turintis absoliučiai naują lengvos konstrukcijos kėbulo dizainą.
Gamintojas teigia, kad lengvesnį svorį turės visi naujieji „Corsa“ – nesvarbu, ar jie bus varomi benzinu, dyzeliu ar elektra. Dėl mažesnio svorio pagerėjo dinamika, be to, sumažėjo degalų sąnaudos. Naujos kartos penkiadurė mažiausio svorio „Corsa“ versija neviršija 1000 kg ribos ir be vairuotojo dabar sveria 980 kg. Lyginant su pirmtaku, tai 108 kg mažiau. 10 proc. sumažinus automobilio svorį, jo ilgis išliko toks pat – 4,06 m. Dydis toks pat, svoris mažesnis – tai puikus rezultatas, kas patiks šį modelį pamėgusiems pirkėjams.
Pirmiausia, išmanios lengvo svorio konstrukcijos buvo projektuojamos specialių kompiuterinių programų, siekiant išspręsti konkrečius plieninio kėbulo detalių sujungimo metodus. Specifiniai itin tvirto plieno jungčių sprendimai leido sumažinti svorį. Lyginant su praėjusios kartos modeliu, vien tik kėbulas dabar lengvesnis 40 kg. Naujos kartos „Corsa“ sukurtas remiantis „multi-energy“ platforma, kuri skirtą mažiems ir kompaktiniams automobiliams, varomiems įvairių degalų rūšimis ar elektra.
Nedidelio svorio, aliuminio konstrukcijos varikliai, optimizuotos priekinės ir galinė ašys, taip pat turėjo įtakos mažinant svorį. Kompaktiškas 3 cilindrų variklis sveria 15 kg mažau nei anksčiau. Naujojo „Corsa“ aliumininis variklio dangtis sveria 2,4 kg mažiau, o naujos konstrukcijos sėdynės leido sutaupyti dar 10 kg – 5,5 kg priekyje ir 4,5 kg gale.
Visos šios priemonės, leidusios sumažinti automobilio svorį, kartu su optimalia aerodinamika ir efektyviais varikliais, užtikrina mažesnes degalų sąnaudas ir išmetamų teršalų kiekį.
Bestseleris „Opel Corsa” iš karto tapo mėgstamas klientų, vos tik jam pasirodžius rinkoje dar 1982 metais. Nuo to laiko jau pagaminta 13,6 mln. „Corsa” automobilių. Netrukus startuos šeštos kartos „Corsa” gamybą, o Lietuvoje jį užsisakyti bus galima metų pabaigoje.